تصاویر، یکی از گویاترین انواع محتوا هستند. عکس‌ها می‌توانند لحظه‌ها را ثبت کنند و مفاهیم را به افراد منتقل کنند. هرچه کیفیت، رنگ، جزییات و فاکتورهای این چنینی در عکس بهتر باشد، در جلب توجه مخاطب موفق‌تر خواهد بود. همچنین تصاویر متنوع، باید نور، رنگ و کیفیت متفاوتی داشته باشند؛ به عنوان مثال عکس جشن تولد هرچه رنگی‌تر باشد، بهتر حس شادی و نشاط را منتقل خواهد کرد، اما عکس رسمی، باید رنگ‌های خنثی داشته باشد. گاهی تصویر اصلی، کیفیت و ویژگی‌های لازم را ندارد؛ در این شرایط استفاده از اپلیکیشن ادیت عکس می‌تواند مفید باشد.

برنامه‌های زیادی برای ویرایش تصاویر وجود دارند که می‌توانند روی ویندوز یا گوشی نصب شوند. سطح این برنامه‌ها با یکدیگر فرق دارد؛ برخی بسیار حرفه‌ای هستند و به کار عکاسان می‌آیند و برخی دیگر، برای استفاده کاربران عادی طراحی شده‌اند. همچنین ممکن است یک برنامه ویرایش عکس، تنها به تغییرات رنگ و نور اختصاص داشته باشد و برنامه دیگری، امکانات مونتاژ و ساخت کلیپ هم داشته باشد. با نصب یک برنامه ویرایش عکس خوب، می‌توانید بهترین تصاویر را با ساده‌ترین امکانات ثبت کنید.

ویژگی‌های بهترین برنامه ویرایش عکس

ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن ادیت عکس

برنامه‌های ویرایش عکس، تنوع بسیار زیادی دارند. به همین علت نمی‌توان به راحتی درباره نصب آن‌ها تصمیم‌گیری کرد. از سویی، نصب چندین اپلیکشن به صورت همزمان، باعث سردرگمی و دشواری انتخاب خواهد شد. به همین علت بهتر است بدانیم که در انتخاب یک برنامه ویرایش تصویر، چه چیزهایی مهم هستند؟ این موضوع به نوع نیاز شما هم بستگی دارد. به عنوان مثال، ممکن است شما فقط بخواهید روی عکس، افکت‌های آماده پیاده کنید اما فرد دیگری دوست داشته باشد که به صورت دستی تصویر را ویرایش کند.

در نگاه کلی، می‌توان گفت برنامه‌ای برای ویرایش عکس خوب است که بتواند نیازهای شما را فراهم کند. با این حال، اگر بخواهیم حالتی ایده‌آل را برای یک اپلیکیشن ویرایش تصویر در نظر بگیریم، باید بگوییم که چنین برنامه‌ای، دارای ویژگی‌های زیر است:

  • کیفیت عکس را هنگام تغییر نور و رنگ بهبود می‌بخشد؛ برنامه خوب نباید هنگام ویرایش تصویر، باعث کدر شدن، ناواضح شدن و صدمه زدن به کیفیت تصویر شود، بلکه باید آن را بهتر کند. البته این فاکتور به میزان حرفه‌ای بودن فرد هم بستگی دارد.
  • چندین امکان را به صورت یکجا به شما ارائه می‌دهد؛ یک برنامه ویرایش تصویر خوب، باید بتواند از برش عکس گرفته تا تغییرات حرفه‌ای روی تصویر را پوشش دهد. برنامه‌های تک بعدی، شما را مجبور می‌کنند که چندین اپلیکیشن روی گوشی یا سیستم خود نصب کنید.
  • راه‌های زیادی برای به اشتراک‌گذاری تصویر به شما ارائه می‌دهند؛ در برنامه‌های حرفه‌ای برای ویرایش عکس، نیازی ندارید که تصویر را ذخیره کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید، خود برنامه به صورت مستقیم راه‌های اشتراک را به شما ارائه خواهد داد.
  • استفاده آسان، مهم‌ترین نقطه قوت در اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر است؛ هرچه رابط کاربری برنامه مورد نظر نسبت به کاربردی که دارد، ساده‌تر باشد، می‌تواند توسط افراد بیشتری استفاده شود.

بهترین اپلکیشن ادیت عکس

با توجه به نکات یاد شده، بازهم انتخاب‌های زیادی پیش روی ما خواهند بود. انتخاب «بهترین» مورد، کار دشواری است؛ به علاوه که فاکتورهای تعیین بهترین اپلیکیشن، برای هر کسی متفاوت است. به عنوان مثال اگر شما حرفه‌ای باشید، فاکتور رابط کاربری آسان چندان برایتان مطرح نیست، در عوض به فاکتور کیفیت تصویر بیشتر توجه خواهید کرد. در ادامه ۸ برنامه ویرایش عکس عالی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید بر اساس معیارهای گوناگون، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

۱- اپلیکیشن Picsart برای ادیت عکس

اگر بخواهیم یک گروه از برنامه‌های همه فن حریف در زمینه ویرایش تصاویر معرفی کنیم، قطعا Picsart می‌تواند صدرنشین این گروه باشد. این برنامه می‌تواند برای افکت‌گذاری روی عکس، تغییرات دستی، حذف پس زمینه و بسیاری از کارهای شگفت‌انگیز دیگر استفاده شود.

برنامه Picsart برای ویرایش عکس

قابلیت‌های نرم‌افزار

اگر بخواهیم کاربردهای اصلی و مهم Picsart را بیان کنیم، می‌توانیم موارد زیر را برشمریم:

  • مونتاژ تصاویر و قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر به اشکال گوناگون
  • ایجاد افکت‌های متنوع روی عکس به همراه قابلیت تنظیمات دستی
  • امکان اضافه کردن متن به تصاویر
  • تغییر سایز عکس، برش آن و چرخش تصویر به جهات گوناگون
  • امکان آپلوذ عکس از گوشی یا گرفتن عکس با خود برنامه
  • حذف پس زمینه و اضافه کردن بک‌گراند جدید به تصاویر
  • تنظیم صافی عکس با ابزار  Straighten
  • تغییرات نور، کنتراست، اشباع رنگ، وضوح عکس و سایه روشن‌ها
  • امکان ایجاد هاله سرد یا گرم روی تصاویر
  • ایجاد پست، استوری و Reels برای اینستاگرام
  • ساخت کلیپ‌های تصویری و ویدئویی و اضافه کردن موزیک به آن‌ها
  • اضافه کردن استیکرهای خاص به تصاویر
  • قابلیت نوشتن متن روی عکس با پشتیبانی از فارسی

اغلب امکانات این برنامه، به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران هستند؛ خصوصا درباره تنظیمات دستی نیازی نیست نگران محدودیت‌ها باشید. با این حال، برخی افکت‌ها و استیکرهای خاص در حالت قفل قرار دارند و برای استفاده از آن‌ها باید نسخه Premium برنامه را دانلود کنید.

سیستم مورد نیاز

برای استفاده از برنامه Picsart بهتر است از گوشی همراه خود استفاده کنید. این برنامه، روی گوشی‌های اندروید و IOS قابل نصب است و عملکرد بسیار بالایی هم دارد. با این حال، در صورتی که دوست دارید کارهای ویرایش تصویر را روی سیستم ویندوز انجام دهید، می‌توانید نسخه Picsart برای ویندوز ۱۰ را دانلود و نصب کنید. نسخه اصلی این برنامه برای استفاده روی گوشی همراه توسعه یافته است، به همین جهت توصیه می‌کنیم از این نسخه‌ها برای ویرایش تصاویر استفاده کنید.

۱- دانلود Picsart برای اندروید

۲- دانلود Picsart برای IOS

۳- دانلود Picsart برای ویندوز

۲- ویرایش عکس با Lightroom

اگر می‌خواهید قدم به قدم، به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید، این برنامه برای شماست! Lightroom یک برنامه ویرایش عکس بصری است که شرکت Adobe آن را تولید کرده است. این برنامه، برای ویرایش حرفه‌ای تصاویر استفاده می‌شود و برای استفاده از آن، باید با اصول نور و رنگ تا حدودی آشنایی داشته باشید. اگر به دنبال فیلترها و افکت‌های آماده هستید، لایت روم کمکی به شما نخواهد کرد؛ این برنامه برای ویرایش حرفه‌ای از طریق تغییرات رنگ و نور طراحی شده است و برای افراد خیلی مبتدی مناسب نیست.

برنامه Lightroom برای ویرایش تصاویر

قابلیت‌های نرم‌افزار

از جمله ویژگی‌های مهم Lightroom که آن را از دیگر اپلیکیشن‌های ویرایش عکس متمایز می‌کند، مشخصات زیر است:

  • با استفاده از این برنامه می‌توانید از ویدوئوها تصاویر باکیفیت استخراج کنید.
  • کیفیت تصاویر در این برنامه کاملا حفظ می‌شود و می‌توانید با همان کیفیت آن‌ها را به اشتراک بگذارید.
  • امکان ساخت کلیپ با استفاده از تصاویر در این برنامه وجود دارد.
  • نقطه تمایز لایت روم با دیگر برنامه‌های ویرایش عکس این است که از اغلب فرمت‌های تصویری پشتیبانی می‌کند.
  • این برنامه روی چندین نوع دستگاه قابل نصب است و می‌توانید فایل‌ها را در چند دستگاه همگام‌سازی کنید.
  • ظاهر برنامه بسیار ساده است و در مقایسه با ابزارهای پیشرفته مانند Adobe photoshop استفاده از آن آسان‌تر است.
  • در بخش تنظیمات حرفه‌ای، می‌توانید بهترین رنگ و نور را برای تصویر خود انتخاب کنید تا بالاترین کیفیت را داشته باشد.

سیستم مورد نیاز

برنامه Adobe Lightroom در واقع برای کار در ویندوز است. نسخه ویندوز این برنامه، برای نسخه‌های متفاوت، موجود و قابل دانلود است. با این حال برای کاربری آسان‌ و همیشگی، نسخه موبایلی این برنامه هم برای سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. شما می‌توانید این برنامه را روی هر دستگاهی نصب کنید و با ساخت اکانت، همزمان روی تمام دستگاه‌ها به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید.

۱- دانلود Adobe Lightroom برای اندروید

۲- دانلود Adobe Lightroom برای IOS

۳- دانلود Adobe Lightroom برای ویندوز

۳- برنامه PS Express برای ویرایش تصویر

شرکت Adobe  که به صورت تخصصی روی نرم‌افزارهای مربوط به تصاویر کار می‌کند، یک برنامه عالی با رابط کاربری ساده برای ویرایش عکس را روانه بازار کرده است. Adobe Photoshop Express، برنامه‌ای مشابه فتوشاپ است که تنها ابزارهای ویرایش تصویر در آن وجود دارد. واژه Express در انتهای نام این اپلیکیشن، به سادگی، روان بودن و سرعت کار با آن در مقایسه با Adobe Photoshop اشاره دارد. در واقع در این برنامه، شما به راحتی می‌توانید تصاویر خود را ویرایش کنید، بدون آن‌که به ابزارهای پیشرفته فتوشاپ تسلط داشته باشید.

 ps express اپلیکیشن ادیت عکس

قابلیت‌های نرم‌افزار

برنامه PS express یک نسخه رایگان و ساده‌تر از Adobe Photoshop است که می‌توان از آن برای ویرایش تصاویر استفاده کرد. از جمله امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از این برنامه رایگان است و مانند فتوشاپ، برای ساخت اکانت نیاز به پرداخت پول ندارید.
  • با این برنامه می‌توانید ابعاد تصاویر را برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی تغییر دهید.
  • امکان ویرایش خودکار تصویر در این برنامه وجود دارد.
  • در این برنامه می‌توانید ویرایش اولیه تصاویر را انجام دهید.
  • روتوش تصاویر در این اپلیکیشن به سادگی امکان‌پذیر است.
  • با استفاده از فتوشاپ اکسپرس، می‌توانید کلاژ عکس‌های متنوعی بسازید.
  • در این برنامه افکت‌های آماده متنوعی وجود دارد که می‌توانید روی تصاویر اعمال کنید.

سیستم مورد نیاز

یکی از مزایای مهم فتوشاپ اکسپرس این است که این اپلیکیشن ادیت عکس را می‌توان روی لپتاپ، کامپیوتر و گوشی‌های اندروید و IOS نصب کرد. این برنامه با اغلب سیستم عامل‌ها همخوانی دارد و به دلیل سبک بودن، می‌توان آن را روی اغلب دستگاه‌ها به راحتی نصب کرد.

۱- دانلود Photoshop Express برای اندروید

۲- دانلود Photoshop Express برای IOS

۳- دانلود Photoshop Express برای ویندوز

۴- Lensa برنامه ادیت عکس

اگراز آن دسته افرادی هستید که به سلفی گرفتن و ویرایش آن بسیار علاقمند هستند، هرچه سریع‌تر Lensa را نصب کنید. این برنامه، یک اپلیکیشن ادیت عکس است که می‌توان با آن عکس‌های سلفی را ویرایش کرد و اصلاحات لازم را روی آن انجام داد. این برنامه، نیازی به اتصال اینترنت ندارد و ابزارهای آن به صورت کاملا رایگان در دسترس شما خواهند بود.

برنامه ویرایش عکس Lensa

قابلیت‌های نرم‌افزار

برنامه Lensa برای ویرایش تصاویر سلفی طراحی شده است و می‌توانید از آن برای کارهای زیر استفاده کنید:

  • ابزارهای روتوش پوست و اضافه کردن آرایش
  • تنظیمات خودکار برای بهبود نور، رنگ و کیفیت عکس
  • دارای ابزار رفع قرمزی چشم یا گودی و سیاهی زیر آن
  • تنظیم نور، وضوح، رنگ و کنتراست به صورت دستی یا خودکار
  • ابزار تغییر پس زمینه عکس و حذف آن
  • استفاده از فیلترهای متنوع در رنگ‌های گرم و سرد برای تصاویر
  • حذف جزییات از عکس با استفاده از ابزار پاک کن

سیستم مورد نیاز

این برنامه نشخه ویندوز ندارد و تنها روی گوشی‌های اندروید و IOS قابل نصب است. در واقع کاربرد این اپلیکیشن، ویرایش تصاویری است که با دوربین معمولی گوشی گرفته شده‌اند و برای ویرایش حرفه‌ای، کاربردی ندارد.

۱- دانلود Lensa برای اندروید

۲- دانلود Lensa برای IOS

۵- اپلیکیشن ادیت عکس Prisma

اگر برای استفاده از برنامه ویرایش عکس، مشکلی با اتصال به اینترنت ندارید، پریزما برای شما طراحی شده است! این برنامه ادیت تصاویر آنلاین، می‌تواند در ویرایش ساده تا پیشرفته به شما کمک کند. Prisma یک اپلیکیشن توسعه یافته برای استفاده در گوشی‌های همراه است که می‌توان به وسیله آن، با کمترین امکانات ممکن، تصاویر هنری و زیبا خلق کرد.

ویرایش تصویر با Prisma

قابلیت‌های نرم‌افزار

Prisma یک اپلیکیشن ویرایش تصویر با رابط کاربری ساده است که امکانات زیر را در اختیار شما می‌گذارد:

  • امکان ویرایش تصاویر و اعمال فیلتر هنری روی آن‌ها به صورت خودکار
  • تبدیل عکس به نقاشی در سبک‌های متعدد از نقاشان مشهور مانند پیکاسو تا موندریان
  • امکان به اشتراک‌گذاری مستقیم عکس از طریق اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی
  • تنظیمات دستی میزان تغییرات اعمال شده روی عکس‌ها
  • امکان تغییر رنگ پس زمینه تصاویر

سیستم مورد نیاز

این برنامه به صورت اختصاصی روی فیلترهای هنری تمرکز دارد و برای استفاده روی گوشی همراه توسعه یافته است. می‌توانید پریزما را از طریق لینک‌های زیر دانلود کرده و از فیلترهای جذاب آن لذت ببرید:

۱- دانلود Prisma برای اندروید

۲- دانلود Prisma برای IOS

۶- Bazaart برای ادیت تصاویر

یکی از ابزارهایی که می‌توانید برای ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی‌های همراه از آن استفاده کنید، اپلکیشن Bazaart است. این برنامه برای نصب روی گوشی همراه طراحی شده است و می‌توانید آن را روی نسخه‌های مختلف اندروید یا آیفون نصب کنید. این برنامه، به شما در تغییرات رنگ و نور، ویرایش تصاویر سلفی، ساخت کلاژ و دیگر کارهای جذاب کمک خواهد کرد. اگرچه این برنامه نسخه Premium هم دارد، اما ابزارهای نسخه رایگان هم می‌توانند در ساخت تصاویر خاص و شگفت انگیز به شما کمک کنند.

برنامه ویرایش تصویر Bazaart

قابلیت‌های نرم‌افزار

برنامه Bazaart یک ابزار ویرایش عکس رایگان است که برخی قابلیت‌های آن ممکن است به صورت پولی عرضه شوند. با این حال، از این ابزار ساده و جذاب می‌توانید برای انجام کارهای زیر استفاده کنید:

  • برش تصاویر و تنظیمات جهت آن‌ها با ابزارهای ساده
  • پاک کردن پس زمینه عکس‌ها و تغییر دادن آن‌ها
  • ساخت کلاژ با تم‌های آماده و جذاب یا شخصی‌سازی شده
  • اضافه کردن متن به تصاویر با پشتیبانی از زبان فارسی
  • اعمال فیلترهای آماده روی عکس‌ها
  • تنظیمات نور، رنگ، کنتراست، اشباع، وضوح، لرزش و سایه‌ها به صورت حرفه‌ای
  • اضافه کردن برچسب‌ها و استیکرهای جالب به تصاویر
  • استخراج عکس‌ها با فرمت JPG، PNG یا بدون پس زمینه
  • اشتراک‌گذاری مستقیم تصاویر در شبکه‌های اجتماعی مختلف با استفاده از برنامه
  • امکان ایجاد ابعاد مشخص برای تصویر به صورت شخصی سازی شده

سیستم مورد نیاز

یکی از مزایای اپلیکیشن ادیت عکس Bazaart این است که می‌توان از آن روی گوشی‌های اندروید و آیفون بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد. با نصب این ابزار، می‌توانید بلافاصله پس از گرفتن عکس، آن را ویرایش کنید و در شبکه‌های اجتماعی دلخواهتان به اشتراک بگذارید. برای نصب آسان Bazaart می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

۱- دانلود Bazaart برای اندروید

۲- دانلود Bazaart برای IOS

۷- برنامه Polarr برای ویرایش عکس

یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش عکس با گوشی، Polarr است. این برنامه برای ساخت افکت‌های اختصاصی و هنری روی تصاویر استفاده می‌شود. پولار، نیازی به اتصال اینترنت ندارد و به همین علت، در دسته برنامه‌های محبوب ویرایش عکس قرار دارد. همچنین در این برنامه، کمتر ابزاری به پرداخت درون برنامه‌ای نیاز دارد و اغلب ابزارهای ویرایش، به صورت رایگان در دسترس کاربران هستند.

ویرایش عکس با اپلیکیشن polarr

قابلیت‌های نرم‌افزار

پولار، یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصویر از نظر رابط کاربری است، زیرا به راحتی شخصی‌سازی می‌شود. با این ابزار، می‌توانید امکانات زیر را تجربه کنید:

  • ساخت تم شخصی یا استفاده از تم‌های آماده و جذاب برای تصاویر
  • فوکوس و تمرکز روی بخش دلخواه عکس و تار کردن بخش‌های دیگر
  • تغییرات رنگ‌بندی تصاویر متناسب با حس و حال موجود در آن
  • عوض کردن دمای رنگی عکس به تناسب فضا و فصل
  • بهینه کردن خودکار تصویر با استفاده از ابزار تشخیص چهره
  • اضافه کردن المان‌هایی مانند ابر، نور و دیگر هاله‌ها برای حس دادن به تصویر
  • امکان ساخت فیلترهای شخصی و به اشتراک‌گذاری آن‌ها
  • تنظیمات رنگ، نور و جزییات عکس به صورت حرفه‌ای و سریع

سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب روی گوشی همراه طراحی شده است. برای استفاده از اغلب ابزارهای Polarr نیازی به پرداخت هزینه یا اتصال به اینترنت نخواهید داشت،‌ تنها بارگذاری برخی تم‌ها و المان‌ها ممکن است به اتصال اینترنت نیاز داشته باشند. با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی تصاویر خود را ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید؛ دانلود این ابزار از لینک‌های زیر ممکن است:

۱- دانلود Polarr برای اندروید

۲- دانلود Polarr برای IOS

۸- Canva اپلیکیشن ادیت عکس حرفه‌ای

اگر دوست دارید برای شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب و متنوع تولید کنید، Canva بهترین انتخاب ممکن است. این برنامه امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید پست، استوری، بنر، پوستر و محتواهای متنوع دیگری تولید کنید. تفاوت Canva با دیگر برنامه‌های یاد شده در این است که شما در این پلتفرم، به ادیت عکس محدود نمی‌شوید؛ بلکه می‌توانید با المان‌هایی مانند متن، ایلستریشن، لوگو، آیکون و اشکال متنوع کار کنید و تصاویر جدید خلق کنید. این برنامه، تحت وب است و برای استفاده از آن، باید به اینترنت متصل باشید.

برنامه ویرایش عکس Canva

قابلیت‌های نرم‌افزار

Canva یک اپلیکیشن همه کاره برای خلق تصاویر ثابت یا متحرک (GIF) است که امکانات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • اضافه کردن متن به تصاویر با پشتیبانی از فونت‌های فارسی
  • قابلیت دانلود آیکون‌ها، تصاویر و المان‌های گرافیکی برای خلق تصاویر
  • امکان آپلود و ویرایش عکس‌های دلخواه
  • ایجاد افکت‌های گوناگون روی متن، تصویر و پس زمینه
  • استفاده از فریم و قاب‌های جذاب و متنوع برای تصاویر
  • امکان استفاده از تمپلیت‌های آماده برای ساخت محتوا
  • ایجاد پست، استوری و محتواهای متنوع برای شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت استفاده از المان‌های متحرک برای ساخت محتوای تصویری جذاب‌تر
  • تنوع در انتخاب رنگ برای پس زمینه
  • رابط کاربری ساده و عدم نیاز به تخصص بالا برای خلق محتوا
  • ذخیره تمام پروژه‌ها و دسترسی به آن‌ها از دستگاه‌های مختلف

به طور کلی Canva چیزی فراتر از یک اپلیکیشن ادیت عکس است. این پلتفرم آنلاین، برای خلق محتوای تصویری و گرافیکی طراحی شده است و هر روز، بیشتر توسعه پیدا می‌کند. اگر نرم‌افزاری برای ساخت محتوای شبکه‌های اجتماعی خود نیاز دارید، این برنامه را از دست ندهید.

سیستم مورد نیاز

همانگونه که پیشتر نیز اشاره کردیم، Canva یک برنامه تحت وب است که برای کار کردن با آن باید به صورت مداوم به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگرچه این موضوع گاهی کار را دشوار می‌کند، اما مزیت بزرگی هم دارد؛ شما برای استفاده از Canva نیازی به نصب برنامه ندارید! کافیست Canva.com را در گوگل جستجو کنید و از قسمت Sign up در این برنامه ثبت نام کنید. پس از ساخت حساب کاربری، می‌توانید در هر زمان و با هر دستگاهی که دوست دارید وارد اکانت خود شده و کارهایتان را انجام دهید. با این قابلیت می‌توانید در هر زمان و مکانی پروژه‌هایتان را پیش ببرید. با این حال، اگر به نصب اپلیکیشن علاقمند هستید، می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید:

۱- دانلود Canva برای اندروید

۲- دانلود Canva برای IOS

۳- دانلود Canva برای ویندوز

اپلیکیشن ادیت عکس را روی گوشی نصب کنیم یا ویندوز؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران تازه‌کار مطرح باشد، این است که عکس‌ها را روی گوشی ویرایش کنیم یا لپتاپ و کامپیوتر؟ در جواب باید بگوییم که ابزارهای ویرایش عکس که مختص ویندوز هستند، کمی پیچیده و تخصصی‌تر هستند. به همین جهت ممکن است در ابتدای راه، کار کردن با آن‌ها کمی دشوار باشد.

اگر در دسته افرادی هستید که با گوشی خود عکاسی می‌کنید، بهتر است سراغ اپلیکیشن‌های قابل نصب روی تلفن همراه بروید. این برنامه‌ها، رابط کاربری ساده‌تری دارند و برای کارهای مبتدی تا نیمه پیشرفته قابل استفاده هستند. با این حال، اگر بخواهید خیلی حرفه‌ای کار کنید، استفاده از برنامه‌های ویندوز را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا امکانات و ابزارهای بیشتری در اختیارتان قرار خواهند داد.

برخی ابزارها مانند Lightroom، Ps express و Canva می‌توانند به صورت همزمان روی چند دستگاه نصب شوند. این ابزارها قابلیت همگام‌سازی خودکار دارند و شما به راحتی می‌توانید به تمام فایل‌های موجود در برنامه، از هر دستگاهی دسترسی داشته باشید. همچنین بعضی ابزارها مانند Canva کاملا تحت وب کار می‌کنند و می‌توانید با ورود به اکانت در گوشی، لپتاپ، تبلت یا کامپیوتر از آن استفاده کنید.

سخن نهایی

تصاویر، یکی از بهترین ابزارها برای ثبت لحظات خوب زندگی هستند. کمتر کسی هست که به عکس گرفتن علاقه‌ای نداشته باشد. حتی برخی افراد دوست دارند این لحظه‌های ناب ثبت شده را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران هم به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن ادیت عکس، یکی از ابزارهایی است که می‌تواند به بهتر شدن کیفیت تصویرها کمک کند. با این ابزارها، می‌توانید حس و حال بهتری به عکس‌ها ببخشید و آن‌ها را واقعی‌تر و ملموس‌تر جلوه دهید.

پیش از پیشرفت تکنولوژی، تنها عکاسان حرفه‌ای و گرافیست‌ها می‌توانستند به ابزارهای ویرایش عکس دسترسی داشته باشند. این ابزارها، روی کامپیوترها نصب می‌شدند و کار با آن‌ها نیاز به تخصص داشت. امروزه، گوشی‌های هوشمند می‌توانند یکی از بهترین، ساده‌ترین و در دسترس‌ترین ابزارها برای ثبت و ویرایش عکس باشند. شما با داشتن یک گوشی هوشمند و نصب اپلیکیشن‌های ادیت عکس روی آن، می‌توانید به راحتی تصاویر هنری و زیبا خلق کنید. در این مقاله از دیدوگرام سعی کردیم ۸ مورد از این ابزارها را به صورت مختصر به شما معرفی کنیم. امیدواریم با استفاده از نرم‌افزارهای معرفی شده، بهتر از قبل بتوانید لحظات زیبا و شگفت‌انگیز زندگی خود را ثبت کنید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر