آخرین بروزرسانی اینستاگرام، با خبر خوبی برای کاربران فارسی این برنامه همراه بود: سه زبان فارسی، عبری و عربی، از امروز جزو زبان های رسمی برنامه اینستاگرام محسوب می‌شوند. این یعنی استفاده از Instagram  برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، راحت تر خواهد شد.

علاوه بر تغییر دادن زبان در اینستاگرام، تنظیمات زیادی هست که کار کردن با اینستاگرام را برای شما راحت‌تر می‌کند. ما برای شما دوره‌ای تهیه کردیم که گام به گام، کارکردن با اینستاگرام را به شما یاد می‌دهیم. آماده‌اید استاد اینستاگرام شوید؟ پس دوره زیر را ببینید:

>وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام
وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام کسب درآمد از خانه با موبایل فقط با ادمینی اینستاگرام!
ثبت نام رایگان پس زمینه پروموت

اما چگونه می‌توانید از نسخه فارسی این برنامه محبوب استفاده کنید؟ امروز در دیدوگرام، نحوه فارسی کردن اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را فارسی کنیم؟

برای آنکه زبان برنامه Instagram را به فارسی تغییر دهید و از اینستاگرام فارسی لذت ببرید، 2 راه مختلف دارید. من در ادامه هر دو راه را به شما معرفی خواهم کرد.

1- تغییر زبان خود برنامه اینستاگرام به فارسی

اولین مسیر این است که مستقیماً زبان خود برنامه را تغییر دهید. نحوه تغییر زبان اینستاگرام به فارسی بسیار ساده است. ابتدا اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید تا زبان فارسی به لیست زبان های رسمی آن اضافه شود. سپس به پروفایل اینستاگرام خود بروید. روی آیکن چرخ دنده ضربه بزنید. صفحه تنظیمات برای شما باز خواهد شد. در این صفحه پایین بروید تا به بخش زبان ها (Language) برسید و آن را انتخاب کنید. با اینکار، لیست زبان های مختلف اینستاگرام باز خواهد شد و شما قادر خواهید بود از بین آنها، زبان فارسی را برگزینید.

تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

 

2- تغییر زبان اینستاگرام از طریق تنظیمات اصلی گوشی

وقتی که زبان تلفن شما فارسی باشد، زبان اینستاگرام هم به صورت پیش فرض ایرانی خواهد بود. این یعنی کافی است مطمئن باشید که زبان گوشی فارسی است. البته، در صورتی که بعد از بروزرسانی اینستاگرام، زبان این برنامه همچنان انگلیسی بود، باید از فارسی بودن زبان گوشی مطمئن شوید و سپس یک بار برنامه را بسته و دوباره باز کنید. اگر اینکار هم جواب نداد، یک بار باید برنامه را پاک کرده و دوباره نصب کند. البته، از آنجایی که با همان روش اول هم می توان اینستاگرام را فارسی کرد، این کار شاید چندان منطقی نباشد.

سخن پایانی

مایک کریگر یکی از بنیانگذاران اینستاگرام در بیانیه ای توضیح داد:

ما سعی کردیم که پلتفرم اینستاگرام را فراگیر کنیم. امیدواریم کاربرانی که زبان عربی، عبری و فارسی دارند بتوانند از طریق آخرین بروزرسانی اینستاگرام با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند و علایقشان، مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

البته باید بدانید که این آپدیت فعلاً فقط برای اندروید منتشر شده است، اما آپدیت iOS نیز به‌ زودی از راه خواهد رسید. نکته دیگر اینکه به گفته اینستاگرام پشتیبانی از زبان های راست به چپ نیاز به تغییر کل اپلیکیشن دارد و به همین ممکن است کمی طول می کشد.

در نهایت امیدوارم که از اینستاگرام فارسی نهایت لذت را ببرید. راستی، اگر سوالی در مورد اینستاگرام فارسی باقی مانده است، از همینجا می‌توانید سوال خود را با ما مطرح کنید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر