سلام و عرض ادب
بیات هستم،
دوره های آموزشی در دیدوگرام گذرانده ام
✓مسئولیت پذیر و متعهد نسبت به زمینه کاریتون
✓سرعت بالا و جواب
✓مسط به فتوشاپ
✓ایده پردازی خلاق
برای جواب دادن به دایرکت و کامنت و ... در خدمتم
سلام و عرض ادب
بیات هستم،
دوره های آموزشی در دیدوگرام گذرانده ام
✓مسئولیت پذیر و متعهد نسبت به زمینه کاریتون
✓سرعت بالا و جواب
✓مسط به فتوشاپ
✓ایده پردازی خلاق
اینستاگرام
اطلاعات تماس
ورود به حساب کاربری
وارد حساب کاربری شوید
برای نمایش اطلاعات ادمین، از دکمه زیر برای ورود استفاده کنید
تجربه همکاری خود با این ادمین "پویا بیات" را با ما به اشتراک بگذارید
خواهشمندیم برای ارتباط با ادمین از طریق واتساپ یا تماس تلفنی اقدام کنید، این بخش برای درج تجربه همکاری با ادمین ایجاد شده است.