قالی و فرش‌ها یکی از ارزشمندترین لوازمی هستند که زیبایی منحصر به فردی را به دکوراسین داخلی منازل می‌بخشند و از گذشته تا به امروز استفاده از فرش در منازل ایرانی رایج بوده و جایگاه ویژه‌ای داشته است. از آنجایی که فرش و قالی‌ها همواره در معرض آلودگی بوده و به مرور زمان گرد وغبار و یا مواردی مانند ریختن چای و انواع نوشیدنی باعث آلودگی و کثیف شدن آن‌ها می‌شود، شست وشو و تمیز کردن آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و لازم است که به آن توجه شود.

در گذشته معمولا افراد خودشان برای شست و شوی فرش‌ها و قالی‌ها اقدام می‌کردند و به روش‌های سنتی و قدیمی در حیاط منازل خود آن‌ها را می‌شستند، اما امروزه با پیشرفت و توسعه‌ زندگی شهری کمتر کسی است که مسئولیت شست و شوی قالی و فرش خانه‌اش را خود به گردن بگیرد و به انجام برساند. اکثر افراد شستشو فرش و قالی خود را به شرکت‌های آنلاین قالیشویی می‌سپارند.

مسئله‌ای که در این زمینه اهمیت دارد، انتخاب بهترین قالیشویی آنلاین با قیمت مناسب ‌است. اگر برای شست وشوی فرش‌های خود به دنبال بهترین شرکت آنلاین قالیشویی هستید، همراه ما باشید تا با ویژگی‌های بهترین قالیشویی و لیست قیمت شستشوی فرش شرکت‌ها آشنا شوید. تا انتخابی درست و البته به صرفه داشته باشید.

شرکت قالیشویی

ویژگی‌های قالیشویی درجه یک با ارزانترین قیمت

دسترسی آسان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت قالیشویی دسترسی آسان به آن می‌باشد. به عنوان مثال ممکن است به صورت ناگهانی یک پارچ شربت آلبالو به روی فرش شما ریخته شود و هیچ چاره‌ای جز شست و شویی آن نداشته باشید، در چنین مواقعی چه می‌کنید؟

مسلما اگر قالیشویی مد نظر شما در دسترس نباشد، نمی‌توانید به سرعت نسبت به شست و شوی آن اقدام کنید، در نتیجه قالیشویی منتخب شما باید در دسترس باشد.

استفاده از محصولات شوینده مرغوب

فرش‌ها انواع گوناگونی دارند و به دو دسته ماشینی و دستبافت تقسیم می‌شوند، اما برخی افراد نیز نیازمند شستشوی روفرشی، موکت‌، پادری و… نیز می‌باشند‌. مطمئنا شستشوی فرش ماشینی با شستشوی فرش دستبافت و یا هریک از این موارد گفته شده، با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

یک شرکت معتبر و با تجربه، برای شستشوی فرش، متناسب با بافت و ساختاری که دارد، از مواد شوینده خاصی استفاده می‌کند تا به بافت فرش آسیب نرسد و جلوه خود را از دست ندهد.

روش صحیح شستشو

همان‌طور که اشاره کردیم، علاوه بر ارزش بالای فرش‌های دستبافت، ظرافت و زیبایی این فرش‌ها بیشتر از فرش ماشینی است، بنابراین باید با دقت بیشتری شسته شوند تا هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود. نحوه لکه گیری، دمای آب، میزان شستشو و حتی نوع آبگیری باید متناسب با جنس و بافت فرش انتخاب و تنظیم شوند.

بررسی فرش‌ قبل از تحویل

پرسنل و کارکنان شرکت قالیشویی که در محل مورد نظر برای تحویل گرفتن فرش حاضر می‌شوند، باید در همانجا فرش را مورد بازدید قرار دهند تا اگر قالی و فرش مشکلی و یا پارگی داشته باشد آن را در فرم مخصوص یادداشت کنند و با درخواست شما اقدام به رفع پارگی و رفوع فرش نمایند.

همچنین شرکت درباره نوع لکه‌های روی فرش نیز باید از مشتری پرس‌و‌جویی کنند، زیرا نحوه‌ی شست و شوی لکه‌های چربی با شربت و… متفاوت است.

مقرون به صرفه بودن خدمات قالیشویی

افراد همواره به دنبال این هستند که با ارزان‌ترین قیمت ممکن بهترین خدمات را دریافت نمایند، برای همین قیمت در انتخاب آن‌ها اثرگذار بوده و باید آن را مد نظر داشت.

شرکت معتبر و رسمی قالیشویی آنلاین پین ورک یکی از ارزان قیمت‌ترین شرکت‌های قالیشویی در تهران می‌باشد و خدمات منحصر به فردی را در این زمینه ارائه می‌دهد و شما با اطمینان به پین ورک از شست وشویی قالی‌های خود با بهترین کیفیت و قیمت آسوده خاطر وخواهید بود.

تحویل فرش در زمان مشخص شده

شرکتی که شستشوی فرش خود را به آن‌ می‌سپارید، باید نسبت به زمان تحویل آن، متعهد شود و در تاریخ و ساعت تعیین شده، فرش را به مشتری تحویل دهد.

پشتیبانی قوی و پیگیری مداوم

شرکت‌های قالشویی معتبر با پشتیبانی مداوم و ضمانت خدمات، همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود هستند و پس از تحویل کار به مشتری، از آنها نظرسنجی می‌کنند تا کیفیت خدمات خود را نیز بالا ببرند. در بررسی‌هایی که بین چند شرکت خدماتی آنلاین در سطح شهر تهران و البرز داشتیم، به جرات می‌توانیم بگوییم که شرکت Pinwork جزء بهترین قالیشویی آنلاین با پشتیبانی حرفه‌ای بود که در کنار پیگیری مداوم خدمات، تعرفه قالیشویی را نیز به صورت شفاف اعلام نمود.

ارائه خدمات قالیشویی و شستشوی مبل در منزل

برخی از افراد نیاز فوری به قالیشویی دارند و می‌خواهند شستشوی فرش در منزل‌شان، بسیار فوری و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

پین ورک در این حالت متخصصین خود را با دستگاه‌های مجهز و مواد شوینده فوری به محل مشتری اعزام می‌کند. همچنین درصورتیکه راه پله‌های داخلی منزل فرش شده باشند، به خواست مشتری کار خشکشویی فرش یا خشکشویی موکت نیز انجام می‌شود.

اگر شما هم ترغیب شده اید شستشوی فرش های خود را به پین ورک بسپارید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه از خدمات قالیشویی پین ورک می‌توانید استفاده کنید.

 

نحوه‌ی دسترسی به شرکت قالیشویی پین‌ ورک و تعرفه‌ی خدمات

برای دسترسی آسان به قالیشویی آنلاین پین ورک با ارزان‌ترین قیمت، کافیست اپیکیشن پین ورک ‌را به صورت رایگان نصب کنید و سفارش خود را جهت شستشوی فرش ثبت نمایید تا بهترین متخصصین قالیشویی پین‌ورک در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و فرش شما را تحویل گرفته و نسبت به شست و شوی آن با بهترین کیفیت اقدام‌ کنند.

لازم‌به ذکر است که تعرفه قالیشویی در پین ورک با توجه به نوع فرش شما و ابعاد آن متفاوت خواهد بود.  جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه‌ بهتر است به سایت پین ورک به آدرس   Pinwork.ir مراجعه نمایید و یا با شماره  87700770021 تماس بگیرید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر