راستش را بخواهید امروز خودم برای دانلود فیلم از یوتیوب چند ساعتی پای سیستم معطل بودم. قبلاً وقتی می‌خواستم ویدئویی را از Youtube دانلود کنم در گوگل سرچ می‌کردم Download from youtube یا دانلود از یوتیوب، بعد از لینک‌های پیشنهاد شده در سایر سایت‌ها و مقاله‌ها استفاده می‌کردم و فیلم دلخواهم را دانلود می‌کردم. خب متاسفانه این اتفاق امروز نیفتاد و با کلی لینک از کار افتاده و سایت فیلتر شده مواجه شدم.

فکر می‌کنید بی‌خیال شدم؟ نخیر! به جستجو درباره چگونگی دانلود از یوتیوب ادامه دادم، از بین روش‌های مختلف، 4 روش 100% عملیِ دانلود از یوتیوب را گلچین کردم و در این مقاله با شما به اشتراک می‌گذارم. باشد که قدرم را بدانید.

راستی قبل از اینکه برویم سراغ روش‌ها، پیشنهاد می‌کنم در این کانال یوتیوب سابسکرایب کنید و هر روز کلی ویدیوهای آموزشی، ترفندهای کاربردی و … را ببینید.

حالا برویم سراغ آموزش روش‌ها…

روش اول: دانلود از یوتیوب با استفاده تغییر آدرس ویدیو

شاید تعجب کنید که بگویم با دوتا حرف p میتوانید ویدیو را سه‌سوته دنلود کنید؛ ولی واقعاْ همچین چیزی وجود دارد؛ شما می‌توانید با تغییر دادن آدرس، هر ویدیویی را به راحتی دانلود کنید. برای اینکار کافی است در آدرس ویدیو، درست بعد از کلمه youtube دوتا حرف pp اضافه کنید و اینتر را بزنید؛ شما به صفحه دانلود منتقل می‌شوید و می‌توانید هر کیفیتی از ویدیو را خواستید سه سوته دانلود کنید. به همین راحتی. با این روش اصلاْ نیازی به روش‌های دیگر نخواهید داشت.

 

روش دوم: دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام (دانلود از یوتیوب در اندروید و ios)

اگر هنوز هم از تلگرام استفاده می‌کنید، لازم نیست مراحل پیچیده‌ای برای دانلود فیلم از یوتیوب طی کنید. اول آیدی ربات تلگرام youtibot را جستجو کنید و به تلگرامتان اضافه کنید. سپس /start را بزنید.

آدرس ویدئوی مورد نظرتان را ازیوتیوب کپی و در ربات Paste کنید. بعد از اینکه اینتر را زدید و پیام شما برای ربات ارسال شد در کمتر از چند ثانیه ویدیو در دو کیفیت متفاوت برایتان ارسال می‌شود؛ هر کدام از گزینه‌ها را که مد نظرتان بود انتخاب کنید و تا کمی صبر کنید تا دانلود شود. در ضمن ناگفته نماند که این روش هم در اندروید، هم در ios و هم در تلگرام دسکتاپ ویندوزتان قابل اجرا است.

 

روش سوم: سایت دانلود از یوتیوب 

اگر دوست ندارید نرم‌افزار خاصی نصب کنید، همین الان وارد سایت vidiget.com شوید. آدرس ویدئوی مورد نظرتان را از سایت یوتیوب کپی کرده و در تنها کادر سفید رنگ موجود در سایت Paste کنید. در آخر روی Download کلیک کنید و از بین فرمت‌ها و حجم‌های پیشنهادی یکی را برای دانلود شدن انتخاب کنید. بله؛ به همین راحتی!

روش چهارم: دانلود از یوتیوب با استفاده از نرم‌افزار MP4 Downloader Pro

Mp4 Downloader Pro یکی نرم افزار رایگان عالی برای دانلود انواع ویدئوها از یوتیوب است. البته من بعد از تست چند نرم افزار مختلف، به این نتیجه رسیدم که MP4 Downloader Pro بهترین است و آن را به شما هم معرفی می‌کنم. اگر این نرم افزار را ندارید همین الان آن را از اینجا دانلود کنید و برای اینکه بتوانید با کمک آن از یوتیوب فیلم دانلود کنید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • 1- ابتدا آدرس ویدئو را از یوتیوب کپی کنید و بعد از اینکه برنامه را نصب کردید و وارد آن شدید، روی گزینۀ سبز رنگ Paste URL کلیک کنید.

روش دوم دانلود از یوتیوب

  • 2- حالا Start را بزنید.

دانلود-از-یوتیوب-با-نرم‌افزار

  • 3- به همبن سادگی ویدئوی شما در حال دانلود شدن است و بعد از پایان دانلود می‌توانید Open Folder را بزنید و تمام ویدئوهایی که دانلود کردید را ببینید.

دانلود فیلم از یوتیوب

 

پایان

امیدوارم مقالۀ امروز به دردتان خورده باشد و توانسته باشید ویدئوهای دلخواهتان را از سایت یوتیوب دانلود کنید. سعی کردم 4 روش مختلف و غیر تکراری بگویم که در هر شرایطی بتوانید ویدیو را دانلود کنید. اگر در حین انجام هر یک از  مراحل گفته شده به مشکل بر خوردید حتماً من را از قسمت نظرات همین پست در جریان بگذارید. سعی می‌کنم در اسرع وقت جواب سوال‌هایتان را بدهم 🙂

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر