با سرویس تعمیرات موبایل در محل موبایل کمک می‌توانید خیلی راحت و بدون نیاز به خروج از منزل سفارش تعمیر گوشی مورد نظرتان را به ثبت برسانید و ظرف چند ساعت شاهد تعمیر شدن آن باشید و از ضمانت تعمیر گوشی هم بهره‌مند شوید. برای انجام این کار کافیست به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک مراجعه نمایید یا با شماره های 02122647564 و 02175147000 تماس بگیرید و با ارائه اطلاعات لازم درخواست تعمیر خود را به ثبت برسانید. پس از ثبت درخواست کارشناس تعمیر موبایل کمک به آدرس شما اعزام می‌شود و گوشی را در محل تعمیر می‌کند و با ضمانت به شما پس می‌دهد. البته اگر تعمیر گوشی در محل بنا به دلایل فنی امکانپذیر نباشد، کارشناس موبایل کمک گوشی را با خود به شرکت ارجاع داد و تعمیرات لازم را در شرکت بر روی گوشی انجام خواهد داد و سپس گوشی با پیک موتوری رایگان برای مشتری گرامی ارسال می‌شود. کل این پروسه عموما مابین 1 الی 5 ساعت طول می‌کشد!

بنابراین با موبایل کمک می‌توانید تعمیرات موبایل را هم به شیوه‌ای متفاوت انجام دهید. این شرکت اولین شرکت ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایل در محل با قابلیت ثبت سفارش آنلاین است. کل مراحلی که برای استفاده از سرویس تعمیر موبایل این شرکت باید طی شوند به شرح زیر خواهد بود:

  • ثبت سفارش تعمیر: ابتدا مشتری گرامی باید سفارش تعمیر موبایل خود را با مراجعه به سایت موبایل کمک یا تماس با شماره های 02122647564 و 02175147000 به ثبت برساند.
  • اعزام کارشناس و تعمیر گوشی: موبایل کمک در سریع ترین زمان ممکن کارشناس تعمیر خود را به آدرس مشتری ارسال می‌کند. در صورت امکان تعمیر گوشی در محل انجام می‌گیرد، اما در صورت ناممکن بودن این مسئله، گوشی توسط کارشناس به شرکت ارجاع داده شده و تعمیرات لازم در شرکت بر روی گوشی انجام می‌شوند.
  • تحویل گوشی به مشتری: بعد از اینکه تعمیرات لازم بر روی گوشی انجام شد، دستگاه با ضمانت در اختیار مشتری گرامی قرار داده می‌شود. لازم به اشاره است که اگر گوشی برای انجام تعمیر به شرکت ارجاع داده شده باشد، توسط پیک رایگان به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

موبایل کمک

بنابراین با استفاده از سرویس تعمیرات موبایل در محل ارائه شده توسط شرکت موبایل کمک می‌توانید به راحتی تعمیرات گوشی خود را بدون نیاز به خروج از منزل و درگیر شدن با مشکلاتی همچون ترافیک شهری، پیدا کردن تعمیرکار مجرب و غیره انجام دهید. فراموش نکنید که موبایل کمک تمام تعمیرات انجام شده را با ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات در تعمیر گوشی مشتریان عزیز استفاده به عمل می‌آورد. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد سرویس های تعمیرات موبایل در محل شرکت موبایل کمک با شماره های 02122647564 و 02175147000 تماس حاصل نمایید.

اما خدمات موبایل کمک تنها خدمات تعمیر موبایل در محل نیست! در موبایل کمک آموزش های نرم افزاری زیادی در رابطه با تلگرام و اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام و تلگرام همواره در حال به روز رسانی هستند و ویژگی‌های جدیدی به آن ها اضافه می‌شوند. یاد گرفتن تمام این ویژگی ها کار چندان ساده‌ای نیست و کمتر فردی می‌تواند مدعی شود که تمام ترفندهای اینستاگرام و تلگرام را از بر است. پس لازم است برای یاد گرفتن این ترفندها دانش خود را به روز نگه داریم. اما چطور قادر به انجام این کار خواهیم بود؟ با استفاده از آموزش های جامعی که در برخی منابع ارائه شده‌اند شما می‌توانید بهترین ترفندهای اینستاگرام و تلگرام را در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد بگیرید. یکی از منابعی که در این راستا بهترین آموزش ‌های جامع را ارائه می‌کند، سایت موبایل کمک است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به آرشیو عالی از آموزش‌ های جامع ترفندهای اینستاگرام و آموزش های جامع تلگرام دسترسی پیدا کنید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر