برای افزایش فالوور در اینستاگرام راه های زیادی وجود دارد. همه آدم ها می‌توانند بامزه بازی دربیاورند، سلفی های پر حاشیه بگیرند و یا در صفحات زرد تبلیغ کنند. اما راه‌های اصولی افزایش فالورر چیست؟ در این مقاله مخاطب ما، شمایی هستید که به دنبال راه‌های اصولی و درست افزایش فالوور در اینستاگرام می‌گردید.

برای افزایش فالور در اینستاگرام به شما تضمین می‌دهم با استفاده از این 8 دستور جادویی، فالوورهای شما تا جایی افزایش پیدا کند که خودتان هم باور نکنید. پس اگر برای افزایش فالوور در اینستاگرام آماده هستید شروع کنیم:

 

1- محتوای با کیفیت و منظم تولید کنید

فرقی ندارد شما یک پیج فروش شیرآلات صنعتی هستید یا یک بلاگر عاشق کوهنوردی! برای بالا رفتن تعداد فالوورهایتان باید محتواهایی منتشر کنید که افراد بی برو و برگشت شما را فالو کنند.

خواهشا هرچه بقیه گفته‌اند را تکرار نکنید! این روزها کسی دنبال محتوای تکراری و کلیشه‌ای نیست. همه آدم‌ها دنبال حرف‌ها و محتواهای جدید هستند. سعی کنید محتواهایی تولید کنید که تا حالا کسی شبیه آن را نداشته یا حداقل استایل متفاوتی برای پیجتان انتخاب کنید.

من خودم عاشق دیدن پیج‌هایی هستم که گرافیک و رنگ باحالی برای پست‌هایشان به کار می‌برند. شما هم باید یاد بگیرید پست‌هایی با گرافیک جذااب تولید کنید. چطوری؟ دوره آموزش طراحی پست اینستاگرام دقیقا برای شما طراحی شده! بدون هیچ تخصص و هزینه‌ای، با دیدن این دوره می‌توانید پست‌های جذاب با گرافیک خفن تولید کنید.

پیج زیر را ببینید. این پیج یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام هست که برای محتواها و پست‌هایی که منتشر می‌کند یک الگوی منظم در نظر گرفته و با یک نگاه به پست‌ها می‌توانید بفهمید که دوست دارید با کلیک روی کدام پست از خواندش لذت ببرید.

محتوای با کیفیت و منظم

برای داشتن محتوای خوب حتما باید همه چیز را درباره استراتژی محتوا بدانید. چرا؟ چون لازمه موفقیت در تولید محتوا داشتن هدف مشخص، نظم و برنامه ریزی‌ست. پس پیشنهاد من برای خواندن مقاله استراتژی محتوا برای تولید محتوا در اینستاگرام را پشت گوش نیندازید.

2- با فالوورهایتان تعامل داشته باشید

 

افزایش فالوور اینستاگرام

از قدیم گفته‌اند:«از هر دست بدهی از همان دست هم می‌گیری!». خب حالا این ضرب‌المثل چه ربطی به افزایش فالوور اینستاگرام دارد؟ یعنی اگر به فالوورهایتان توجه کنید، آن‌ها هم به شما توجه می‌کنند.

همه چیز در دنیا تغییر می‌کند، الگوریتم اینستا هم همینطور! پست‌های اینستاگرام، مثل قدیم به ترتیب زمانی نشان داده نمی‌شود. هر چه توجه فالوورها به پست شما بیشتر باشد؛ اینستاگرام هم آن پست را زودتر به بقیه نشان می‌دهد.

بالا بردن تعامل فالوورها کار سختی نیست. مثلا درباره موضوعات مختلف از آن‌ها سوال بپرسید. از آن‌ها بخواهید درباره عکس‌هایتان نظر بدهند. کاری کنید که کاربران، زیر پست شما کامنت بگذارند، به دایرکتتان پیام دهند و پست شما را برای بقیه دوستانشان هم ارسال کنند.

در این‌جا چند تا روش کاربردی و اساسی برای تولید محتوا را با هم مرور می‌کنیم:

محتواهای آموزشی را در قالب پست یا استوری به اشتراک بگذارید. فالوورها از محتواهای آموزشی استقبال می‌کنند و حتی این محتواها را برای دوستانشان هم ارسال می‌کنند.

کپشن های طولانی بنویسید. کپشن طولانی فالوورها را بیشتر درگیر می‌کند. مثلا در کپشنِ پست‌هایتان داستان سرایی کنید. با نوشتن داستان، فالوورها کپشن شما را تا آخر می‌خوانند. داستان برند و یا محصولتان را تعریف کنید. استفاده از ایموجی در کپشن را هم فراموش نکنید.

خرید فالوور

از کاربران خود بخواهید که کاری را انجام دهند. با یک پیشنهاد درست و حسابی، فالوورها را وادار به انجام کاری کنید. برای این‌که مخاطب به حرفتان گوش کند، محصول شما را بخرد یا حتی بر روی دکمه‌ای که می‌خواهید؛ کلیک کند، باید دلیل محکمی وجود داشته باشد. مثلا اگر کاربران به محصول شما احتیاج داشته باشند، حتما روی لینکی که گفته‌اید کلیک می‌کنند.

اما گذشته از این‌ها؛ گاهی چگونه دیده شدن محتوا و منتشر کردنش، مهم‌تر از ایده‌های خلاق برای تولید محتواست که این روش‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم:

 

3- در انتشار محتوا از استوری غافل نشوید.

استوری‌ها خیلی بیشتر از پست‌های عادی دیده می‌شوند. امکانات استوری؛ مثل سیستم نظرسنجی، رای گیری، شمارش معکوس و… را هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. از کاربران نظرسنجی کنید. سوال‌هایی مطرح کنید که فالوورها را ترغیب به جواب دادن یا ریپلای کند. استیکرهای استوری هم که دنیای خودش را دارد. با این استیکرها فضا را دوستانه‌تر کنید و تعامل فالوورها را بالا ببرید. ما در مقاله ” چگونه با استیکر استوری کسب و کارمان را زیر و رو کنیم؟” همه چیز را درباره استیکرها توضیح داده‌ایم.

4- با هشتگ‌های مرتبط سریع‌تر دیده شوید

برای افزایش فالوور باید صبر و حوصله داشت، اما ما که قصد نداریم سال‌ها برای این کار وقت بگذاریم. پس هر چه سریع‌تر بهتر!

هشتگ،‌ شما را به بقیه نشان می‌دهد. اما نه هر هشتگی!! اگر در کپشن‌ها و استوری‌های خودتان از هشتگ‌های مرتبط با کارتان استفاده کنید، افرادی که دنبال شما هستند؛ پیجتان را سریع‌تر از حالت عادی پیدا می‌کنند.

ولی ما توی بحث هشتگ فقط قصد نداریم به همین یک جمله قانع باشیم. پس تصمیم گرفتیم به صورت کامل در یک مقاله شما را کامل با هشتگ‌های کاربردی اینستاگرام آشنا کنیم.

 

5- اعتماد فالوورها را جلب کنید.

اعتماد فالوورها؟!! شاید با دیدن این تیتر از خود بپرسید در فضایی مثل اینستاگرام چطور می‌توانیم اعتماد فالوورها را جلب کنیم و اصلا چه لزومی دارد این کار را بکنیم؟ ولی باید به شما بگویم که بدون اعتماد فالوورها هیچ کاری نمی‌توانید پیش ببرید.

بیایید رو راست باشیم! بدون اعتماد فالوورها، آن‌ها نه از شما خرید می‌کنند و نه به حرف‌هایتان اهمیت می‌دهند. پس لطفا تمام تلاش خودتان را برای این کار انجام بدهید و نگران نباشید! چرا؟ چون ما در مقاله اعتماد سازی، کلید افزایش فالوور اینستاگرام فوت کوزه گری جلب اعتماد فالوورها را برای شما آماده کرده‌ایم.

6- مسابقه‌های هیجانی برگزار کنید

مسابقه اینستاگرامی

با شنیدن واژه «مسابقه» آدرنالین خون افراد بالا می‌رود و هیجان، باعث می‌شود که فالوورها هرکاری برای برنده شدن بکنند.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوور پیجتان، برگزاری مسابقه و جایزه دادن است. فالورها عاشق رقابت و جایزه گرفتن هستند. سرو صدای مسابقه جذاب در اینستاگرام می‌پیچد و تعداد فالورهای شما را بالا می‌برد. با راه‌اندازی مسابقه، هزینه‌های زیاد تبلیغات را هم تا حد زیادی کاهش می‌دهید.

اگر قصد راه انداختن یک مسابقه حرفه‌ای و جنجالی دارید پس بدون معطلی مقاله همه چیز درباره یک مسابقه اینستاگرامی موفق را بخوانید.

– لایو و IGTV برگ برنده شما

لایو اینستاگرام، یکی از بهترین روش‌ها برای بالا بردن تعامل فالوورهاست. برای جذب فالوور با استفاده از لایو؛ باید لایوهای دو نفره برگزار کنید. اگر یک بلاگر هستید یا می‌خواهید پرسونال برندینگ انجام دهید، پس با یکی از دوستانتان یا یکی از کاربرهای اینستاگرام، لایو دو نفره داشته باشید. با این کار، فالوورهای پیج مقابل شما را فالو می‌کنند. البته موضوع مورد بحث در لایو را هم باید طبق سلیقه فالوورهای هر دو طرف انتخاب کنید.

چگونه با IGTV تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید؟

این‌جا باز هم به بحث محتوا برمی‌گردیم؛ اما محتوای ویدئویی. شکی نیست که محتواهای ویدئویی خیلی بیشتر از بقیه محتواها کاربران را درگیر می‌کند. در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، کاربرانِ شما از ویدئو استقبال می‌کنند.

محتواها و موضوع‌های مورد علاقه فالوورهایتان را در قالب ویدئو بسازید. اگر با علاقه فالوورهایتان آشنا نیستید، تا دیر نشده بحث پرسونای مخاطب را خوب یاد بگیرید.

پیشنهاد ما برای شما ساخت محتواهای آموزشی،‌ در قالب فیلم است. فرض کنید که شما یک محتوای آموزشی 30 دقیقه‌ای آماده کرده‌اید. فالوورهای خودتان را از این موضوع باخبر کنید و هر شب، قسمت‌هایی از این محتوا را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید. این ویدئوها، هم تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، هم فالورهای شما آن را با بقیه به اشتراک می‌گذارند. این کار باعث بالا رفتن تعداد فالوورهای شما می‌شود.

– تبلیغات؛ شانس بزرگ افزایش فالوور

از هر فرصتی که پیدا کردید برای معرفی پیج اینستاگرامتان استفاده کنید. فرقی ندارد که آنلاین یا آفلاین؛ تبلیغات همیشه کارساز است. ممکن است شما یک سایت پر بازدید، یک لینکدین یا فیس بوک قوی داشته باشید. از این شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و پیج اینستاگرامی خودتان را تبلیغ کنید.

اما تبلیغ کردن در اپلیکیشن اینستاگرام هم روش‌های خودش را دارد که اگر هوشمندانه باشد، تعداد فالوورها را را به طررز سرسام آوری بالا می‌برد ولی در غیر این صورت فقط سرمایه‌تان به باد می‌رود!

برای آشنایی کامل با تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید با تیم دیدوگرام، یعنی شماره 02141897111 تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنیم یا این‌که با رفتن به سایت دیدوگرام با انواع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید.

آخرِ سخن

افراد زیادی از این روش‌ها استفاده کرده‌اند و تعداد فالوورهای خود را افزایش داده‌اند. این روش‌ها تضمینی و مطمئن هستند.  این‌که شما تا آخر این مقاله با ما همراه بودید، بسیار با ارزش است. پس تیم دیدوگرام یک تضمین دیگر هم به شما می‌دهد. اگر واقعا می‌خواهید فالوورهایتان در اینستاگرام زیاد شود و تصمیم گرفته‌اید شروع کنید، در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با تیم دیدوگرام، بگویید که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید و مایلید از کدام دستور جادویی استفاده کنید؟ مطمئن باشید که ما اطلاعات کاملی در اختیار شما می‌گذاریم.

 

 

 

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر