آیا دلتان برای تلگرام تنگ شده است؟ رررینگ رررینگ ! اپلیکیشن رینگ اینجا است و دانلود رینگ تنها راه چاره این دلتنگی. رینگ، حلقه اتصال کاربران در فضای مجازی است. این پیامرسان ایرانی امکان ارسال عکس و ویدئو، چت دو نفره و گروهی و همچنین بازی و سرگرمی را برای شما فراهم می‌کند و این تمامی امکانات عمومی پیام رسان ها را داراست. همچنین امکان تماس صوتی رایگان را نیز برای شما فراهم می آورد. به زودی خدمات بیشمار دیگری از جمله، فروشگاههای آنلاین، سرویس های مالتی مدیا، سرویس های ذخیره سازی ابری و … بر بستر رینگ در اختیار شما خواهد بود.

دانلود رینگ برای برقراری ارتباط

در حال حاضر دانلود و نصب رینگ برای اندروید و ios امکان دارد. نسخه دسکتاپ رینگ به زودی برای ویندوز و مک منتشرخواهد شد.

دانلود رینگ برای دستگاه های Android

با پیام‌ رسان رینگ می‌توانید یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در رینگ متصل شوید؛ با دانلود رینگ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های رینگ بهره‌مند شوید. بیشتر کاربران اینترنت از دستگاه های اندرویدی استفاده می‌کنند. اگر شما هم جز این جمعیت بزرگ هستید، دانلود رینگ از کافه بازار و بهترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید رینگ را از سایت رسمی این اپلیکیشن نیز دریافت نمیایید.

دانلود و نصب رینگ برای اندروید از کافه بازار

دانلود و نصب رینگ از سایت رسمی رینگ

دانلود رینگ برای سیتم IOS

بله جمعیت اندرویدی ها بسیار زیاد و رو به افزایش است، اما ما شما را فراموش نکرده ایم. شما اپلی ها برای دانلود رینگ می‌توانید به اپ استور مراجعه کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن رینگ را از سایت سیب اپ نیز دانلود نمایید.

دانلود و نصب رینگ برای IOS از اپ استور

دانلود و نصب رینگ برای IOS از سیب اپ

نسخه تحت وب رینگ

زمانی که شما نیاز به دسترسی سریع به رینگ دارید و قصد ندارید آن را بر روی یک سیستم نصب کنید، یک راه ساده پیش پای شما خواهد بود: استفاده از نسخه وب رینگ. نسخه وب رینگ به شما اجازه می‌دهد که به صورت اینترنتی و از طریق مرورگر خود ازرینگ استفاده کنید و دیگر نیاز به دانلود رینگ نداشته باشید. در لینک زیر، آدرس رینگ وب را در اختیار شما قرار می‌دهم. بد نیست یک بار آن را امتحان کنید تا دقیقاً منظور من را از نسخه وب متوجه بشوید.

استفاده از نسخه وب (اینترنتی) رینگ

در صورتی که برای دانلود رینگ و نصب آن با مشکل مواجه شدید، با تیم دیدوگرام تماس بگیرید. و اگر هم اکنون از این برنامه پیامرسان استفاده می‌کنید، اینجا تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر