برای افتادن به چاه و چاله، راه‌های زیادی وجود دارد. مثلا چشمانتان را ببندید و خودتان را پرت کنید. یا این‌که با طناب از چاه پایین بروید. بعضی از افراد هم خرید فالوور یا استفاده از ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام را انتخاب می‌کنند. این کار یعنی پرت شدن به قعر چاه. چرا؟ ادامه این مقاله را بخوانید.

ربات فالوورگیر اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

قبل از این‌که بفهمید چرا ربات‌ها مثل سم هستند، باید بدانید دقیقا چطور کار می‌کنند؟ موافقید طرز کار ربات‌های اینستاگرام را بررسی کنیم تا ببینیم چرا تا این اندازه خطرناکند؟

ربات‌هایی که برای شما فالوور، لایک و کامنت جمع می‌کنند، الگوی خاصی دارند. مثلا همه آن‌ها باید روزی 100 پیج را فالو کنند و 3 تا پست آخر را لایک کنند. همه این‌ها را هم در یک بازه زمانی خاص انجام می‌دهند. یا مثلا همه ربات‌ها از یک IP مشترک استفاده می‌کنند. مثلا 1000 پیج از یک ربات با IP مشترک استفاده می‌کنند!

خب واضح است که با پیشرفتِ خفنی که الگوریتم‌های اینستاگرام داشته، الگوی این ربات‌ها را شناسایی می‌کند. بعد هم، همه پیج‌هایی که از این ربات‌ها استفاده می‌کنند را مسدود می‌کند. بنظرتان ارزشش را دارد؟ این همه برای یک پیج زحمت بکشی، بعد هم همه چیز نقش بر آب شود.

چرا نباید از ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام استفاده کنیم؟

چند تا دلیل وجود دارد که باعث شده رابطه اینستاگرام و ربات‌ها اصلا خوب نباشد. ما این‌جا راجع به این چند دلیل صحبت میکنیم تا شما را متقاعد به افزایش فالوور واقعی کنیم نه ربات!

ربات‌ها نرخ درگیری را پایین می‌آورند

توقعی که اینستاگرام از پیج شما دارد این هست که فالوورهای فعالی داشته باشید. یعنی وقتی اینستاگرام می‌بیند که فالوورها شما را لایک می‌کنند، کامنت می‌گذارند یا استوری‌ها را ریپلای می‌کنند، ذوق می‌کند و شما را بالا می‌برد! حالا فرض کنید از ربات‌ها استفاده کنید! فالوورهایی داشته باشید که هیچ بخاری ازشان بلند نمی‌شود. نه لایکی! نه کامنتی! تازه اگر لایک کنند و کامنت هم بگذارند، چون الگوریتم مشخصی دارند، اینستاگرام سریع این موضوع را می‌فهمد و به جای ذوق کردن، پیجتان را مسدود می‌کند.

ربات‌ها دشمن اینستاگرام هستند

اینستاگرام هم مثل هرجای دیگری برای خودش یک سری مقررات دارد. مثلا محدودیت در فالو، لایک و کامنت. خب بعضی ربات‌ها، این محدودیت‌ها را زیر پا می‌گذارند! اینستاگرام هم پیج‌هایی که مقررات را رعایت نکنند، مسدود می‌کند.

از شادوبن اینستاگرام بترسید!

شادوبن یعنی کاربرها پیج شما را نمی‌بیند. چرا؟ یکی از دلایلش همین استفاده از ربات است. اگر از ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام، یا ربات‌های دیگر استفاده کنید، دچار شادوبن می‌شوید. پیجتان غیر فعال می‌شود، نه در هشتگ‌ها نه اکسپلور و هیچ جای دیگری نمایش داده نمی‌شوید.

ربات‌ها آبروی شما را می‌برند

کامنت‌های بی ربط! یکی از مواردی که ربات‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده‌اند کامنت گذاشتن است. مثلا کامنت‌هایی مثل چه تصویر زیبایی! چه پروفایلی خوبی دارید! و از این مدل کامنت‌ها. حالا فرض کنید یکی از کاربرها یک پست غمگین و دپرس گذاشته، یا مثلا صحنه مرگ یک نفر را پست کرده! همین وسط، ربات عزیز زیر پست کامنت می‌کند که چه تصویر زیبایی!! پس بحث کامنت‌های بی ربط یکی از مشکلات ربات‌هاست.

به جای استفاده از فالوورگیر اینستاگرام چه کنم؟

راه‌های زیادی برای بالا بردن فالوورها وجود دارد. شما باید مسیر خودتان را بسازید. با روش‌هایی مطمئن و 100 درصد تضمینی! ما این‌جا درباره چند روش مختصرا صحبت می‌کنیم. ولی برای افزایش فالوور، در مقاله‌ افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، روش‌هایی تضمینی برای بالا بردن فالوور را به شما معرفی می‌کنیم.

برای پیجتان ادمین استخدام کنید

من وقت ندارم پیجم را اداره کنم! اصلا راه‌های افزایش فالوور را بلد نیستم! این حرف‌ها بهانه است و هیچ دلیلی ندارد که بخواهید از ربات فالوورگیر اینستاگرام استفاده کنید. شما می‌توانید از ادمین‌های دیگر برای پیجتان استفاده کنید. یا از نیروهای دورکار استفاده کنید.

خودتان دست به کار شوید!

خودت باش مگه خودت چشه؟😊 پیج اینستاگرامتان را دست بگیرید و روی آن کار کنید. ممکن است بودجه کافی برای استخدام ادمین نداشته باشید. خودتان مدیر سوشال مدیا باشید. این همه اطلاعات و دوره‌های آموزشی مفید که می‌توانید با دیدنشان یک پا استاد اینستاگرام باشید، چرا که نه؟

ما هم در آکادمی دیدوگرام، دوره راه‌اندازی کسب و کار اینستاگرامی آماده کرده‌ایم. دوره‌ای که به شما در کسب درآمد از اینستاگرام کمک می‌کند و اگر پیجی دارید، به شما اصول بالا بردن فالوور و کسب در آمد بالا را یاد می‌دهیم. به هیچ وجه دوره زیر را از دست ندهید. چون با دیدن این دوره نه نیازی به ادمین دارید، نه پول خرج کردن! ما همه تجربه‌های خودمان را برای شما در این دوره آورده‌ایم.

>وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام
وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام کسب درآمد از خانه با موبایل فقط با ادمینی اینستاگرام!
ثبت نام رایگان پس زمینه پروموت

تبلیغات اینستاگرام را دست کم نگیرید

پیجتان را تبلیغ کنید اما هدفمند! تبلیغات تاثیر چشم گیری در بالا بردن فالوورهایتان دارد. ولی نه هر تبلیغی. باید بدانید که دقیقا در چه پیجی تبلیغ کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. ما در دیدوگرام شما را برای این کار راهنمایی می‌کنیم.

درنهایت این‌که…

خودتان را دست کم نگیرید. ربات‌های اینستاگرام جز ضرر چیزی ندارند. ما خودمان این مسیر را رفته‌ایم. ربات‌ها پیج شما را به نابودی می‌کشند و در نهایت هم مسدود می‌شوید. پس ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام را فراموش کنید و دست به کار شوید. ما در دیدوگرام کنار شماییم و به هر سوالی که داشتید جواب می‌دهیم.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر