آیا می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام دور باشید؟ آیا علاقه‌مند هستید تا دیلیت اکانت اینستاگرام را انچام دهید؟ به وسیله این مقاله این امکان برای شما وجود دارد تا راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام را به‌دست بیاورید. البته باید به این موضوع اشاره کرد که در آکادمی دیدوگرام می‌توانید تمامی اطلاعات درباره اینستاگرام و نحوه استفاده و کار با آن را به دست بیاورید. حتما از دوره‌های موجود در این سایت استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. با ما همراه باشید.

بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟

سوال بسیار خوبی‌ است. چون قبل از انجام هر کاری باید حواس شما باشد که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد! بعد از حذف کامل اکانت اینستاگرام:

اطلاعات اکانت شما حذف می‌شود

 اطلاعاتی مثل پست‌ها، لایک و کامنت‌ها، فالورها و… از اکانت شما حذف می‌شود. یعنی هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

نام کاربری شما غیر قابل استفاده می‌شود

نه شما و نه هیچ کس دیگری، نمی‌تواند با نام کاربریِ اکانتی که حذف کرده‌اید، اکانت جدید بسازد. اینستاگرام این کار را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت افراد انجام می‌دهد.

ایمیل شما برای اینستاگرام نامعتبر می‌شود

باید به این موضوع توجه داشته باشید که ایمیل استفاده شده برای حساب قبلی دیگر مورد استفاده برای ساخت اکانت جدید قرار نمی‌گیرد. اما یک راه حل وجود دارد. قبل از حذف اکانت اینستاگرام، به پروفایل خود و به قسمت Edit profile بروید و ایمیل را تغییر دهید. برای این کار، وارد کردن یک ایمیل نامعتبر هم مشکلی ایجاد نمی‌کند. از این طریق می‌توانید به راحتی ایمیل قبلی خود را برای حساب جدید نیز استفاده کنید.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام با موبایل

برای ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله1) اگر هنوز وارد اکانت خود نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

ورود به اکانت اینستاگرام

مرحله2) وقتی وارد صفحه زیر شدید، باید دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کنید. مثلا ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

انتخاب دلیل حذف اکانت

مرحله3) بدون وارد کردن پسورد پیج خود نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. در این مرحله در جای مشخص شده، پسورد را وارد کنید.

ورود پسورد

نکته: اگر رمز پیج را فراموش کرده‌اید، گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.

مرحله4) گزینه حذف دائمی اکانت اینستاگرام یا همان Permanently delete my account که تیر خلاص هست را انتخاب کنید.

دکمه دیلیت اکانت اینستاگرام

اکانت شما برای همیشه حذف شد!

دیلیت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام شوید

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

1.بعد از ورود به صفحه دیلیت اکانت اگر هنوز وارد اکانت خود نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

ورود نام کاربری در کامپیوتر

مرحله 2) در این مرحله باید دلیل حذف اکانت را انتخاب کنید. اینستاگرام چندتا گزینه به شما پیشنهاد داده. ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام

مرحله 3) بعد از انتخابِ یکی از گزینه‌های بالا، پسورد اکانت خود را در قسمتی که مشخص شده وارد کنید.

اگر پسورد را فراموش کرده‌ باشید، این امکان برای شما وجود ندارد دیلیت اکانت کنید. اما نگران نباشید. از طریق گزینه forget password امکان عوض کردن رمز وجود دارد:

ورود رمز برای دیلیت اکانت اینستاگرام

بعد از وارد کردن پسورد، روی دکمه قرمزِ حذف دائمی اکانت (Permanently delete my account) که  پایین تصویر (یعنی شماره 4) می‌بینید، کلیک کنید.

مرحله 4) بعد از این مراحل، تقریبا کار شما تمام شده است. با کلیک روی آخرین مرحله، اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا از حذف اکانت اینستاگرام خود مطمئن هستید؟ روی دکمه OK کلیک کنید تا خیال اینستاگرام را هم از دیلیت اکانت خود راحت کنید.

تایید حذف اکانت

بعد از مراحل بالا باید پیام زیر را از اینستاگرام دریافت کنید:

اکانت حذف شد

تبریک! اینستاگرام شما برای همیشه حذف شد.

چطور اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کنیم؟

اگر دوست نداشتید اکانت خود را برای همیشه حذف کنید، راه حل آن؛ دی اکتیو کردن یا حذف موقتی است. از ویژگی‌های این روش می‌توان به حذف نشدن پست‌ها، لایک، فالوور و اطلاعات صفحه شخصی خود اشاره کرد. البته باید بدانید صفحه شما از دید کاربران تا زمانی که اکانت را فعال کنید از دید کاربران پنهان خواهد بود. امکان فعال کردن حساب و اطلاعات اکانت در هر زمان امکان‌پذیر خواهد بود.

ما در مقاله آموزش کامل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام همه چیز را درباره حذف موقتی توضیح داده‌ایم اما با دیدن ویدیوی زیر هم خیلی راحت در چند قدم می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را دی‌اکتیو کنید.

سخن آخر

این هم از مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام! در صورتی که از اینستاگرام فاصله بگیرید، شاید بتوانید وقت بیشتری را صرف زندگی و کارهای مهم‌تری کنید.

خب از این صحبت‌ها که بگذریم فرایند حذف کامل اکانت اینستاگرام ممکن است کمی طول بکشد. پس اگر بعد از انجام مراحل بالا، اکانت شما هنوز وجود داشت دیگری نیازی نیست نگران باشید. بعد از حذف دائمی اکانت اینستاگرام، هیچ اثری از پیج و نام کاربری شما نمی‌ماند. مثل اینکه پیج شما از اول هم وجود نداشته است. با این تفاوت که دیگر هیچ کسی در این دنیا، نمی‌تواند از آن نام کاربری استفاده کند.

همچنین ورود دوباره به اکانتِ حذف شده، چه از طریق سایت و چه اپلیکیشن اینستاگرام ممکن نیست. پس، قبل از حذف کامل اکانت اینستاگرام، خوب به این کار فکر کنید. چون پشیمانی سودی ندارد! اگر درباره حذف اکانت اینستاگرام؛ چه موقتی و چه دائمی به مشکل برخورد کردید، یا سوالی در این مورد داشتید، می‌توانید در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با تیم دیدوگرام، مطرح کنید. ما در سریع‌ترین زمان به شما پاسخ می‌دهیم.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر