آیا امکان ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام وجود دارد؟ اگر پیام‌های دایرکت اینستاگرام حذف شدند چه باید کرد؟ برای بازیابی پیام‌های اینستاگرام چه کنم؟ این ها سوالی هستند که ممکن است به ذهن شما نیز خطور کرده باشند. در پاسخ به این سوال خوب است بدانید که سه روش ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام وجود.

سه روش ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام

از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اینستاگرام، می‌توان به امکان تهیه نسخه پشتیبان از حساب خود اشاره کرد. در حقیقت نسخه پشتیبان، ضمن نگهداری پیام‌های کاربران، قادر است تمامی فایل‌ها شامل تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها و حتی لایک‌ها را نیز نگهداری نماید. پس یکی از روش‌های بازیابی پیام‌های اینستاگرام، این است که نسبت به پشتیبان گیری از حساب کاربری خود اقدام کنید. این موضوع باعث می‌شود تا بازگردانی اطلاعات اکانت شما راحت‌تر انجام شود.

در حال حاضر سه روش برای بازگرداندن پیام‌های دایرکت اینستاگرام وجود دارد؛ اگر شما نیز قصد دارید پیام‌های اینستاگرام خود را بازیابی کنید، نگران نباشید زیرا این امکان برای شما فراهم است. تنها کافی است روش‌های ذکر شده در این مقاله را مطالعه کنید. این روش‌ها ساده هستند و توضیحات کامل با عکس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

انواع روش‌های بازیابی پیام‌های اینستاگرام

  1. ریکاوری پیام‌های دایرکت از طریق فیسبوک
  2. بازیابی پیام‌های حذف شده از دایرکت اینستاگرام
  3. بازیابی پیام ها از طریق سایت اینستاگرام و پشتیبان گیری پیام‌های دایرکت

ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام از طریق فیسبوک

ریکاوری پیام‌های دایرکت از طریق فیسبوک نیز امکان پذیر است. این روش برای بازیابی پیام‌های حذف شده دایرکت اینستاگرام مناسب افرادی است که دارای حساب فیسبوک هستند.

اغلب کسانی که با اکانت اینستاگرام و فیسبوک خود دارای کسب و کار یا فعالیت‌های تجاری هستند، حساب کاربری اینستاگرام و فیسبوک خود را به یکدیگر متصل می‌کنند. اگر شما هم حساب اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوکتان متصل کرده‌اید، می‌توانید از این روش استفاده کنید و به ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود اقدام نمایید.

برای بازیابی پیام‌های اینستاگرام از طریق فیس بوک مسیر زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید با مرورگر وارد وب سایت فیسبوک شوید.

برگرداندن پیام حذف شده دایرکت با فیسبوک

  • پس از ورود به سایت فیس بوک، به صندوق پیام ها(Inbox) وارد شوید.

ریکاوری دایرکت اینستاگرام

  • سپس از قسمت پنل در قسمت چپ صفحه بر روی گزینه Instagram Direct کلیک کنید.
  • با وارد شدن به بخش Instagram Direct، می‌توانید همه پیام‌های دایرکت خود را ببینید.

توجه داشته باشید این روش بسیار ساده‌ و راحت است و بدون هیچ مشکلی می‌توانید نسبت به بازگردانی پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود اقدام کنید.

بازیابی پیام ها از طریق سایت اینستاگرام و پشتیبان گیری پیام‌های دایرکت

شاید این سوال برای شما عزیزان مطرح باشد که ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام از چه طریقی انجام می‌شود؟ آیا می‌توانم با مراجعه به وب سایت اینستاگرام پیام‌های خود را بازیابی کنیم؟ توجه داشته باشید که اینستاگرام امنیت بالایی دارد؛ در نتیجه برنامه‌ها و نرم افزارهای خاصی به منظور بازیابی دایرکت پیام‌های اینستاگرام وجود ندارد. اما از طریق روش گفته شده می‌توانید به ‌راحتی بازیابی پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود را انجام دهید. این روش از طریق وب سایت اینستاگرام است که باید به آن وارد شوید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برای پشتیبان گیری از پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود ابتدا وارد اینستاگرام شوید و به قسمت تنظیمات (settings) بروید.

پشتیبان گیری از پیام های دایرکت

  • پس از ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام، گزینه امنیت (Security) را انتخاب کنید.

  • سپس در بخش Data and History بر روی گزینه Download data کلیک کنید.

  • در این مرحله از شما درخواست ایمیل می‌شود که باید از طریق همان ایمیلی که با آن اینستاگرام را نصب کرده اید، وارد شوید و سپس گزینه Request Download را انتخاب کنید.

  • در این مرحله از شما درخواست می‌شود تا پسورد خود را وارد کنید و روی گزینه بعدی (Next) بزنید

  • و در مرحله بعد گزینه Done را بزنید. با ضربه زدن روی این گزینه یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود. حدود نیم ساعت تا نهایت یک ساعت زمان می‌برد تا این ایمیل برای شما ارسال شود پس عجله نکنید. بعد از دریافت ایمیل و بازکردن آن، گزینه دانلود دیتا را کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، این ایمیل در مرورگر شما باز خواهد شد. سپس شما با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود و فعال کردن گزینه شروع دانلود دیتا، می‌توانید پیام‌های حذف شده اینستاگرام خود را ریکاوری کنید و در واقع به همین سادگی عمل بازیابی پیام‌های دایرکت اینستاگرام و بازیابی آن انجام می‌شود.

بازیابی پیام ها از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

این روش کاملا شبیه روش بازیابی پیام ها از طریق سایت اینستاگرام است که توضیح داده شد. برای بازیابی پیام‌های خود مراحل زیر را انجام دهید.

  • قبل از اقدامی باید آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. پس از اجرای اینستاگرام، به بخش تنظیمات یا settings وارد شوید.

آموزش برگرداندن پیام های حذف شده دایرکت

  • گزینه امنیت یا Security را انتخاب کنید.

  • در این مرحله بر روی Download data کلیک نمایید.
  • در این مرحله از شما ایمیلی درخواست می‌شود که باید همان ایممیلی باشد که در زمان ثبت‌نام اینستاگرم، آن را وارد نموده‌اید. پس از وارد کردن ایمیل خود، باید گزینه Request Download را انتخاب کنید.

  • در این مرحله از شما درخواست می‌شود تا رمز عبور اینستاگرام خود را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس گزینه Next  را کلیک کنید.

  • در نهایت بر روی گزینه Done کلیک کنید. پس از ضربه زدن روی این گزینه، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود. بعد از دریافت ایمیل، آن را باز نمایید و سپس بر روی گزینه دانلود کلیک کنید. ایمیل مربوطه در مرورگر باز می‌شود و پس از وارد کردن نام کاربری خود، فرایند دانلود دیتا انجام خواهد شد. سپس پیام‌های حذف شده دایرکت اینستاگرام شما بازیابی می‌گردد.

در این مطلب سعی کردیم شما را با سه روش ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام آشنا کنیم. روش‌های ذکر شده همراه با تصاویر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌اند تا برای انجام این کار مشکلی نداشته باشید. هر سه روش ساده و آسان هستند و به‌راحتی انجام پذیر هستند. توجه داشته باشید که امنیت اینستاگرام بسیار بالا است و تنها از روش‌هایی که گفته شده می‌توانید نسبت به بازیابی پیام‌های خود اقدام کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر