در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی رشد بسیار زیادی کرده است و افراد بسیار کمی هستند که از اینستاگرام استفاده نکنند! احتمالاً شما هم کاربر اینستاگرام هستید و می‌دانید که در اینستاگرام، محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد. اپلیکیشن اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای تصویری (عکس یا فیلم) را با افکت‌های بسیار زیبا، جذاب‌تر کنید؛ اما اگر کاربر حرفه‌ای اینستاگرام یا بازاریاب حوزه دیجیتال هستید، باید بدانید که اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر هم وجود دارند که می‌تواند محتوای شما را بسیار جذاب‌تر کند! در این مقاله قصد داریم به بررسی 17 اپلیکیشن کاربری اینستاگرام بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید محتوای جذاب‌تر تولید کنید و در نهایت، به افزایش تعامل اینستاگرام خود کمک کنید. اگر آماده هستید، در ادامه همراه ما باشید!

معرفی بهترین‌‌های اپلیکیشن‌ کاربردی اینستاگرام

با توجه به محبوبیت بسیار زیادی اینستاگرام، افرادی که در زمینه اینستاگرام فعالیت می‌کنند، اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی و جذابی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند! در این بخش به بررسی اپلیکیشن‌های مختلف در زیردسته خودش می‌پردازیم. اگر به یک یا چند مورد از انواع اپلیکیشن‌های اینستاگرام نیاز دارید، در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی و بررسی چندین اپلیکیشن در هر زمینه بپردازیم. البته باید توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها رایگان هستند و برخی دیگر برای امکانات اضافه باید هزینه‌هایی پرداخت کنید. اگر تازه‌کار هستید یا هنوز از یک اپلیکیشن خاص که باید برای امکانات اضافه هزینه پرداخت کنید استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم ابتدا نسخه رایگان آن را استفاده کرده و در صورت نیاز به امکانات بیشتر، نسخه تجاری آن را خریداری کنید.

بهترین اپلیکیشن اینستاگرام

اپلیکیشن ویرایش عکس اینستاگرام

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس به شما کمک می‌کنند تا مشکلات عکس خود را برطرف کنید، افکت‌های جذاب بر روی آن قرار دهید و در نهایت عکسی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید که نظر فالوورهای شما را جذاب کند.

  1. اپلیکیشن VSCO

یکی از اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی و پرطرفدار، اپلیکیشن VSCO است. به کمک این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام می‌توانید تصاویر خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای ویرایش کنید! حتماً شما هم در اینستاگرام تصاویری را دیده‌اید که با وجود کیفیت نه چندان بالا، جذابیت زیادی دارند. این اپلیکیشن رایگان است اما برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی باید 19.99 دلار در سال پرداخت کنید که البته با توجه به قابلیت‌های آن، ارزش آن را دارد. در نسخه رایگان شما به 10 افکت حرفه‌ای و جذاب دسترسی دارید و می‌توانید به صورت دستی، عکس خود را ویرایش کنید!

بنابراین در نسخه رایگان این اپلیکیشن هم می‌توانید تصاویر جذابی تولید کنید. این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام برای دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. آمار جالبی از این اپلیکیشن کاربردی در دسترس است؛ بیش از 190 میلیون عکس در اینستاگرام با این اپلیکیشن ویرایش شده‌اند و هشتگ VSCO را در کپشن پست خود قرار داده‌اند.

  1. اپلیکیشن Snapseed

شرکت گوگل را که می‌شناسید؟ یک شرکت پیشتاز در زمینه نرم‌افزار! یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار حرفه‌ای در زمینه ویرایش عکس که توسط گوگل طراحی شده و توسعه یافته، اپلیکیشن Snapseed است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمام جزئیات عکس خود نظیر رنگ، افکت‌های مختلف و… را ویرایش کنید. کمتر اپلیکیشن‌های موبایل از فرمت Raw برای ویرایش عکس پشتیبانی می‌کنند اما جالب است بدانید Snapseed که برای ویرایش عکس است و یک اپلیکیشن کاربری اینستاگرام است، از این قابلیت هم پشتیبانی می‌کند!

بسیاری از عکاسان که عکس‌های جذاب و باکیفیتی می‌گیرند، از این اپلیکیشن کمک می‌گیرند تا بدون نیاز به کامپیوتر شخصی خود، بتوانند تصاویر جذابی تولید کنند. اگر عکسی دارید که حس می‌کنید عنصر مزاحمی در آن وجود دارد، پیشنهاد می‌کنم حتماً این اپلیکیشن را تست کنید! این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام در زمینه حذف عناصر اضافی هم بسیار قوی عمل می‌کند و دقیقاً همان تصویر موردنیاز شما را برای شما ایجاد می‌کند.

  1. اپلیکیشن A Color Story

A Color Story یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام است. قطعاً از عکاسان حرفه‌ای‌تر در زمینه ویرایش عکس وجود ندارد! در واقع عکاس‌ها بیشترین انتظار را از یک عکس دارند و هر عکسی نمی‌تواند نظر آن‌ها را جلب کند. جالب است بدانید اپلیکیشن A Color Story ساخته‌ی یک تیم عکاس بوده که اکنون طرفداران زیادی دارد. در واقعه هر افکت یا جلوه‌ای که عکاسان از عکس انتظار دارند، در این عکس وجود دارد. اگر شما هم به عکاسی علاقه دارید و با موبایل خود تصاویر زیادی را ثبت می‌کنید، به اپلیکیشن نیاز دارید. این اپلیکیشن در نسخه رایگان ویژگی‌های محدودی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند نیاز شما را برطرف کند اما اگر نیاز به امکانات بیشتر دارید، می‌توانید با پرداخت 24.99 دلار از تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های این اپلیکیشن بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن علاوه بر افکت‌های آماده، به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید افکت‌های موردنیاز خود را هم ایجاد کنید! این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. در نهایت باید بگوییم که این اپلیکیشن (به‌خصوص در نسخه تجاری) تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند و می‌توانید رضایت فالوورهای اینستاگرام خود را جلب کنید.

  1. اپلیکیشن Priime

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام Priime است که تنها برای سیستم عامل IOS در دسترس است! اپلیکیشن‌های IOS همیشه حرفه‌ای بوده است و این اپلیکیشن کاربری اینستاگرام هم می‌تواند بیشتر نیازهای شما را در زمینه ویرایش عکس برطرف کند. در واقع به کمک این اپلیکیشن هر انتظار از عکس خود دارید، برآورده می‌شود! از ویژگی‌های برجسته این اپلیکیشن، پشتیبانی از فرمت RAW در تصاویر باکیفیت است. جالب است بدانید این اپلیکیشن رزلوشن تصاویر شما را کم نمی‌کند و می‌توانید انتظار خروجی با بیشترین کیفیت را از آن داشته باشید. از قابلیت‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن می‌توان به ویرایش تصاویر متحرک اشاره کرد؛ در واقع شما می‌توانید هر بخشی از تصاویر متحرک را ویرایش کنید و در نهایت بدون هیچ‌گونه کاهش کیفیت، خروجی آن را دریافت کنید. البته باید بگوییم که این اپلیکیشن رایگان نیست و برای استفاده از آن باید 2.99 دلار پرداخت کنید تا به امکانات اصلی آن دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید با خرید قابلیت‌های حرفه‌ای آن از طریق خود برنامه، یک ویرایشگر بسیار قدرتمند را در موبایل خود داشته باشید. اگر شما یک متخصص حرفه‌ای در زمینه ویرایش عکس نیستید و از جزئیات عکس زیاد سر در نمیاورید، می‌توانید به کمک این اپلیکیشن و استفاده از هوش مصنوعی آن، بهترین جزئیات را بر روی آن پیاده‌سازی کنید. در حقیقت هوشمند بودن این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا رنگ‌ها، سایه‌ها و تمام جزئیات یک عکس را روی بهترین حالت ممکن قرار دهید!

اپلیکیشن‌های طراحی و لایه‌لایه کردن (Layout) عکس اینستاگرام

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند تا تصاویر زیبایی طراحی کنید؛ نمونه آن، اپلیکیشن Layout اینستاگرام است که می‌توانید تصاویر خود را لایه‌لایه کنید و به جای انتشار چند عکس، یک عکس با چندین تصویر منتشر کنید.

  1. اپلیکیشن Layout from Instagram

یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام Layout from Instagram است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر خود را لایه‌بندی کنید؛ به معنای ساده‌تر چندین عکس را در یک عکس قرار دهید و به‌جای انتشار چندین عکس، یک عکس که محتوی چندین عکس است را منتشر کنید. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و یک مکمل برای اینستاگرام به شمار می‌رود! به کمک این اپلیکیشن می‌توانید 9 عکس را در یک عکس جای دهید و یک پست بسیار زیبا، جذاب و منحصر به فرد روی اینستاگرام خود منتشر کنید.

البته این مورد تنها ویژگی این اپلیکیشن نیست! شما می‌توانید تصاویر خود را در قاب‌های موردنظر خود قرار دهید، اندازه قاب عکس‌های مختلف را تغییر دهید. از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام قابلیت عکس گرفتن به صورت زنده است! یعنی شما می‌توانید یک یا چند عکس را به کمک دوربین موبایل خود از طریق اپلیکیشن بگیرید و بقیه تصاویر را از گالری خود انتخاب کنید. مزیت این قابلیت این است که می‌توانید تصاویر را در همان زمان متناسب با قاب انتخاب‌شده بگیرید و یک قاب جذاب از مجموعه‌‌ عکس‌های موردنظر خود تولید کنید.

  1. اپلیکیشن Adobe Spark Post

شرکت Adobe یک از شرکت‌های پیشرو در زمینه نرم‌فزارهای ویرایش و تولید عکس، گرافیک و ویدئو است. Adobe Spark Post یکی از برترین اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر بسیار جذاب و منحصر به فرد تولید کنید. اگر به عکاسی علاقه دارید و تصاویر جذابی می‌گیرید، یک چاشنی به نام Adobe Spark Post می‌تواند به شما در زمینه جذاب‌تر شدن تصاویر شما کمک کند. این اپلیکیشن قابلیت‌های گرافیکی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به عنوان یک مکمل خوب در کنار اینستاگرام استفاده کنید.

هزینه این اپلیکیشن رایگان است اما اگر نیاز به امکانات حرفه‌ای‌تر دارید، می‌توانید 9.99 دلار برای استفاده شخصی و 19.99 دلار در ماه برای استفاده تجاری پرداخت کنید و از تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام استفاده کنید. البته نسخه رایگان آن هم قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد که ارزش امتحان کردن را دارد!

  1. اپلیکیشن A Design Kit

اپلیکیشن A Design Kit یکی دیگر از اپلیکیشن‌های افکت‌گذاری و ویرایش عکس است! به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر خود را شخصی‌سازی کنید و افکت‌های دلخواه خود را بر روی آن قرار دهید. ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن کاربری اینستاگرام این است که می‌توانید متن دلخواه خود را با فونت‌های جذابی که در اختیار شما قرار می‌دهد، روی تصاویر خود بنویسید. گاهی اوقات صفحات مربوط به کسب‌وکارها نیاز دارند تا متنی را بر روی عکس خود قرار دهند که این اپلیکیشن کمک زیادی به شما چنین صفحاتی می‌کند. نمونه ساده آن، تصاویری است که عکاسان برای کپی‌رایت روی عکس‌های خود قرار می‌دهند! اگر شما هم عکاس هستید یا به هر دلیلی می‌خواهید کپی‌رایت صفحه خود را بر روی عکس‌ها قرار دهید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

این اپلیکیشن تنها برای IOS در دسترس است و قیمت پایه آن رایگان است! همچنین می‌توانید ویژگی‌های مختلف آن را خریداری و استفاده کنید. البته نسخه رایگان هم امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار داده است و خرید ویژگی‌های اضافی این اپلیکیشن ضروری نیست.

  1. وب‌سایت و اپلیکیشن PromoRepublic

PromoRepublic یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربردی است که به کمک آن می‌توانید تصاویر مختلفی را انتخاب کنید و محتوای موردنظر خود را با آن ادغام کنید. PromoRepublic علاوه بر سایت، اپلیکیشن خود را هم در اختیار کاربران قرار داده است که دیگر نیازی به مراجعه به سایت نداشته باشید! در حال حاضر این ابزار بیش از 100,000 قالب و نمونه دارد که با استفاده از آن می‌توانید محتوای موردنظر خود را طراحی کنید.

ویژگی بسیار عالی این ابزار این است که برای مناسبت‌های مختلف تمپلت‌های مرتبط به شما ارائه می‌کند که می‌توانید رویدادهای مختلفی را به کاربران تبریک بگویید. اگر مدیریت یک کسب‌وکار اینترنتی را برعهده دارید که از اینستاگرام برای افزایش فروش استفاده می‌کنید، تمپلت‌های مربوط به رویدادهای این سایت به شما کمک زیادی در جلب نظر مخاطبان می‌کند. این سایت و اپلیکیشن آن کاملاً رایگان است و می‌توانید از آن در جهت بهبود کسب‌وکار یا حتی صفحه شخصی خود استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های ضبط و ویرایش ویدئو

بسیاری از کاربران در اینستاگرام ویدئو منتشر می‌کنند اما گاهی ویدئوهای آن‌ها نیاز به ویرایش دارد! فعالان حوزه اپلیکیشن اینستاگرام به شما کمک کرده‌اند تا بتوانید ویدئوهای خود را ویرایش کنید.

  1. ابزار Boomerang

برای تولید محتوا جذاب همیشه نیاز به اپلیکیشن‌های غیرمرتبط با اینستاگرام نیست! Boomerang یک اپلیکیشن کاربری اینستاگرام که به کمک آن می‌توانید محتوای بسیار جذابی تولید کنید. اگر زیاد اهل اشتراک‌گذاری ویدئو در اینستاگرام هستید، حتماً با ویژگی بومرنگ در استوری آشنا هستید. با کمک اپلیکیشن Boomerang شما می‌توانید ویدئوهای جذابی به سبک بومرنگ استوری تولید کنید. البته بومرنگ استوری نیازی به اپلیکیشن ندارد اما برای تولید و اشتراگ‌گذاری ویدئوهای بومرنگ در اینستاگرام به این اپلیکیشن نیاز دارید.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است! کافی است اپلیکیشن را باز کنید و دکمه آن را فشار دهید تا بومرنگ شما آماده شود. اساس کار این اپلیکیشن این است که 10 عکس پشت‌سرهم می‌گیرد و با کنار هم قرار دادن این عکس‌ها، یک فیلم متحرک (GIF) در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از دوربین عقب یا جلوی موبایل خود برای تولید ویدئوی بومرنگ در اینستاگرام خود استفاده کنید.

  1. اپلیکیشن LifeLapse

LifeLapse یک اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام است که به کمک آن می‌توانید ویدئوهای آهسته (Stop motion) تهیه کنید. این اپلیکیشن برای نمایش محصولات کسب‌وکارتان بسیار عالی حرفه‌ای عمل می‌کند. جالب است بدانید شما می‌توانید تصاویر خود را به این اپلیکیشن بدهید تا به شما ویدئویی بسیار جذاب و حرفه‌ای تصاویر بدهد. مشخصاً هرچقدر کیفیت تصاویر شما بالاتر باشد، ویدئوی شما هم جذاب‌تر خواهد بود. همچنین می‌توانید بر روی ویدئوی تولیدشده یک موسیقی متناسب با تصاویر قرار دهید تا کاربران از دیدن آن لذت ببرند.

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل IOS و اندروید رایگان است اما اگر نیاز به امکانات بیشتر داشته باشید، باید از طریق اپلیکیشن ویژگی‌های اضافی آن را خریداری کنید.

  1. اپلیکیشن InShot

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام هستید تا تصاویر و ویدئوهای خود را جذاب‌تر کنید، InShot یک اپلیکیشن بسیار عالی و حرفه‌ای است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید سایز تصاویر خود را بر اساس اندازه اینستاگرام تنظیم کنید و از آن جالب‌تر این است که می‌توانید افکت‌های بسیار عالی روی تصاویر یا ویدئوهای خود قرار دهید. در واقع این اپلیکیشن، قابلیت‌های مختلف برای ویرایش عکس، ویدئو، قرار دادن صدا بر روی آن و ده‌ها ویژگی‌ دیگر را که برای داشتن آن‌ها باید اپلیکیشن‌های مختلفی نصب کنید را هم‌زمان دارد. اگر نیاز به تغییر سرعت ویدئوهای خود دارید، باز هم این اپلیکیشن کار شما را راه می‌اندازد.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی دو سیستم عامل اندروید و IOS داشته باشید که هزینه آن رایگان است! اما اگر نیاز به قابلیت‌های اضافه و بیشتر این اپلیکیشن دارید، می‌توانید نسخه تجاری آن را خریداری و استفاده کنید.

  1. اپلیکیشن Clipomatic

Clipomatic یک اپلیکیشن کاربری اینستاگرام است که به شما اجازه قرار دادن زیرنویس در ویدئوها را می‌دهد. بسیاری از کاربران در اینستاگرام ویدئو را بدون صدا می‌بینند و اگر در ویدئو چیزی به آن‌ها بگویید، متوجه نمی‌شوند! بنابراین استفاده از زیرنویس یک راه‌حل بسیار عالی برای افزایش بازدهی و تعامل کاربران است. اگر ویدئوی شما انگلیسی باشد، خود اپلیکیشن حرف‌های شما را به نوشته تبدیل می‌کند و می‌توانید همان متن ایجاد شده را به ویدئوی خود اضافه کنید. البته گاهی ممکن است برخی کلمات با توجه به نوع گویش شما اشتباه باشند که به راحتی می‌توانید آن را ویرایش کنید. همچنین اگر می‌خواهید نوع نمایش زیرنویس متفاوت باشد، خیلی راحت بر روی صفحه موبایل خود ضربه بزنید تا نوع نمایش متن زیرنویس تغییر کند.

این اپلیکیشن تنها برای IOS در دسترس است و البته رایگان هم نیست! یعنی برای استفاده از آن باید 4.99 دلار پرداخت کنید و این هزینه به صورت ماهانه است. اگر محتوای ویدئویی شما حاوی حرف‌های خودتان است، پیشنهاد می‌کنم زیرنویس ویدئو را با این اپلیکیشن یا اپلیکیشن‌های دیگر اضافه کنید تا تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان داشته باشد.

  1. اپلیکیشن GoPro

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام، اپلیکیشن GoPro است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید ویدئوها و عکس‌های خود را ویرایش کنید؛ ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید عکس یا فیلم خود را به کمک همین اپلیکیشن و به صورت کاملاً بهینه بگیرید و در همان لحظه ویرایش کنید! همچنین پس از ویرایش ویدئوهای خود به راحتی می‌توانید پیش‌نمایشی از آن را ببینید تا اگر مشکلی پیش آمد، آن را دوباره ویرایش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید فیلترهای مختلفی را اضافه کنید تا جلوه ویدئوی شما جذاب‌تر شود.

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس و کاملاً رایگان است.

اپلیکیشن‌های آنالیز اینستاگرام و افزایش تعامل کاربران

اگر مدیریت یک صفحه مربوط به کسب‌وکار را برعهده دارید، مهم‌ترین اپلیکیشن برای شما، اپلیکیشن‌های آنالیز اینستاگرام است. البته اگر صفحه شما، یک صفحه تجاری اینستاگرام است، می‌توانید از ابزارinsights  اینستاگرام است. به کمک این ابزار می‌توانید اطلاعات خوبی از کاربران و فالوورهای صفحه خود داشته باشید اما اپلیکیشن‌های دیگری هم وجود دارند که اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه به بررسی این دسته از اپلیکیشن‌ها می‌پردازیم:

  1. اپلیکیشن Hootsuite

اگر به یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای آنالیز اینستاگرام نیاز دارید، Hootsuite یک گزینه عالی است! به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تا 3 اکانت را به صورت رایگان اضافه کنید و اگر به تعداد بیشتری نیاز دارید، با پرداخت هزینه مناسب آن تمام حساب‌های کاربری خود را به این اپلیکیشن اضافه کنید. چیزی که برای بازاریابان اینستاگرام اهمیت دارد، آنالیز دقیق و البته ارسال منظم پست است! این ابزار هر دوی آن را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید پست‌های اشتراک‌گذاری‌شده توسط کاربران را در صفحه خود منتشر کنید؛ به این روش بازنشر پست‌های تولیدشده توسط کاربران (UCG) گفته می‌شود! این اپلیکیشن تا 3 عدد حساب کاربری را پشتیبانی می‌کند اما پس از آن باید هزینه بپردازید.

  1. اپلیکیشن Iconosquare

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربری اینستاگرام Iconosquare است که اطلاعات بسیار ریز و دقیقی از فالوورهای شما می‌دهد. به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید رفتارهای کاربران و فالوورهای صفحه خود کاملاً آنالیز کنید و بر اساس آن در صفحه خود فعالیت کنید! مثلاً می‌توانید بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را بدانید و دقیقاً در همان ساعت پست بگذارید؛ منظور ما از بهترین زمان برای پست گذاشتن، زمانی است که فالوورهای بیشتری از صفحه شما فعال و آنلاین هستند.

این اپلیکیشن رایگان نیست اما قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد! اگر یک صفحه شخصی یا تجارت کوچک دارید، می‌توانید 29 دلار و اگر یک تجارت بزرگ دارید، 59 دلار در ماه پرداخت کنید تا از امکانات بسیار عالی این ابزار بهره‌مند شوید.

  1. اپلیکیشن Panoramiq Insights

این اپلیکیشن هم مانند قبلی، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید تمام فعالیت‌های صفحه خود را مدیریت کنید. جالب است بدانید به کمک آن می‌توانید بهترین پست‌های خود را به همراه آمار دقیق از تعامل کاربران بدست آورید.

این اپلیکیشن دارای دو نسخه رایگان و حرفه‌ای است که در زمینه اطلاعاتی که به شما می‌دهد، تفاوت دارد. نسخه تجاری آن 8 دلار در ماه هزینه دارد! نکته مهم برای این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید اطلاعات و گزارش‌های ارائه‌شده را به صورت فایل PDF دانلود کنید و هر ماه، گزارش‌های خود را با قبلی مقایسه کنید.

  1. اپلیکیشن Command Instagram Analytics

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام که برای آنالیز صفحه به‌کار می‌رود، Command Instagram Analytics است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید نمودارهای بسیار عالی در دسترس داشته باشید تا ببینید که در کدام روزها بازخورد بهتری دریافت کرده‌اید و کاربران فعالیت بیشتری داشته‌اند. از طرف دیگر این اپلیکیشن بهترین هشتگ‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید بازدید بیشتری برای پست‌های خود دریافت کنید. همچنین افراد معروف در حوزه فعالیتی شما را برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به شما پیشنهاد می‌دهد که برای افزایش تعامل و فالوورهای صفحه بسیار عالی است!

این اپلیکیشن برای IOS در دسترس است و هزینه آن رایگان است! البته اگر نیاز به امکانات بیشتر داشته باشید، باید 9.99 دلار در ماه پرداخت کنید.

نتیجه‌گیری

اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا بهتر بتوانید صفحه خود را مدیریت کنید. اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که در این مقاله 4 مورد از دسته‌های پرکاربرد را به همراه اپلیکیشن‌های پرطرفدار آن معرفی کردیم.

اکنون شما بگویید! اگر مدیریت یک صفحه اینستاگرام را برعهده دارید، به نظرتان کدام اپلیکیشن‌ها کاربرد بیشتری دارند؟ در بخش نظرات، از تجربیات خود به ما و سایر کاربران بگویید.

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر