این روزها صفحات مجازی، نقشی موثر در توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارند. عدم هماهنگی با این موج پیشرفت، ممکن است به کسب و کارهای نوپا ضربه شدید بزند. به همین دلیل اغلب کسب و کارهای امروزی، حداقل یک صفحه مجازی در اینستاگرام دارند. تعدادی از این صفحات، از سال‌های اولیه فعالیت این پلتفرم شکل گرفته‌اند. داشتن تعداد دنبال‌کننده بیشتر، موجب اعتماد مخاطبان خواهد شد؛ به همین دلیل برخی افراد برای شروع کسب و کار خود، سراغ خرید پیج اینستاگرام می‌روند تا در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند.

خرید صفحه اینستاگرام، راه‌حلی سریع برای رشد در دنیای مجازی است؛ این کار می‌تواند محاسن و خطرات زیادی به همراه داشته باشد. اگر قصد دارید برای شروع کسب و کار خود، یک صفحه اینستاگرام راه‌اندازی کنید و به فکر خرید اکانت هستید، در این مقاله از دیدوگرام می‌توانید با مزایا و معایب این کار آشنا شوید و بهتر تصمیم بگیرید.

چرا باید پیج اینستاگرام بخریم؟

دلایل خرید پیج اینستاگرام

وقتی می‌شود به صورت رایگان حساب کاربری ساخت، چرا باید سراغ خرید صفحه اینستاگرام برویم؟ پیش از آن‌که به توضیح درباره مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام بپردازیم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم. ساخت صفحه در اینستاگرام کاملا رایگان است و شما می‌توانید یک یا چندین اکانت روی این شبکه اجتماعی برای خود بسازید. تا زمانی که صفحه شما شخصی باشد، خرید پیج اینستاگرام بیهوده به نظر می‌رسد؛ اما وقتی بخواهید از این پلتفرم کسب درآمد داشته باشید، قضیه کاملا متفاوت است!

برای داشتن یک صفحه کاری و حرفه‌ای در اینستاگرام، نیاز به دیده شدن و تعامل با مخاطبان بیشتری دارید. جذب مخاطبان مرتبط با حوزه فعالیت، کار راحتی نیست. برای داشتن یک پیج حرفه‌ای در اینستاگرام باید حتما زمان زیادی را صرف تولید محتوا و جذب مخاطب کنید. به همین دلیل برخی افراد ترجیح می‌دهند به جای صرف زمان، با پرداخت هزینه پیج اینستاگرام بخرند. با این کار بدون صرف زمان زیاد، تعداد زیادی مخاطب برای فروش محصول یا ارائه خدمات خواهید داشت.

با این حال، مسیر میانبر همیشه بهترین مسیر ممکن نیست! اگرچه خرید پیج اینستاگرام مزایایی دارد، اما عیب‌ها و خطرات آن هم قابل چشم‌پوشی نیست. پیش از آن که اقدام به خرید یک صفحه اینستاگرامی کنید، بهتر است با مزایا و معایب این کار آشنایی داشته باشید. همچنین خریدن یک اکانت اینستاگرام، مراحل و اصولی دارد که رعایت آن‌ها، ممکن است تا حدودی معایب این کار را کاهش دهد.

مزایای خرید پیج اینستاگرام

افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به صورت تخصصی، روی خرید و فروش پیج اینستاگرام تمرکز دارند. این افراد، از ابتدای فعالیت اینستاگرام صفحاتی تشکیل داده‌اند و پس از جذب دنبال‌کنندگان لازم، اقدام به فروش اکانت می‌کنند. در قابلیت‌های جدید اینستاگرام، صفحات جدید با نمایش کلمه New در قسمت پروفایل از دیگر حساب‌های کاربری متمایز می‌شوند. جدید بودن صفحه، میزان اعتماد کاربران را به طور محسوسی کاهش می‌دهد و به نرخ تعامل پیج، ضربه می‌زند. به همین دلیل افرادی که به دنبال ایجاد یک صفحه تخصصی در اینستاگرام هستند، اغلب سعی می‌کنند از اکانت‌های قدیمی‌تر استفاده کنند. حالا اگر فردی اکانت قدیمی و فعال نداشته باشد، مجبور است برای این کار سراغ خرید پیج اینستاگرام برود تا از مزایای زیر بهره‌مند شود:

مزایای خرید پیج اینستاگرام

۱- ذخیره زمان و انرژی

پس از تشکیل یک حساب کاربری در اینستاگرام، زمان زیادی طول می‌کشد که صفحه به رسمیت شناخته شود. برای اعتباربخشی به یک اکانت جدید، نیاز به صبر و صرف زمان دارید. تنها بالا رفتن تعداد دنبال‌کنندگان، معیار خوبی برای قضاوت یک صفحه نیست. اعتبار هر حساب کاربری در اینستاگرام، معیارهایی دارد. صفحاتی که دارای دنبال‌کنندگان غیرواقعی باشند، تعامل خوبی با محتواها نخواهند داشت. رسیدن به اعتبار قابل قبول برای یک صفحه اینستاگرام، حداقل نیازمند شش ماه تا یک سال صرف زمان و انرژی است. خرید پیج اینستاگرام با اعتبار بالا، می‌تواند شما را از صرف این زمان و انرژی بی‌نیاز کند. با این روش، دنبال‌کنندگان از قبل در صفحه حضور دارند و کافیست از راه درست با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

۲- ارتباط آسان با مخاطب هدف

همانگونه که در مورد قبل هم اشاره کردیم، مخاطبان در پیج اینستاگرام خریداری شده حضور دارند و می‌توانید به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. بالا بودن تعداد مخاطبان هدف از ابتدای مسیر کسب و کار، میزان تعامل واقعی را بالا می‌برد و باعث بالا رفتن رتبه صفحه شما می‌شود. همچنین هرچه تعداد دنبال‌کنندگان شما در شروع کار بیشتر باشد، جذب مخاطب هم بیشتر می‌شود. قدیمی بودن صفحه باعث اعتماد بیشتر افراد و افزایش نرخ حضور در پیج خواهد شد. همچنین اینستاگرام به صورت خودکار صفحات قدیمی فعال را در رتبه بالا قرار می‌دهد و همین موضوع، میزان بازدید را بیشتر می‌کند.

تعامل مخاطبان در اینستاگرام

۳- فروش سریع محصولات

تصور کنید در شهرکی مغازه لباس‌ فروشی بخرید که تعداد قابل توجهی شهروند قدیمی دارد. این افراد محل مغازه را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند. حال تصور کنید همین مغازه را در یک شهرک در حال ساخت بخرید، با کدام مورد زودتر به فروش می‌رسید؟ قطعا مورد اول راه سریع‌تری است! خرید پیج اینستاگرام برای فروش محصول هم همین حالت را برای شما ایجاد می‌کند. با خرید یک صفحه آماده، نیازی به جذب مشتری ندارید و تنها باید محصول یا خدمات خود را به درستی به مخاطب منتقل کنید.

معایب خرید پیج اینستاگرام

با تمام مزایای گفته شده، خرید یک اکانت اینستاگرامی که صاحب آن شخص دیگری است، روش نرمالی برای ایجاد صفحه اجتماعی در این پلتفرم نیست. به همین دلیل ممکن است با انجام دادن این کار مشکلاتی به وجود بیایند که باعث هدر رفتن پول شما شوند. به طور کلی، می‌توان خطرات این کار را در ۴ مورد زیر خلاصه کرد:

۱- ریسک بسته شدن صفحه

یکی از بزرگ‌ترین معایب خرید اکانت اینستاگرام از دیگران این است که این کار بر اساس قوانین و خط مشی‌های این پلتفرم، غیرقانونی است. به همین علت در صورت فعالیت مشکوک صفحه، احتمال بسته شدن پیج وجود دارد. با خرید پیج اینستاگرام، تمامی پست‌های قبلی به یکباره حذف می‌شوند و اطلاعات صفحه، از جمله نام کاربری، تغییر می‌کند. اینستاگرام این موارد را در لیست کارهای مشکوک قرار داده است و در صورت مشاهده چنین رفتارهایی از یک اکانت، آن را از دسترس خارج می‌کند.

۲- امکان هک شدن اکانت

وقتی اکانتی را در اینستاگرام خریداری می‌کنید، در واقع ریسک هک شدن صفحه را تا حد زیادی بالا می‌برید. شما از دسترسی افراد به این صفحه خبر ندارید و در صورت بی‌توجهی به تغییر رمز و اصول امنیتی پیج، ممکن است صفحه شما به راحتی از دسترس خارج شود. هک شدن صفحه اینستاگرام یک خطر جدی است و باید با رعایت اصول امنیتی همچون تغییر مداوم رمز و ثبت اطلاعات تماس معتبر از آن جلوگیری کرد.

هک شدن پیج اینستاگرام خریداری شده

۳- احتمال ریزش فالور با تغییر نام کاربری

تصور کنید با یک همسایه مدت‌هاست دوستی و رفت و آمد دارید؛ یک روز طبق روال عادی در خانه او را می‌زنید و شخصی ناشناس در را باز می‌کند و می‌گوید ساکن جدید خانه است؛ آیا دوباره به آن خانه می‌روید؟ نه! چون بدون اطلاع شما، یک ارتباط پایان یافته و همسایه جدید، برایتان آشنا نیست. هنگام خرید اکانت اینستاگرام هم همین اتفاق می‌افتد. کاربران یک صفحه، به دلیل محتوای خاصی آن را دنبال می‌کنند، بنابراین با تغییر ناگهانی نام و محتوای پیج، تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان دیگر تمایلی به ادامه ارتباط ندارند. در چنین شرایطی ممکن است تا ۷۰ درصد از دنبال‌کنندگان هم صفحه را ترک کنند. همچنین جلب اعتماد مجدد افراد به صفحه‌ای که یکبار تغییر کاربری داده‌است، بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین لزوما خرید یک پیج، به معنای موفقیت در جذب مخاطبان بیشتر نیست!

۴- دشواری تشخیص دنبال‌کنندگان غیرواقعی

اگر اکانتی با 6K فالور خریداری کنید، چگونه می‌توانید تشخیص دهید که دنبال کنندگان این صفحه واقعی هستند؟! یکی از مشکلاتی که ممکن است با خرید پیج اینستاگرام به وجود بیاید، این است که نمی‌توان به راحتی فالور واقعی را از غیرواقعی متمایز کرد. صفحات زیادی وجود دارند که با خرید فالور، تنها تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش می‌دهند و هیچگونه تعاملی در آن‌ها وجود ندارد. این صفحات،‌ بعد از مدتی محکوم به مرگ هستند، زیرا صفحه اجتماعی بدون تعامل مخاطبان، معنایی نخواهد داشت.

راه درست خرید پیج اینستاگرام

با وجود نکات بالا، اگر همچنان خرید پیج اینستاگرام به نظرتان بهترین گزینه ممکن است، باید در خرید خود نکاتی را رعایت کنید. پیروی از این اصول در خرید یک اکانت ناشناس، می‌تواند خطرات و معایب این کار را تا حدودی کاهش دهد و امنیت صفحه را بالاتر ببرد.

بررسی اعتبار صفحه خریداری شده

برای خرید پیج اینستاگرام، خصوصا هنگام معامله با افراد ناشناس، لازم است از اعتبار اکانتی که می‌خرید، اطمینان حاصل کنید. در قدم اول، به هیچ وجه سراغ صفحه‌ای که پستی ندارد و نمی‌توان میزان تعامل مخاطبان را در آن مشاهده کرد نروید.

تعداد لایک و کامنت پست ها

 

برای اعتبارسنجی یک صفحه اینستاگرامی، باید مراحل زیر را طی کنید:

۱- تعداد دنبال کنندگان فعال

برخی افراد با ایجاد اکانت و خرید فالور غیرواقعی، سعی می‌کنند حساب کاربری را فعال و معتبر جلوه دهند. این در حالی است که صفحات فعال، دنبال‌کنندگان فعال هم دارند! هرچه تعداد دنبال‌کنندگان واقعی صفحه بیشتر باشد، اعتبار و ارزش بالاتری هم خواهد داشت. برای اطمینان از این مورد، به صورت رندوم تعدادی از اکانت‌های دنبال‌کننده را بررسی کنید. صفحات بدون عکس پروفایل، صفحات بی‌نام و نشان و فالورهایی که فعالیتی در صفحه خود ندارند، می‌توانند غیرواقعی باشند. اگر از هر ۱۰ مورد، بیش از ۲ مورد چنین شرایطی داشتند، صفحه اعتبار لازم را ندارد.

