دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال این روزها در ایران بسیار رونق یافته و تأثیر شگفت انگیز آن بر افزایش فروش کسب و کارها باعث شده که روزانه افراد زیادی به فعالیت در این حوزه کاری مشغول شوند.

[calling_909]

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به تبلیغات از کانالهای دیجیتال مانند موتورهای جستجو، وبسایتها، شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و).. ایمیل و اپلیکیشن‌ها گفته می‌شود. برای فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ به چه مهارتهایی نیاز است؟ خیلی خلاصه و فهرست‌وار مهارتهای مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه را برمی‌شمریم:

  • مهارت فروش
  • کانالهای بازاریابی
  • مهارت تفکر بی‌طرفانه
  • راه‌اندازی و تحلیل کمپین‌های بازاریابی
  • ترکیبی از خلاقیت و قدرت تحلیل
  • قدرت داستان‌گویی
  • روابط عمومی قوی
  • آشنایی با وردپرس
  • مهارت‌های طراحی پایه

خدمات دفتر مجازی چه کمکی به کسب و کار دیجیتال مارکتینگ شما می‌کند؟

اگر می‌خواهید در این زمینه موفق باشید، باید کار خود را حرفه‌ای شروع کنید. آنچه می‌تواند شما را یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر ببرد، داشتن یک شماره تلفن ثابت باپرستیژ است. بسیاری از فریلنسرها این نکته ظریف را نادیده میگیرند و تنها به شماره تلفن همراه خود اتکا می‌کنند، غافل از آن که هنگام انتخاب، مشتری ترجیح می‌دهد سراغ کسب و کاری برود که شماره تلفن ثابت دارد.

پیشتر برای خرید خط تلفن ثابت باید به مخابرات مراجعه می‌کردیم. و البته مهمتر این که خرید شماره تلفن ثابت تنها مشروط به داشتن مکان فیزیکی بود. اما اکنون با وجود عرضه‌کنندگان خدمات دفتر کار مجازی معتبری همچون «دفتر شما»، دیگر نه نیازی به مراجعه حضوری است و نه مکان فیزیکی.

چرا بهتر است خط تلفن ثابت خود را از «دفتر شما» بخرید؟

شما با خرید خط تلفن ثابت از «دفتر شما»، می‌توانید در منزل، در دانشگاه یا هر نقطه‌ای از جهان باشید و تماسهای خود را تنها با گوشی تلفن همراهتان مدیریت کنید. مشتریان «دفتر شما» که زمینه کاریشان دیجیتال مارکتینگ است،افزایش مشتری و در نتیجه افزایش درآمد خود را در کنار کاهش هزینه‌هایشان از نزدیک تجربه کرده‌اند.

برای آگاهی از دیگر مزایای خرید خط تلفن از «دفتر شما»  این مقاله را از دست ندهید!

کمک دیگری که «دفتر شما» می‌تواند به کارشناسان دیجیتال مارکتینگ بکند این است که شما با خرید خط تلفن ثابت از این شرکت، خدمات حرفه‌ای و متنوعی نیز بر روی خط تلفن خود دریافت می‌کنید.

این خدمات سیستم تلفن گویا (یا همان تلفن سانترال) است. یعنی می‌توانید برای شماره تلفن ثابت خود تا ۹ شماره داخلی تعریف کنید و هر داخلی را به یکی از اعضای تیمتان اختصاص دهید. شماره‌هایی که برای این داخلی‌ها تعریف می‌کنید هم می‌تواند شماره تلفن ثابت باشد و هم شماره تلفن همراه. اگر هر یک از داخلی‌ها نیز قادر به پاسخگویی به تماسی نبود، تماس به صندوق صوتی وصل می‌شود. یعنی با این سرویس شما هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

شما می‌توانید با خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» از این نیز حرفه‌ای‌تر کار کنید. چون «دفتر شما» بر روی خطوط خود سرویس منشی  مجازی نیز عرضه می‌کند! یعنی شما میتوانید یک منشی حرفه ای و تمام وقت داشته باشید، بی آن که دفتر کاری اجاره کنید.

اگر بخواهید با شماره تلفن ثابت که خریداری کرده اید با شماره ای تماس بگیرید، منشی این کار را برایتان انجام می دهد و تماس را به شما وصل می کند. بنابراین منشی تمامی تماسهای شما را طبق دستورالعملتان پاسخ می دهد، تماسها را به افراد و شماره های تعریف شده توسط خود شما وصل می کند، فکس ها را هم ارسال و هم دریافت و برایتان ایمیل می کند، با مشتریانتان تماس می گیرد و پیگیریهای لازم را انجام می دهد و مخلص کلام این که شما یک منشی تمام وقت و حرفه ای دارید و دیگر هیچ نگرانی ای بابت مدیریت تماسهایتان نخواهید داشت.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر