بیش از 40 میلیون کاربر فعال اینستاگرام در ایران وجود دارد. پس بی‌دلیل نیست که یکباره تمام بیزینس‌ها به سمت این شبکه اجتماعی سرازیر شدند و به تبلیغات برند و کسب‌وکار خود پرداختند؛ آنها فهمیده‌اند که اینستاگرام یکی از مناسب‌ترین فضاها برای دیده شدن کسب‌وکارشان است. شما در اینستاگرام چه می‌کنید؟ اگر فقط سرگرمی، پس دوره زیر را نبینید! اما اگر دنبال راه انداختن بیزینس اینستاگرامی یا بالا بردن درآمدتان هستید، به هیچ عنوان دوره زیر را از دست ندهید:

>وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام
وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام کسب درآمد از خانه با موبایل فقط با ادمینی اینستاگرام!
ثبت نام رایگان پس زمینه پروموت

اما درست مثل هر نوع دیگری از تبلیغات، تیلیغات در اینستاگرام هم نیاز به زمان، انرژی، برنامه‌ریزی و مهم‌تر از آن بررسی و تحلیل دارد. شما باید به طور مداوم پیج اینستاگرام خود را بررسی کنید که ببینید کدام پست‌ها بیشترین لایک را گرفته‌اند، فالوورهای شما بیشتر از کدام شهر هستند، جنسیت‌شان چیست و تمام مسائلی از این قبیل. برای فهمیدن تمام اینها تنها کافی است پروفایل اینستاگرام خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید.

بیزینس پروفایل اینستاگرام  (Business Profile Of Instagram) یکی از امکانات فوق‌العاده اینستاگرام برای کسانی است که می‌خواهند اساسا به کار تبلیغات در اینستاگرام بپردازند. بیزینس پروفایل به شما کمک می‌کند ببننید اخیرا چه تعداد فالوور جذب کرده‌اید، این فالوورها مربوط به کدام شهر یا کشور هستند، جنسیت‌شان چیست. مهم‌تر از تمام اینها شما در بیزینس پروفایل این امکان را دارید دکمه contact یا تماس را در صفحه خود قرار دهید. 

دکمه کانتکت (Contact) در اینستاگرام چگونه فعال می‌شود؟

همانطور که گفتم امکان گذاشتن دگمۀ contact button از مهم‌ترین ویژگی داشتن یک پروفایل بیزینس است. اگر پروفایل اینستاگرام شما در حالت معمولی و پیشفرض باشد، شما چنین امکانی ندارید. بنابرین برای استفاده از امکان contact button حتما باید پروفایل اینستاگرام خود را به پروفایل بیزینس تغییر دهید. در صورتی که می‌خواهید بدانید چگونه پروفایل خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید، می‌توانید به مقالۀ راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام مراجعه کنید.

همانطور که در راهنمای ساخت بیزینس پروفایل خواهید خواند، شما باید پیج اینستاگرام خود را به صفحۀ فیس بوک خود متصل کنید. در آخرین مرحلۀ ساخت بیزینس پروفایل اینستاگرام از شما می‌خواهد یکی از اطلاعات تماسی که در صفحه فیسبوکتان قرار دارد را انتخاب کنید؛ شماره تماس خدمات مشتری، ایمیل (email) تا در صفحه اینستاگرام شما دکمه کانتکت یا همان تماس نمایش داده شود. در این قسمت هم انتخاب حداقل یکی از این موارد الزامی است.

[academy]

با افزودن دکمه کانتکت به پیج اینستاگرام شما مشتریان شما به 3 طریق می‌توانند با شما تماس بگیرند:

  1. از طریق دایرکت (Direct): از این طریق مشتریان از طریق فرستادن direct برای شما می‌توانند با شما در تماس باشند.
  2. دکمه ارسال ایمیل (Email): دکمه ایمیل در اینستاگرام در این قسمت قرار دارد و فالوورهای شما از این طریق می‌توانند به شما ایمیل بفرستند.
  3. دکمه تماس تلفنی (Call): با قرار دادن دکمه کال (call) مشتریان می‌توانند به طور مستقیم با شماره تلفن شما تماس بگیرند.

در تصویر زیر، ما هر سه بخش را برای شما مشخص کرده‌ایم:

قرار دادن کانتکت در اینستاگرام

سخن پایانی

استفاده از دکمه کانتکت در پیج اینستاگرام شما می‌توانید تاثیری فوق‌العاده در کسب و کارتان داشته باشد. چرا که مشتری ها راهی مستقیم برای برقرار تماس تلفنی یا ارسال ایمیل به شما خواهند داشت. به علاوه، استفاده از این امکان کاملاً رایگان است. پس حتماً چند دقیقه وقت بگذارید تا این امکان را به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. در نهایت اگر به مشاوره و راهنمایی در زمینه تبلیغات اینستاگرام نیاز دارید، می‌توانید در بخش نظرات، سوال یا مشکل خود را مطرح کنید. در ضمن، اگر به دنبال راه‌های رشد پیج اینستاگرام خود هستید، حتماً به صفحه تبلیغات اینستاگرام ما سری بزنید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر