کسب بک لینک رایگان کار سختی نیست اما همانطور که حتماً می‌دانید لینک بیلدینگ یک موضوع بسیار مهم است و اگر به صورت اشتباه آنرا به کار ببرید ممکن است به سایت خودتان صدمه بزنید.

راههای برای دریافت بک لینک رایگان وجود دارد که در این مقاله به بررسی چند مورد از آنها میپردازیم.

[calling_909]

  1. بک لینک رایگان با سوشیال مارکتینگ

امروزه خیلی از متخصصان حوزه سئو و بازاریابی ، شبکه‌های اجتماعی را جایگزینی قدرتمند برای موتورهای جستجو می‌دانند ! البته این موضوع به طور مطلق صحیح نیست اما نمی‌توان اهمیت شبکه‌های اجتماعی را نیز نادیده گرفت. شبکه‌های اجتماعی معتبر نزد موتورهای جستجو بخصوص گوگل نیز اهمیت ویژه‌ای دارند و اگر بتوانید فعالیت لینک بیلدینگ خود را بیشتر در آنها متمرکز کنید مسلماً بازدهی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

از جمله شبکه‌های اجتماعی معتبر میتوانیم به فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، توییتر ، کلوب و … اشاره کرد.

شما پس از عضویت در هرکدام از این شبکه‌ها علاوه بر به اشتراک گذاری لینک مقالات خود میتوانید با ساخت صفحه اختصاصی برای سایت خود ، یک لینک مستقیم به صفحه اصلی سایت‌تان ارجاع دهید.

سوشیال مارکتینگ یکی از بهترین روشهای دریافت بک لینک رایگان است پس سعی کنید حتماً از آن استفاده کنید.

[academy]

  1. دریافت بک لینک رایگان با تولید محتوا

تولید محتوای با کیفیت یکی از روش های مفید در افزایش بازدید سایت و دریافت بک لینک رایگان و طبیعی است؛ با انتشار مقالات با کیفیت بالا احتمال اینکه مقالات شما در دیگر وبسایت ها و وبلاگ های مرتبط بازنشر شده و یا به آن اشاره شود بیشتر میشود.

اگر روند انتشار مقالات با کیفیت‌تان ادامه داشته باشد مطمئناً از طرف سایت‌های معتبر مرتبط با حوزه شما نیز به همین روش بکلینک‌های بسیار با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

  1. فعالیت در انجمن های گفتگو و گرفتن بک لینک مجانی

انجمن‌های بزرگ زیادی هستند که برای فعالیت مثبت شما اهمیت قائلند؛ در این انجمن‌ها شما میتوانید مقالات اختصاصی خودتان را بازنشر کنید و در انتها یک لینک منبع به سایت خودتان بدهید. البته در بعضی از انجمن‌ها امکان درج لینک در متن تاپیک نیز وجود دارد اما باید دقت کنید که چگونه و به چه کلماتی لینک می‌دهید و آنقدر تاپیک را لینک گذاری نکنید که به عنوان تبلیغات تاپیک شما را حذف کنند.

یک نکته مهم: سعی کنید این فعالیت را در انجمن‌هایی انجام دهید که پربازدید و فعال باشند ؛ تاپیک شما اگر مورد بحث دیگر کاربران قرار گیرد و داغ شود تاثیر بسیار بالاتری برای شما خواهد داشت . در ضمن در صورت امکان سعی کنید عنوان تاپیک و عنوان مقاله اصلی در سایت شما یکسان نباشد.

  1. گرفتن بک لینک از طریق نظردهی در سایتهای مرتبط

معمولاً اکثر سایت‌ها، امکان درج نظر برای کاربران خود را فراهم می‌کنند و همراه با نظر کاربر ، آدرس وبسایت یا وبلاگ او را نیز لینک می‌کنند. اگر عادت به وبگردی زیاد دارید و وقت خود را صرف خواندن مقالات مختلف در سایت‌های گوناگون میکنید پس چرا از اینکار خود یک استفاده مفید نمیبرید؟ از همین امروز شروع کنید و هر مقاله‌ای را که میخوانید با یک نظر هم از نویسنده مقاله تشکر کنید(نقد ، پیشنهاد) و هم یک امتیاز مثبت برای خودتان کسب کنید !

البته سعی کنید به صورت اسپم‌وار در این روش زیاده روی نکنید!

در لینک بیلدینگ توجه به طبیعی رفتار کردن حرف اول را میزند. پس طبیعی رفتار کنید تا به مشکلی برنخوید.

نهایتاً اگر در خصوص خرید و فروش بک لینک یا روشهای لینک بیلدینگ رایگان سوالی ذهن شما را مشغول کرده بود، با سر زدن به سایت لینک گستر یا مطرح کردن آن در این صفحه میتوانید پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

https://www.start.ir/reportage

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر