سلام.من اینشات،کپکات،پیکس آرت رو آموزش دیدم.فتوشاپ رو کامل بلدم.دوسال در شرکت دروپنجره سازی مازندران به عنوان طراح فعالیت داشتم.خیلی علاقه به ادمینی و تولید محتوا دارم.