دانلود پیامرسان گپ باعث می‌ شود تا جای خالی تلگرام برایتان پر شود، چرا که پیامرسان گپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های ایرانی است. این برنامه دارای امکانات متنوعی مانند ایجاد مکالمه دو نفره و گروهی، ارسال عکس و ویدئو، کسب درآمد، بازی و همینطور امکان ارسال و درخواست وجه است. این امکانات باعث می‌شود که اپلیکیشن گپ، جایگزینی مناسب برای تلگرام محسوب شود.

اگر هنوز این برنامه را بر روی گوشی و کامپیوتر خود نصب نکرده اید، پیشنهاد می‌کنم حتماً تا انتهای این مطلب را بخوانید تا بتوانید نسخه مناسب دستگاه خود را دانلود نمایید.

دانلود گپ

دانلود گپ برای دستگاه های اندرویدی

شکی نیست که اکثر کاربران ایرانی از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی استفاده می‌کنند و به همین دلیل، ما در ابتدا می‌خواهیم لینک‌های دانلود پیامرسان گپ برای Android را در اختیار شما قرار دهیم.

شما برای دانلود پیامرسان گپ بر روی گوشی اندرویدی خود، دو راه دارید. مسیر اول، استفاده از خود سایت گوگل پلی است که سرویس خود گوگل است و به روزترین نسخه اندروید گپ از طریق آن قابل دانلود است. ، اما متاسفانه به دلیل تحریم شدن ایران، شاید در این مسیر با کمی مشکل مواجه شوید (مگر اینکه از وی پی ان های خارج کشور دانلود خود را انجام دهید.) بنابراین مسیر پیشنهادی ما استفاده از کافه بازار است که یک محیط ایرانی برای دانلود اپ های اندرویدی است و به شما اجازه می‌دهد آخرین ورژن پیامرسان گپ را به سادگی دانلود و نصب کنید. حتی بروزرسانی های جدید برنامه را نیز به اطلاع شما می‌رساند.

دانلود و نصب اپلیکیشن گپ از طریق سایت رسمی گپ

دانلود و نصب اپلیکیشن اندرویدی گپ از طریق کافه بازار

دانلود و نصب اپلیکیشن اندرویدی گپ از طریق گوگل پلی

پس از دانلود گپ و نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود، به سادگی می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه و احراز هویت، شروع به استفاده از این نرم افزار پیام رسان کنید.

دانلود گپ برای دستگاه های اپل

خب، درست است که کاربران اندروید در ایران زیاد هستند. اما مطمئناً کاربران گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌های اپل هم کم نیستند. در ادامه لینک دانلود این پیامرسان برای iOS  (آیفون، آیپد یا گجت های اپل) را در اختیار شما خواهم گذاشت.

البته، یک راه ساده‌تر هم برای دانلود گپ برای آیفون، آیپد و … وجود دارد. این راه استفاده از بازار ایرانی اپ‌های iOS یعنی سیب اپ هست. در ادامه لینک دانلود رایگان برای آخرین ورژن پیامرسان گپ از طریق هر دو بازار را در اختیار شما قرار خواهم داد.

دانلود و نصب اپلیکیشن گپ طریق سیب اپ

دانلود و نصب اپلیکیشن گپ از طریق اپ استور

 

دانلود گپ برای کامپیوترهای شخصی

حالا که در مورد نسخه‌های گوشی و تبلت نرم افزار تلگرام صحبت کردیم، بگذارید به سراغ کامپیوتر شما برویم. چون کار با پیامرسان گپ، هیچ جا مثل کامپیوتر راحت نیست. در ادامه قصد دارم لینک‌های دانلود و نصب این نرم‌افزار برای کامپیوترهای شخصی را در اختیار شما بگذارم. به کمک این لینک، شما می‌توانید آخرین نسخه پیامرسان گپ کامپیوتر را مستقیماً از خود سایت گپ دانلود کنید.

دانلود و نصب نرم‌افزار کامپیوتر گپ از طریق سایت رسمی گپ

در نهایت، اگر در دانلود و نصب پیامرسان گپ (Gap) بر روی دستگاه خود، به هر مشکلی برخورد کردید، یا نظری در مورد این مطلب داشتید، خوشحال می‌شوم از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر