چند سال پیش که در اینستاگرام ثبت نام کردم، آنقدر برایم جذابیت داشت که وقت زیادی می‌گذاشتم. این اپلیکیشن به قدری جذاب بوده و هست که تا امروز من حتی یک بار هم ازش دل نکندم. آیا شما هم قصد ثبت نام در اینستاگرام را دارید؟ ما برای شما دوره‌ای آماده کردیم که از صفر تا 100 کار کردن با اینستاگرام را آموزش داده‌ایم. یعنی از دانلود، نصب و ساخت اکانت گرفته تا تنظیمات، پست، استوری و تخصصی‌ترین تنظیمات. پس این دوره آموزش گام به گام اینستاگرام را به هیچ عنوان از دست ندهید.

>وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام
وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام کسب درآمد از خانه با موبایل فقط با ادمینی اینستاگرام!
ثبت نام رایگان پس زمینه پروموت

با عضویت و ثبت نام در اینستاگرام ، کاربران علاوه بر آپلود تصاویر و ویدئوها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، می‌توانند افکت‌های جالبی روی تصاویر بگذارند و عکس‌هایی که کاربران دیگر به اشتراک گذاشته اند را دنبال (follow) کنند، کامنت بگذارند و آنها را لایک کنند.

حتما حالا شما هم ترغیب شده و دوست دارید در اینستاگرام ثبت نام کنید. پس با ما همراه باشید تا روش ثبت نام در اینستاگرام را به شما، آموزش دهیم.

مراحل نصب برنامه اینستاگرام

قبل از هر کاری، باید برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه، روی سیستم های عامل اندروید و iOS قابل نصب است.

ثبت نام برنامه در اینستاگرام، کاملا رایگان است و می توانید از طریق Apple Store یا Google Play یا دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، مثل کافه بازار، که اپلیکیشن‌های موبایلی، ارائه می دهند، این برنامه را دانلود و نصب کنید.

برنامه اینستاگرام بر روی کامپیوتر هم قابل نصب است، برای این کار مقاله  آموزش نصب اینستاگرام در کامپیوتر را حتما مطالعه کنید.

[academy]

مراحل ثبت نام در اینستاگرام

بعد از نصب برنامه اینستاگرام، به دو روش می توانید در اینستاگرام ثبت نام کنید. در ادامه، ثبت نام در اینستاگرام را به هر دو روش به شما آموزش می دهیم.

1. Register with Facebook : ثبت نام با فیسبوک

2. Email or phone : ثبت نام از طریق ایمیل یا شماره تلفن

1. روش  Register with Facebook  (ثبت نام با فیسبوک)

  • اگر حساب کاربری فعال در فیسبوک دارید و می خواهید آن را به حساب کاربری اینستاگرام تان هم متصل کنید، گزینه Log Into Your Facebook Account To Connect To Instagram را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده، کلمه کاربری و رمز عبور فیسبوک تان را وارد کنید، تا به اینصورت حساب کاربری اینستاگرام برای شما فعال شود.

(با توجه به اینکه فیسبوک در ایران فیلتر است، حتما VPN روی تلفن همراه تان را فعال کنید.)

 

  • ، از شما سئوال می‌شود : می خواهید دوستانی که در فیسبوک دارید را، در اینستاگرام هم پیدا کنید؟

اگر می خواهید این کار را انجام دهید، گزینه Find your Facebook friends یا ادامه را انتخاب کنید، در غیر اینصورت با انتخاب گزینه Not now و یا لغو، از آن صرف‌نظر کرده و وارد مرحله بعد شوید.

  • در این مرحله، ثبت نام شما در اینستاگرام انجام شده و پیام خوشامدگویی به اینستاگرام را می بینید.

در ضمن شما می توانید با کلیک روی گزینه Change username ، نام کاربری خود را تغییر دهید.

  • با کلیک روی گزینه Next  وارد صفحه تنظیمات شخصی اینستاگرام خود، مثل انتخاب عکس پروفایل و … می شوید.

 

2. روش ثبت نام با Email یا شماره تلفن 

راه دیگر، برای ثبت نام در اینستاگرام، انتخاب گزینه ثبت نام با ایمیل (معرفی یک ادرس ایمیل معتبر) و ثبت نام با شماره تلفن است.

در ورژن جدید اینستاگرام برخلاف نسخه قدیمی آن ثبت نام با هر دوی این روش ها شبیه به هم و  بسیار آسان است.

  • بعد از وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن همراه، با کلیک روی گزینه Next وارد مرحله ساخت حساب کاربری در اینستاگرام می شوید.

  • ساخت حساب کاربری (اکانت)

با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، و کلیک روی گزینه Log in اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده و ثبت نام در اینستاگرام انجام می شود.

  • Username: نام کاربری دلخواهی که تکراری نباشد، انتخاب کنید (در صورت تکراری بودن به شما اخطار داده می‌شود)
  • Password: کلمه عبوری انتخاب کنید که حداقل 8 کاراکتر، حرف، عدد یا ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای ویژه، باشد.

 

سخن آخر

در این مقاله  چگونگی عضویت در اینستاگرام، به دو روش، آموزش داده شد، در صورتیکه در انجام هر یک از مراحل، احتیاج به راهنمایی داشتید، پیشنهاد می‌کنم در بخش نظرات از متخصصان تیم دیدوگرام که در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما خواهند بود، راهنمائی بخواهید.

همچنین می‌توانید از بخش مقالات آموزشی اینستاگرام و قابلیت‌های آن، در سایت دیدوگرام، بازدید و مطالب بیشتری درباره اینستاگرام یاد بگیرید .

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر