وقتی من می‌نشینم پای پینترست، دنیایی از عکس و ویدیو و ایده‌های رنگارنگ پیش رویم قرار می‌گیرد. خب بعضی‌هایشان از بس جذاب است هوس می‌کنم برای خودم ذخیره کنم؛ اما دریغ از یک دکمه دانلود. مطمئنم شما هم مثل من کلی دنبال راه دانلود از پینترست گشته‌اید، اما پینترست همچین قابلیتی را روی برنامه خود نگذاشته است و شما نمی‌توانید به طور مستقیم از پینترست ویدیو دانلود کنید؛ اما نگران نباشسد برای هر چیزی یک راهی وجود دارد.

در این مقاله بهترین و سریع‌ترین روش‌های دانلود فیلم از پینترست را به شما معرفی کرده‌ایم. هم برای کسانی که با گوشی کار می‌کنند، هم برای کسانی که با کامپیوتر کار می‌کنند. قبل از ادامه، پیشنهاد می‌کنیم ویدیو زیر را ببینید. در این ویدیو بهترین راهکار دانلود از پینترست را به شما آموزش داده‌ایم:

1) دانلود از پینترست با استفاده از سایت‌های آنلاین

یکی از روش‌های دانلود ویدیو از پینترست استفاده از سایت‌های آنلاین است. کلی سایت آنلاین خوب برای دانلود هست کافیست در گوگل به انگلیسی سرچ کنید pinterest downloader  تا لیستی از سایت‌های مختلف را برایتان نمایش دهد. در ادامه 2 سایت عالی را به شما معرفی می‌کنیم.

2.1) دانلود از پینترست از سایت givefastlink

یکی از روش‌های دانلود ویدیو از پینترست استفاده از سایت‌های آنلاین است. کلی سایت آنلاین خوب برای دانلود هست کافیست در گوگل به انگلیسی سرچ کنید pinterest downloader  تا لیستی از سایت‌های مختلف را برایتان نمایش دهد. یکی از این سایت‌ها givefastlink به آدرس https://givefastlink.com/  است. و دلیل انتخاب این سایت این بود که هم از نظر کاربری بسیار ساده و راحت است و هم شما می‌توانید با این سایت ویدیوهای شبکه‌های دیگر مثل اینستاگرام ، تیک تاک و … را هم دانلود کنید.

  • برای دانلود ویدیوهای پینترست، اول لینک فیلم مد نظر خود را از سایت پینترست کپی کنید.

  • اکنون وارد سایت https://givefastlink.com/ شوید. سپس‌، لینک فیلمی که کپی کرده‌اید را در کادر تعبیه شده در سایت paste کنید و دکمه دانلود را بزنید.

  • اکنون توسط این سایت، لینک دانلود برای شما ساخته می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی آن، فیلم خود را دانلود کنید.

لینک دانلود پینترست

1.2) دانلود از سایت catch.tube

این روش برای ویندوز، اندروید و ios، کاربرد دارد. وارد سایت که شوید یک باکس برای لینک ویدیو وجود دارد.

تقریبا تمام مراحل استفاده از سایت catch.tube، مثل استفاده از سایت givefastlink است. برای دانلود لینک ویدیو مد نظرتان که از پینترست کپی کرده‌اید را در باکس موجود قرار دهید؛ اکنون روی گزینه catch video کلیک می‌کنید. در صفحه باز شده، روی Download Video کلیک می‌کنید تا ویدیو مد نظرتان دانلود و در گوشی یا سیستم شما، ذخیره شود.

2) دانلود ویدیو از پینترست با گوشی‌های اندروید

چون که تقریباً بیشتر افراد با گوشی به سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند، از اینجا به بعد روش‌های دانلود از پینترست با گوشی‌های اندروید و آیفون را می‌گوییم. البته با گوشی هم می‌شود از سایت‌های آنلاین دانلود کرد لی بعضی‌ها میانه‌شاتن با اپلیکیشن‌ها بهتر است و دلشان می‌خواهد همیشه یک ابزار در دسترس برای دانلود داشته باشند. در این قسمت اول به سراغ گوشی‌های اندروید می‌رویم.

1-2) دانلود ویدیو از پینترست با اپلیکیشن video downloader for pinterest

  • در ابتدا، باید نرم افزار video downloader for pinterest را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. برای دانلود این نرم افزار، می‌توانید از این لینک استفاده کنید

پینترست دانلودر اندرویدی

  • اکنون لینک ویدیو مورد نظرتان را از سایت پینترست کپی می‌کنید. برای این کار، سه نقطه بالای صفحه را بزنید و از بین گزینه‌ها روی Copy link کلیک کنید تا لینک فیلم مورد نظرتان کپی شود.

  • سپس، لینکی که کپی‌ کرده‌اید را در اپلیکیشن video downloader for pinterest جایگذاری می‌کنید. سپس گزینه Download را می‌زنید تا ویدیو، در موبایلتان ذخیره شود.

3) دانلود ویدیو از پینترست با گوشی‌های ios

برای دانلود ویدیو از پینترست با آیفون، مثل اندروید اپلیکیشن تایید شده و مناسبی وجود ندارد؛ اما جای نگرانی نیست. ما روش دیگری را به شما آموزش می‌دهیم که با استفاده از آن، به راحتی فیلم مورنظرتان را دانلود کنید. در این‌جا، ما کار خود را با یک دانلودر، پیش می‌بریم.

  • در ابتدا لینک ویدیو مد نظرتان را از سایت پینترست کپی کنید.
  • اکنون به وسیله سافاری، وارد پینترست دانلودر به آدرس https://pinterestdownloader.com/ شوید. این دانلودر به گونه‌ای طراحی شده است که به مروگر اصلی گوشی‌های آیفون، یعنی سافاری، اجازه دانلود فیلم‌های پینترست را می‌دهد. این درحالی است که بعضی از سایت‌های دانلود برای گوشی‌های ios، کاربردی ندارند.
  • اکنون لینک کپی شده را در کادر مربوطه در پینترست دانلودر، جایگذاری کنید و گزینه Download را بزنید
  • در صفحه جدیدی که باز می‌شود، بر روی Download Video کلیک کنید تا دانلود ویدیو مد نظرتان شروع شود.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم، روش‌های زیادی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد؛ در این مقاله تمام سعی کردیم که بهترین و سریع‌ترین راه‌ها را به شما معرفی کنیم تا دردسر کمتری برای گشتن داشته باشید؛ امیدواریم به کارتان آمده باشد 🙂

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر