یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام، ایجاد استوری‌های روزانه است. استوری‌ها، عکس‌ها یا ویدیوهای کوتاهی هستند که در بخش جدا از پست‌های پیج قرار گرفته و پس از 24 ساعت حذف می‌شوند. درصورتی‌که شما استوری‌های کاربری را باز کنید، اینستاگرام به آن کاربر اطلاع می‌دهد که شما از استوری او بازدید کرده‌اید. اما اگر بخواهیم استوری را به‌صورت ناشناس ببینیم یا این استوری‌ها را بیشتر از 24 ساعت نگه داریم چه کاری باید انجام دهیم؟ اگر بخواهیم استوری‌های شخصی را دانلود و ذخیره کنیم، از چه روشی باید استفاده کنیم؟

درصورتی‌که بخواهید استوری‌ها یا لایوهای حساب کاربری خودتان را ذخیره کنید، این امکان برای شما ایجاد شده است. فرض کنید ویدیویی را با بخش دوربین اینستاگرام گرفته و به طور مستقیم استوری کرده‌اید. در این صورت ویدیو در گالری دستگاه شما ذخیره نمی‌شود.

اگر بخواهید بعدا از این ویدیو استفاده کنید و یا آن را نگه دارید چه کاری باید انجام دهید؟ اگر استوری آموزنده یا سرگرم‌کننده‌ای در حساب کاربری یکی از کاربران دیده‌اید و قصد دانلود استوری را داشته باشید باید چه‌کار کنید؟ در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر آموزش کامل نحوه آرشیو و ذخیره کردن استوری اینستاگرام در اکانت شخصی خود، 5 راه دانلود رایگان استوری‌های اینستاگرام را به‌صورت رایگان به شما آموزش دهیم.

نحوه ذخیره استوری اینستاگرام در اکانت شخصی شما

شما می‌توانید به‌راحتی در حساب کاربری اینستاگرامتان، استوری‌های خود را ذخیره کنید. برای دیدن آرشیو استوری‌های خود در اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  • به گوشه‌ سمت راست پروفایل خود رفته و روی آیکون کلیک کنید.
  • روی آیکون کلیک کرده و سپس به بخش فعالیت‌های اخیر یا your activity کلیک کنید.
  • روی گزینه‌ آرشیوها با آیکون کلیک کنید.
  • در این بخش می‌توانید آرشیو پست‌ها، استوری‌ها و یا لایوهای خود را مشاهده کنید.

در صورت اضافه‌کردن یک هایلایت جدید به هایلات‌های اکانت خود، استوری‌های آرشیو شده به شما نشان داده می‌شوند. در بخش هایلایت‌ها روی دایره با علامت + زده تا استوری‌های قدیمی و آرشیو شده خود را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که اگر استوری را قبل از پایان 24 ساعت پاک کنید؛ استوری شما آرشیو نمی‌شود.

اینستاگرام به شما اجازه‌ ذخیره استوری اینستاگرام در گالری را می‌دهد. البته لازم است از بخش تنظیمات این گزینه را فعال کنید تا به‌صورت خودکار استوری‌ها و لایوهای شما در گالری ذخیره شود. برای ذخیره خودکار استوری و یا لایو در گالری طبق مراحل زیر پیش بروید:

مانند مرحله قبل به بخش تنظیمات بروید.

ذخیره استوری اینستاگرام

مرحله اول: روی گزینه‌  privacy یا امنیت با آیکون  کلیک کنید.

مرحله دوم: به بخش استوری یا story بروید.

مرحله سوم: در این بخش تنظیمات ذخیره استوری در گالری یا save story to gallery را فعال کنید.

آموزش ذخیره کردن استوری

سایت دانلود استوری اینستاگرام Savefrom

برای دانلود استوری از اینستاگرام ابتدا به سایت Savefrom بروید. اینستاگرام را بازکرده و لینک پروفایل کاربری که قصد دانلود استوری او را دارید را کپی کنید. برای این کار کافی است تا به پروفایل کاربر رفته و از سه نقطه‌ بالای پروفایل گزینه‌ copy link را بزنید. می‌توانید به‌جای کپی‌کردن لینک پروفایل، نام کاربری را نیز در باکس مشخص شده در تصویر وارد کنید.

سایت دانلود استوری

چند لحظه طول می‌کشد تا وب‌سایت تمامی استوری‌های کاربر موردنظر را نمایش بدهد. بعد از لود شدن استوری‌ها می‌توانید استوری موردنظر خود را پیدا کنید. روی دکمه دانلود ویدیو یا download video کلیک کنید تا ویدیوی موردنظر شما دانلود شود.

آموزش دانلود استوری

سایت دانلود استوری اینستاگرام در یک نگاه

  • امکان دانلود ویدیوها در گالری شما به صورت رایگان
  • بدون نیاز به لاگین کردن و یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام
  • قابل‌استفاده در اندروید، ios و ویندوز
  • بدون نیاز به دانلود یک برنامه خارجی بر روی سیستم

برنامه دانلود استوری اینستاگرام Regrann برای اندروید و ios

Regrann یک برنامه دانلود استوری اینستاگرام به صورت رایگان است. هر دو  سیستم عامل‌های اندروید و ios از این برنامه پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر دانلود استوری از اینستا، شما می‌توانید با استفاده از این برنامه IGTV، ریلز و هایلایت‌ها را دانلود کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید این پست‌ها را در اکانت شخصی خود، بدون اضافه‌شدن واترمارک ریپست کنید. برای دانلود استوری از اینستاگرام با استفاده از این نرم‌افزار، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: اپلیکیشن اینستاگرام را بازکرده و استوری موردنظر خود را پیدا کنید.

مرحله دوم: روی سه‌نقطه بالایی استوری ضربه بزنید تا منو برای شما باز شود.

مرحله سوم: گزینه اشتراک‌گذاری و یا share to… را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: در منوی باز شده، آیکون اپلیکیشن Regrann را انتخاب کنید.

دانلود استوری اینستاگرام برای اندروید و ios

مرحله پنجم: اکنون که اپلیکیشن برای شما باز شده است، گزینه save را انتخاب کنید. استوری و یا پست موردنظر شما در گالری ذخیره شده است. پس از نصب این برنامه، تنها یک‌بار آن را باز و بسته کنید. پس از آن هر بار که این مراحل را طی کنید؛ برنامه به‌صورت خودکار باز می‌شود.

برنامه دانلود استوری اینستاگرام Regrann در یک نگاه

  • امکان ذخیره استوری اینستاگرام بدون خروج از اپلیکیشن اینستاگرام
  • نیاز به لاگین و ورود به حساب کاربری دارد
  • امکان ذخیره تصاویر و ویدئوها در گالری
  • امکان ریپست کردن استوری‌ها در اکانت شخصی
  • امکان دانلود پست‌های دیگر به جز استوری‌ها
  • امکان استفاده در اندروید و ios
  • نیاز به دانلود یک برنامه خارجی دارد

دانلود استوری اینستاگرام در ویندوز با استفاده از افزونه Chrono Download

این افزونه، دانلود منیجر مرورگر شما را از یک برنامه معمولی به یک برنامه حرفه‌ای تبدیل می‎‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید هر ویدیو یا عکسی که در مرورگر خود باز می‌کنید را دانلود کنید. این افزونه امکان دانلود استوری‌ها در ابعاد و کیفیت‌های مختلف را فراهم می‌کند. قابلیت بسیار خوب دیگر این افزونه امکان دانلود استوری‌ها به‌صورت دسته‌ای است. می‌توانید تمامی استوری‌های یک کاربر را به صورت یک جا دانلود کنید.

برای نصب این افزونه بر روی لینک Chrono Download کلیک کنید. پس از ورود به سایت بر روی گزینه Add to Chrome کلیک کنید تا افزونه به مرورگر شما اضافه شود. برای دانلود استوری از اینستاگرام با استفاده از این افزونه طبق مراحل زیر پیش بروید:

مرحله اول: افزونه را نصب کنید و سپس استوری موردنظر خود را در مرورگر کروم باز کنید. می‌توانید استوری‌ها را مشاهده کنید؛ اما حواستان باشد که استوری به‌صورت کامل تمام نشود. درصورتی‌که استوری تا آخر ببینید؛ مرورگر شما را به صفحه اصلی اینستاگرام برده و Chrono Download لیست استوری‌ها را گم می‌کند.

مرحله دوم: روی افزونه Chrono Download در بالای نوار افزار مرورگر خود کلیک کنید.

مرحله سوم: صفحه‌ای که sniffer این افزونه برای شما باز می‌کند شامل 4 بخش جداگانه است. چند لینک دانلود برای شما در این صفحه قرار گرفته است. اگر مطمئن نیستید که کدام لینک، لینک استوری شما است، به بخش remarks مراجعه کنید. در جدول این بخش برای استوری اینستاگرام story.instagram نوشته شده است.

مرحله چهارم: می‌توانید روی لینک‌هایی که قصد دانلود آن را دارید کلیک کرده تا آن‌ها را انتخاب کنید. ممکن است برخی از این استوری‌ها تکراری باشد. اینستاگرام کیفیت‌های مختلفی را بسته به سرعت اینترنت کاربران ارائه می‌دهد. این افزونه ممکن است تمامی این کیفیت‌ها را برای شما دانلود کند.

افزونه دانلود استوری Chrono Download در یک نگاه

  • امکان انتخاب کیفیت و ابعاد مختلف برای استوری‌ها
  • بدون نیاز به لاگین کردن و یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام
  • قابل‌استفاده در ویندوز و سایر سیستم‌عامل‌ها
  • نیاز به دانلود و نصب یک افزونه برای شروع کار دارد.
  • تصویر یا کیفیت استوری‌ها مشخص نیستند. شاید مجبور به دانلود بیش از یک ویدیو و حذف آن‌ها شوید.
  • کار با آن برای کسانی که به استفاده از کامپیوتر عادت ندارند می‌تواند مشکل باشد.
  • داشتن مرورگر کروم یا chrome برای نصب این افزونه الزامی است.

SnapInsta یک سایت برای دانلود استوری اینستاگرام

SnapInsta یک سایت دانلود استوری‌های اینستاگرام است. محیط این سایت کاملا ساده و استفاده از آن بسیار راحت و دلنشین است. تنها کافی است وارد سایت شوید. برای شروع، برنامه اینستاگرام را باز کنید. در این سایت علاوه بر ذخیره استوری، قادر به دانلود و ذخیره پست‌ها، ریلزها و IGTV خواهید بود. برای دانلود استوری از اینستاگرام در این سایت، طبق مراحل زیر پیش بروید.

مرحله اول: به استوری یا پستی که قصد دانلود آن را دارید رفته و در سه‌نقطه سمت راست تصویر لینک اشتراک آن و یا URL را کپی کنید.

مرحله دوم: به سایت SnapInsta وارد شوید. در قسمت مشخص شده لینکی که در مرحله قبل کپی کرده‌اید را وارد کنید.

سایت دانلود استوری اینستا

مرحله سوم: پس از چند لحظه به پایین صفحه مراجعه کنید. یک لیست از استوری‌های آن کاربر را مشاهده خواهید کرد. روی دکمه دانلود استوری موردنظر خود کلیک کنید. بعد از کامل شدن فرایند دانلود، فایل در گالری شما ذخیره می‌شود.

سایت ذخیره استوری اینستا

برنامه دانلود استوری اینستاگرام SnapInsta در یک نگاه

  • امکان ذخیره استوری اینستاگرام بدون خروج از اپلیکیشن اینستاگرام
  • نیاز به لاگین و ورود به حساب کاربری دارد
  • امکان ذخیره در گالری
  • امکان دانلود پست‌های دیگر به جز استوری‌ها
  • امکان استفاده در اندروید، ios و ویندوز
  • نیاز به دانلود یک برنامه خارجی ندارد

StoryDownloader سایتی برای ذخیره استوری اینستاگرام

با استفاده از سایت StoryDownloader می‌توانید به‌صورت رایگان استوری‌ها را ذخیره کنید. یک ویژگی جالب و کاربردی این سایت امکان دیدن استوری‌ به‌صورت ناشناس است. بدون نیاز به دانلود هیچ اپلیکیشن دیگری و تنها با چند کلیک می‌توانید استوری‌ها را به‌صورت ناشناس مشاهده کنید. برای استفاده از این سایت طبق مراحل زیر پیش بروید.

مرحله اول: وارد سایت StoryDownloader شوید.

مرحله دوم: پلتفرم story downloader را باز کنید.

مرحله سوم: در باکس مشخص شده، نام کاربری اکانتی که قصد دانلود استوری آن را دارید را وارد کنید. بعد از نوشتن نام کاربری، دکمه اینتر را وارد کنید.

مرحله چهارم: در این مرحله، تمام استوری‌های پست شده توسط آن کاربر را مشاهده خواهید کرد. در این سایت نیازی به ورود به اکانت خود ندارید. به همین دلیل می‌توانید بدون دخالت اکانت خود و به‌صورت کاملا ناشناس استوری‌ها را مشاهده کنید. جهت دانلود و ذخیره استوری در گالری خود، روی دکمه دانلود پایین استوری کلیک کنید.

  • امکان ذخیره استوری اینستاگرام بدون خروج از اپلیکیشن اینستاگرام
  • نیاز به لاگین و ورود به حساب کاربری ندارد
  • امکان ذخیره فایل‌ها در گالری
  • امکان دانلود پست‌های دیگر به جز استوری‌ها
  • امکان استفاده در اندروید و ios و ویندوز
  • نیاز به دانلود یک برنامه خارجی ندارد
  • امکان مشاهده استوری‌ها به‌صورت ناشناس

 

بهترین راه ذخیره استوری اینستاگرام کدام است؟

اینستاگرام برای ذخیره استوری در اکانت شخصی شما تنظیمات پیش‌فرضی دارد. برای دانلود استوری از اینستاگرام سایر کاربران، نیاز به نصب یک اپلیکیشن خارجی و یا استفاده از یک سایت دارید.

تمامی سایت و برنامه‌های معرفی شده در این مقاله رایگان هستند. بدون افزودن هیچ واترمارکی برای شما کار ذخیره استوری از اینستاگرام را انجام می‌دهند. کار با تمامی آن‌ها به نسبت ساده است. برای استفاده از آن‌ها نیازی به دانش زیاد درباره‌ کار با اپلیکیشن یا سایت ندارید.

شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده، استوری و یا پست موردنظر خود را دانلود کنید. درصورتی‌که استوری در یک اکانت خصوصی یا پرایوت پست شده باشد می‌توانید با گرفتن اسکرین‌شات یا ویدیو از روی صفحه، استوری را ذخیره کنید. اما به یاد داشته باشید که در هر دو صورت، اینستاگرام به صاحب اکانت اطلاع می‌دهد.

در نهایت…

انتخاب یک برنامه دانلود استوری اینستاگرام بسته به ترجیحات و نیازهای خود شما است. اگر تعداد استوری‌هایی که دانلود می‌کنید زیاد است؛ احتمالا بهتر است به‌جای استفاده از سایت دانلود استوری اینستاگرام، به سراغ یک برنامه دانلود استوری اینستاگرام بروید. استفاده از یک برنامه درون تلفن همراه به‌مراتب ساده‌تر از استفاده از یک سایت است.

شما می‌توانید با چند مرحله‌ ساده و کوتاه استوری را دانلود و در گالری خود ذخیره کنید. در ضمن برای دانلود استوری به کمک این برنامه‌ها نیازی به خروج از اینستاگرام خود ندارید. اگر به‌ندرت به سراغ ذخیره استوری اینستاگرام می‌روید؛ بهتر است که اپلیکیشن‌ها را فراموش کرده و از سایت‌ها استفاده کنید.

اپلیکیشن فضایی را در تلفن همراه شما اشغال می‌کند؛ بنابراین اگر به طور مکرر به آن‌ها نیاز پیدا نمی‌کنید؛ استفاده از سایت دانلود استوری اینستاگرام گزینه بهتری برای شما است.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر