سلام و عرض ادب
بیات هستم،
دوره های آموزشی در دیدوگرام گذرانده ام

✓مسئولیت پذیر و متعهد نسبت به زمینه کاریتون
✓سرعت بالا و جواب
✓مسط به فتوشاپ
✓ایده پردازی خلاق