۲- تعداد بازدید و لایک متناسب با تعداد دنبال‌کننده

احتمالا با صفحاتی که بالای چندهزار فالور دارند و پست‌هایشان زیر ۲۰۰ لایک دارد مواجه شده‌اید. این صفحات، فالور غیرواقعی دارند که در اصطلاح به آن‌ها روح می‌گویند و ارزشی ندارند. تعداد لایک و بازدید پست‌ها، باید چیزی در حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد دنبال‌کنندگان باشد. به عنوان مثال صفحه‌ای با ۱۰هزار دنبال‌کننده، باید حداقل ۳هزار بازدید برای یک پست داشته باشد.

۳- تعداد کامنت‌های واقعی

استیکر، لایک داری، بیست و نظراتی از این دست، کامنت‌های واقعی نیستند! بالا بودن تعداد کامنت‌ها تنها معیار لازم برای اعتباربخشی به یک صفحه نیست. نظرات باید واقعی بوده و تعامل کاربران با صفحه را نشان دهند. به عنوان مثال در یک صفحه فروش کالا، پرسش درباره قیمت و مشخصات محصول می‌تواند کامنت واقعی به حساب بیاید.

تعامل مخاطبان در پیج اینستاگرام خریداری شده

هماهنگی فعالیت پیج با کاربرد موردنظر

شما مهمان‌های عروسی را به بیمارستان دعوت نمی‌کنید! خرید یک صفحه که فعالیت آن کاملا با کار مورد نظر شما متفاوت است، دقیقا همین حالت را دارد. مخاطبان صفحه، به کالا و خدماتی که جذب آن شده‌اند و به واسطه آن پیج را دنبال می‌کنند نیاز دارند؛ حال اگر شما به این نیاز توجه نکنید و فعالیتی غیرمتناسب را شروع کنید، ریزش فالوور در پیج حتمی است. تغییر نام کاربری یک صفحه قابل توجیه است اما تغییر نوع فعالیت آن به اعتماد مخاطب ضربه خواهد زد. همچنین سعی کنید پیش از شروع کار خود در پیج، مخاطبان را در جریان تغییر کاربری قرار دهید تا درصد ریزش به حداقل ممکن برسد.

شرایط پرداخت امن در خرید پیج اینستاگرام

بسیاری از افراد، از کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش پیج اینستاگرام شکایت دارند. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، باید در خرید خود چند نکته را مدنظر داشته باشید:

قرارداد خرید پیج اینستاگرام

  • هنگام خرید، حتما قرارداد تنظیم کنید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید به آن استناد کنید.
  • سعی کنید از افرادی که هویت آن‌ها برایتان روشن و مشخص است خرید کنید.
  • پرداخت خود را از طریق درگاه‌های پرداخت امن انجام دهید.
  • اگر صفحه به فیس‌بوک متصل است، حتما اکانت فیس‌بوک را هم دریافت کنید.
  • از فروشنده، اطلاعات ارتباطی معتبر دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل، با او در ارتباط باشید.

سخن پایانی

خرید پیج اینستاگرام می‌تواند یک راه سریع و میانبر برای جذب مخاطب باشد. این کار در کنار مزایا، معایبی هم دارد که ممکن است خریدار را دچار ضرر کند. رعایت اصول در خرید پیج اینستاگرام از اتفاقاتی همچون بسته شدن پیج یا ریزش دنبال‌کنندگان جلوگیری خواهد کرد. امیدواریم راهکارهای ارائه شده در این مقاله از دیدوگرام، به شما کمک کند که بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

 

منابع:

  1. Instamber
  2.  leadquizzes.com
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر