همه عاشق فیلم هستند و فیلم ها منبع خوبی برای سرگرمی و لذت بردن از زمان هستند. وقت گذارانی با فیلم دیدن تنها جنبه مثبت دیدن فیلم های جذاب نیست. شما با قرار دادن خود به جای شخصیت های فیلم خودتان را در شرایط خاص قرار میدهید و قدرت تحلیل و خیال پردازی خود را به خوبی تقویت میکنید.

علاوه بر این شما فقط فیلم تماشا نمیکنید، بلکه دوست دارید درباره فیلمها بخوانید، شخصیتهای آنها بشناسید و موارد دیگر را بدانید، پایگاه داده فیلم و سایتهای نقد همه چیز درباره فیلمها را در اختیار شما قرار میدهند، در آنجا میتوانید فیلمهای جدید منتشر شده، آخرین اخبار، نقد فیلمها، تریلرها را تماشا کنید.

آی ام دی بی (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یکی از محبوب ترین وب سایت ها یا پایگاه های داده درباره فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و موارد مشابه است.

لیست ۲۵۰ فیلم برتر پایگاه داده اینترنتی IMDb  همواره مورد توجه طرفدران پرو پاقرص فیلم و سریال قرار دارد . این فهرست برای بسیاری از علاقه مندان اغلب منبعی برای کشف فیلم های محبوب و پرطرفدار می باشد اگر برای دسترسی به این صفحه مشکل دارید باید به شما اطلاع بدهیم که صفحه دانلود فیلم دالفک اطلاعات جامعی را از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است و کار را برای طرفدران فیلم و سریال فارسی زبان راحت تر کرده است.

تنها رای های رای دهندگان عادی IMDb یعنی افرادی که مرتباً در IMDb رای میدهند در هنگام ایجاد فهرست ۲۵۰ فیلم برتر در نظر قرار داده شده است. این مجموعه از داده شامل 250 لیست برتر IMDB از سال 1921 تا 2022 با اطلاعات اولیه هر فیلم است.

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.

دانلود فیلم شکار 2012

دانلود فیلم شکار 2012

خلاصه داستان: در فیلم هیجانی شکار (The Hunt) دوازده غریبه از خواب بیدار می شوند، آنها نمی دانند کجا هستند یا چگونه به آنجا رسیده اند. آنها نمی دانند که برای هدفی خاص انتخاب شدند، یعنی شکار …

درباره فیلم: شکار(به دانمارکی: Jagten) فیلمی درام دانمارکی به کارگردانی توماس وینتربرگ و با بازی مدس میکلسن است.

دانلود فیلم لورنس عربستان 1962

دانلود فیلم لورنس عربستان 1962

خلاصه داستان: فیلم لورنس عربستان (Lawrence of Arabia) لورنس عربستان فیلمی حماسی بر پایه ی زندگی توماس ادوارد لورنس می باشد. داستان فیلم درباره ی تجربه های لورنس در عربستان در زمان جنگ جهانی اول است که…

درباره فیلم: لورنس عربستان (انگلیسی: Lawrence of Arabia) فیلمی بریتانیایی در ژانر درام تاریخی حماسی به کارگردانی دیوید لین است که در ۱۹۶۲ به نمایش درآمد. فیلم‌نامهٔ این فیلم را رابرت بولت و مایکل ویلسون بر اساس هفت رکن حکمت نوشتهٔ توماس ادوارد لورنس به رشتهٔ تحریر درآورده‌اند.

دانلود فیلم شمال از شمال غربی 1959

دانلود فیلم شمال از شمال غربی 1959

خلاصه داستان: اجر تورنهیل، مدیر تبلیغات در خیابان مدیسون، زمانی که با مردی به نام جورج کاپلان اشتباه گرفته می شود، خود را وارد دنیای جاسوسان می کند. جاسوس خارجی فیلیپ وندام و سرسپردنش لئونارد سعی می کنند او را از بین ببرند اما وقتی تورنهیل سعی می کند قضیه را بفهمد، او را به قتل متهم می کنند…

درباره فیلم: نورث بای نورث‌وست یا شمال از شمال غربی (به انگلیسی: North by Northwest) فیلمی آمریکایی در ژانر فیلم جاسوسی دلهره‌آور محصول ۱۹۵۹ است که توسط آلفرد هیچکاک کارگردانی شد.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر