هشتگ اینستاگرام یکی از ابزارهای در دسترس کاربران است که تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش بازدید پست‌ها دارد! کسب‌وکارهای اینترنتی به دنبال افزایش تعامل پست‌های خود هستند و استفاده از هشتگ‌ها می‌تواند آن‌ها را به هدف خود برساند. در واقع هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا بیشتر دیده شوید؛ زیرا بسیاری از کاربران پست‌های یک موضوع خاص را از طریق هشتگ‌ها دنبال می‌کنند و اگر بتوانید از هشتگ‌های محبوب استفاده کنید، کاربران زیادی پست شما را می‌بینند. مسئله مهم در استفاده از هشتگ‌‌ها، آنالیز هشتگ اینستاگرام است تا کاربران بدانید کدام هشتگ‌ها برایتان مفید بوده‌اند. ابزارهای مختلفی برای آنالیز هشتگ اینستاگرام وجود دارند که برخی از آن‌ها رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه در دسترس هستند! در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 ابزار کاربردی در زمینه آنالیز هشتگ اینستاگرام بپردازیم تا بتوانید از هشتگ‌ها به صورت کاملاً بهینه و درست استفاده کنید. اگر آماده‌اید، در ادامه ما را همراهی کنید تا بتوانید عملکرد هشتگ‌های صفحه اینستاگرام خود را تحلیل کنید!

آنالیز هشتگ اینستاگرام مهم‌ترین قدم در استفاده از هشتگ‌ها

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، حتماً با هشتگ اینستاگرام آشنایی دارید و می‌دانید هر کلمه‌ای که در پشت کاراکتر # قرار بگیرد، به معنی هشتگ است؛ مثلاً #اینستاگرام نشان‌دهنده هشتگ اینستاگرام است که اگر در پستی استفاده شود، کاربران می‌توانند پست موردنظر را در صفحه مربوط به آن هشتگ ببینند. ابزار insights اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید صفحه خود را به صورت کلی تجزیه و تحلیل کنید اما آیا این ابزار در آنالیز هشتگ اینستاگرام هم مفید است؟ جواب مثبت است! اگر پست شما به اندازه کافی از طریق هشتگ‌ها ورودی بگیرد، می‌توانید تعداد بازدید پست از طریق تمام هشتگ‌های درج‌ شده را ببینید اما اگر می‌خواهید بازدید دریافتی از هر هشتگ را به صورت جداگانه ببینید، این ابزار کمکی به شما نمی‌کند. البته ابزارهای دیگری وجود دارند که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین ابزار موردنیاز برای تحلیل صفحه و آنالیز هشتگ اینستاگرام را استفاده کنید.

  1. تجزیه و تحلیل آمار صفحه اینستاگرام با اپلیکیشن Command

اپلیکیشن Command یک ابزار بسیار عالی برای تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید بازدید صحفه خود را آنالیز کنید. مهم‌ترین قدم برای داشتن یک صفحه موفق در اینستاگرام پس از تولید محتوای خوب، آنالیز صفحه است! در واقع شما باید بدانید که صفحه شما چه نقاط ضعف و قوتی دارد تا بتوانید برای آینده صفحه خود استراتژی تدوین کنید. ابزار Command همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا بتوانید بر اساس داده‌های در دسترس یک استراتژی خوب برای مدیریت صفحه اینستاگرامتان داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که این اپلیکیشن فقط برای IOS در دسترس است و باید ماهانه 9.99 دلار برای استفاده از آن پرداخت کنید. برای دیدن آنالیز پست خود کافی است وارد بخش Post Stats شوید:

تجزیه و تحلیل آمار صفحه اینستاگرام با اپلیکیشن Command

در بخش Hashtags شما می‌توانید به آنالیز هشتگ اینستاگرام خود بپردازید و متوجه شوید که هر یک از هشتگ چقدر تعامل برای شما ایجاد کرده‌اند! همچنین می‌توانید به تجزیه و تحلیل فاکتورهای دیگر پست خود بپردازید؛ مثلاً می‌توانید تعداد لایک و کامنت هر پست را ببینید و در نهایت میزان تعامل آن پست را نسبت به تعامل صفحه خود بسنجید! معمولاً پست‌هایی که تعامل بیشتری نسبت به تعامل کلی صفحه دارند، محبوبیت زیادی در میان کاربران دارند و در نهایت به افزایش تعامل صفحه اینستاگرام شما هم کمک می‌کنند.

تجزیه و تحلیل آمار صفحه اینستاگرام با اپلیکیشن Command

اپلیکیشن Command به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر هشتگ را بر اساس تعداد جذب کاربر برای هر پست رتبه‌بندی کنید و با تولید محتوای مرتبط با هشتگ‌های محبوب، تعامل صفحه خود را افزایش دهید. هر چقدر تعامل یک صفحه بیشتر باشد، به این معنی است که کاربران پست شما را بیشتر دوست داشته‌اند؛ محبوبیت بیشتر یک پست برای کاربران به معنای مفید بودن آن پست برای کاربران است که مفید بودن یک پست برای کاربران یک صفحه کاملاً به موضوع آن بستگی دارد! مثلاً در یک صفحه سرگرمی هر پستی که کاربران را بیشتر سرگرم کند، مفیدتر است اما در یک صفحه آموزشی هر پستی که آموزش بهتری به کاربران ارائه کند، محبوب‌تر خواهد بود.

  1. آنالیز دقیق هشتگ اینستاگرام با استفاده از ابزار Sprout Social

یکی دیگر از ابزارهای دقیق برای آنالیز هشتگ اینستاگرام، ابزار Sprout Social است. این ابزار برای مدیریت اکانت اینستاگرام است که می‌توانید پست‌های خود را به صورت کاملاً منظم منتشر کنید اما آنالیز خوبی از صفحه اینستاگرام هم در دسترس کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال آنالیز دقیق صفحه اینستاگرام خود هستید، این ابزار برای شما مناسب نیست اما جالب است بدانید در بخش آنالیز هشتگ اینستاگرام آمار بسیار دقیقی در اختیارتان قرار می‌دهد! اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم، این ابزار برای آنالیز صفحه اینستاگرام نیست و برای مدیریت پست‌ها، کامنت‌ها و… استفاده می‌شود اما شاید بتوان آن را دقیق‌ترین ابزار در زمینه آنالیز هشتگ‌های پست اینستاگرام دانست. در واقع این ابزار به شما آمار بسیار دقیق در زمینه تعداد بازدید ورودی از هر هشتگ در پست‌ها نشان می‌دهد که برای استفاده از هشتگ‌ها در پست‌های بعدی کمک می‌کند. این ابزار دو داده از هشتگ‌های اینستاگرام را در اختیارتان قرار می‌دهد، به تصویر زیر دقت کنید:

در این تصویر دو نمودار ارائه شده است که شامل موارد زیر می‌شود:

بیشترین هشتگ استفاده شده (Most used hashtags): در این بخش شما می‌توانید هشتگ‌هایی که بیشتر استفاده کرده‌اید را به همراه تعداد استفاده آن مشاهده کنید.

بیشترین نرخ تعامل هشتگ‌ها (most engaged hashtags): در این بخش لیست هشتگ‌هایی که بیشترین نرخ تعامل را برای شما ایجاد کرده‌اند را می‌بینید.

اگر یک هشتگ در بالای لیست هر دو نمودار قرار گرفته باشد، به این معنی است که آن هشتگ به علاوه بر اینکه محبوبیت بالایی دارد، به درستی هم استفاده شده است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید هشتگ‌های جدیدی را امتحان کرده و نرخ تعامل آن را با توجه به تعداد استفاده بررسی کنید. مثلاً در تصویر بالا هشتگ #CommunityOverCompetition در بالای دو لیست وجود دارد و به این معنی است که این کاربر هشتگ را به درستی استفاده کرده است. همچنین بر اساس آنالیز هشتگ اینستاگرام این هشتگ توانسته بیشترین نرخ تعامل را در میان هشتگ‌ها برای این صفحه ایجاد کند! بنابراین شما به راحتی می‌توانید هشتگ‌های محبوب دیگری را در بخش پست‌های خود درج کنید و به آنالیز آن هشتگ بپردازید؛ احتمالاً مدت زمانی را برای آنالیز نیاز دارید تا این ابزار بتواند داده‌های خوبی را به شما ارائه کند. این ابزار هم رایگان نیست و هزینه بسته‌های آن از ماهانه 59.99 دلار شروع می‌شوند!

  1. گزارش دقیق هشتگ اینستاگرام با استفاده از ابزار Simply Measured

اگر دو ابزار قبلی را به دقت خوانده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که ابزار اول آنالیز هشتگ اینستاگرام را با دقت خوبی انجام نمی‌دهد و ابزار دوم گزارش‌های دقیق دیگری به جز هشتگ اینستاگرام ارائه نمی‌کند! بسیاری از کاربران به دنبال ابزاری هستند که بتواند گزارش کامل و دقیقی از تمام بخش‌های یک صفحه اینستاگرام بدست بیاورند. ابزار Simply Measured ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید آنالیز دقیقی از صفحه اینستاگرام خود داشته باشید. همچنین این ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد و می‌توانید نرخ مشارکت کاربران را در هر هشتگ ببینید. همچنین شما می‌توانید هشتگ‌های مختلفی که در پست‌های صفحه خود استفاده کرده‌اید را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام هشتگ‌ها به افزایش بازدید و تعامل پست‌ها کمک بیشتری کرده‌اند! یکی از قابلیت‌های جالب این ابزار، قابلیت نمایش نمودارها بر اساس بازه‌های زمانی مختلف است که با استفاده از آن می‌توانید صفحه اینستاگرام خود را در زمان‌های مختلف مقایسه کنید.

گزارش دقیق هشتگ اینستاگرام با استفاده از ابزار Simply Measured

این ابزار دارای 3 بخش مختلف نمودارها، امتیازها و صفحه ضمیمه است! صفحه مربوط به نمودارها تعامل کاربران را بر اساس بازه‌های زمانی مختلف نمایش می‌دهد که می‌توانید میزان رشد صفحه خود را مشخص کنید. صفحه امتیازها هم تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، نرخ تعامل و هر آن چه که برای آنالیز صفحه اینستاگرام خود به آن نیاز دارید را نمایش می‌دهد.

گزارش دقیق هشتگ اینستاگرام با استفاده از ابزار Simply Measured

در صفحه آنالیز هم به راحتی می‌توانید اطلاعات هر پست را به صورت جداگانه ببینید و پست‌هایی که بیشترین محبوبیت را در میان کاربران صفحه داشته‌اند، ببینید. با این گزارش به راحتی می‌توانید پست‌های محبوب را شناسایی کنید و با تولید پست‌هایی نظیر آن، تعامل و نرخ مشارکت صفحه خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

گزارش دقیق هشتگ اینستاگرام با استفاده از ابزار Simply Measured

نمودار این ابزار به شما اطلاعات مفیدی در زمینه‌های زیر ارائه می‌کند:

  • قابلیت مشاهده ساعتی که بیشترین کاربران در آن فعالیت می‌کنند.
  • قابلیت مشاهده هشتگ‌هایی که کاربران زیادی با آن تعامل دارند.
  • قابلیت مشاهده موقعیت جغرافیایی کاربران و فالوورهای صفحه اینستاگرامتان
  • و…

در نهایت این ابزار به شما زمان انتشار پست را پیشنهاد می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بهترین هشتگ‌ها را در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید. هزینه استفاده از این ابزار هم بر اساس نیازهای کاربران متفاوت است!

  1. زمان‌بندی پست‌ها و آنالیز هشتگ اینستاگرام با ابزار Iconosquare

ابزار Iconosquare یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربردی و حرفه‌ای در زمینه مدیریت صفحه اینستاگرام است! این ابزار به صورت اختصاصی برای آنالیز صفحه اینستاگرام نیست اما به کمک قابلیت‌های آن می‌توانید بازدیدهای صفحه خود را آنالیز کنید. یکی از قابلیت‌های جالب این سایت، قابلیت پاسخ به کامنت‌های کاربران از طریق این ابزار است که دیگر نیازی به پاسخ دادن به کامنت‌ها از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نیست. هدف ما از معرفی این ابزار در این مقاله، وجود قابلیت آنالیز هشتگ اینستاگرام در این ابزار است! در واقع با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید هشتگ‌های خود را به صورت کامل آنالیز کنید و میزان رشد هر هشتگ را ببینید. البته باید توجه داشته باشید که آنالیز هشتگ اینستاگرام در بسته‌های تجاری ابزار Iconosquare وجود دارند و برای استفاده از این قابلیت حتماً باید پکیج Elite یا بالاتر از آن را خریداری کنید. اگر از صفحاتی هستید که کمپین‌های تبلیغاتی زیادی راه‌اندازی می‌کنید یا کسب‌وکارتان در زمینه تبلیغات اینستاگرام فعالیت می‌کند، این ابزار کمک زیادی به شما می‌کند. با استفاده از این ابزار نرخ تعامل ایجاد شده توسط هر هشتگ را ببینید و بر روی هشتگ‌های پرتعامل صفحه خود تمرکز کنید.

برای آنالیز هشتگ اینستاگرام و میزان رشد نرخ تعامل هر هشتگ، از طریق منوی این ابزار بر روی Hashtags و سپس گزینه Add Hashtag کلیک کنید:

زمان‌بندی پست‌ها و آنالیز هشتگ اینستاگرام با ابزار Iconosquare

در صفحه نمایش داده شده باید هشتگ موردنظر خود را تایپ کنید و بر روی Add a Hashtag کلیک کنید تا هشتگ شده برای آنالیز در ابزار Iconosquare وارد شود.

زمان‌بندی پست‌ها و آنالیز هشتگ اینستاگرام با ابزار Iconosquare

باید توجه داشته باشید که این ابزار پس از اضافه کردن هشتگ موردنظر می‌تواند آن را آنالیز کند و نمی‌تواند داده‌های قبل را به شما نمایش دهد! بنابراین باید هشتگ خود را اضافه کنید و تا چند روز منتظر آنالیز هشتگ اینستاگرام خود باشید. ویژگی مهم این ابزار در بخش آنالیز هشتگ اینستاگرام، وجود این بخش بر روی اپلیکیشن موبایل است! شما به راحتی می‌توانید آنالیز و زمان‌بندی انتشار پست‌ها را از طریق اپلیکیشن این ابزار انجام دهید و به راحتی صفحه اینستاگرام خود را مدیریت کنید. در کمپین‌های تبلیغاتی هم این ابزار کمک زیادی به شما می‌کند تا بتوانید بهینه‌ترین هشتگ‌ها را برای کمپین خود استفاده کنید.

زمان‌بندی پست‌ها و آنالیز هشتگ اینستاگرام با ابزار Iconosquare

در نمودارهای این ابزار اطلاعاتی خوبی از هشتگ‌ها در دسترس است؛ مثلاً می‌توانید تعداد پست یا نرخ تعامل هر هشتگ را ببینید. از طرف دیگر می‌توانید نرخ تعامل یا مشارکت را برای هشتگ‌های پست اینستاگرام خود بررسی کنید و هشتگ‌هایی که باعث ایجاد بیشترین نرخ تعامل در صفحه شما شده‌اند را ببینید. یکی دیگر از مزایای این ابزار در بخش آنالیز هشتگ اینستاگرام، قابلیت نمایش موقعیت جغرافیایی کاربرانی است که با صفحه شما تعامل برقرار کرده‌اند! این مسئله به درد کسب‌وکارهای زیادی می‌خورد و ممکن است صفحه شما هم به این اطلاعات نیاز داشته باشد. برای آنالیز صفحه خود کافی است از طریق منوی Analytics، بر روی گزینه track engagement levels کلیک کنید تا با صفحه‌ زیر روبرو شوید:

زمان‌بندی پست‌ها و آنالیز هشتگ اینستاگرام با ابزار Iconosquare

در این صفحه لیست هشتگ‌هایی که اضافه کرده‌اید قابل مشاهده است که در جلوی هر هشتگ میانگین نرخ تعامل کاربران نوشته شده است! همچنین لازم است بدانید این هشتگ‌ها بر اساس بیشترین نرخ تعامل رتبه‌بندی شده‌اند که کار شما را برای آنالیز هشتگ اینستاگرام راحت‌تر می‌کند. همچنین در ادامه این صفحه می‌توانید فیلتر نرخ تعامل را بر اساس فاکتورهای مختلف انتخاب کنید:

زمان‌بندی پست‌ها و آنالیز هشتگ اینستاگرام با ابزار Iconosquare

فیلترهای زیر برای بررسی نرخ تعامل وجود دارند:

  • قابلیت انتخاب بازه زمانی برای مشاهده نرخ تعامل هشتگ‌ها
  • قابلیت مشاهده نرخ تعامل برای نوع پست نظیر ویدئو، عکس یا هر دوی آن‌ها
  • قابلیت مشاهده نرخ تعامل بر اساس نوع آن
  • قابلیت مشاهده نرخ تعامل به صورت جدولی و نموداری (این مورد برای تحلیل هشتگ‌ها کمک زیادی می‌کند)

زمان‌بندی پست‌ها و آنالیز هشتگ اینستاگرام با ابزار Iconosquare

شما می‌توانید این داده‌ها به صورت یک فایل اکسل (.cvs) دانلود کنید و نرخ تعامل صفحه خود را در بازه‌های زمانی مختلف مقایسه کنید. ابزار Iconosquare با وجود آن که کاملاً مفید و حرفه‌ای است اما متاسفانه برای استفاده از آن باید هزینه کنید! هزینه این ابزار از 29 دلار شروع می‌شود و با توجه به نیاز شما این هزینه افزایش پیدا می‌کند.

  1. پیدا کردن مهم‌ترین هشتگ‌ها و کلمات کلیدی با ابزار Keyhole

آخرین ابزاری که قصد بررسی آن را داریم، ابزار Keyhole است که با استفاده از آن می‌توانید هشتگ‌ها و ترندهای مهم در توییتر و اینستاگرام را پیدا کنید. این ابزار یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای موردنیاز آژانس‌های تبلیغاتی، روزنامه‌نگاران فعال در توییتر و همچنین مدیران بخش بازاریابی اینترنتی کسب‌وکارها است! این ابزار به شما در زمینه آنالیز هشتگ اینستاگرام و توییتر کمک زیادی می‌کند تا بتوانید پست خود را در لیست پرمخاطب‌ترین هشتگ‌ها قرار دهید. برای شروع کار با ابزار و آنالیز هشتگ اینستاگرام کافی است از طریق منوی بالای این ابزار بر روی گزینه Hashtag & Keyword Tracking کلیک کنید تا وارد صفحه آنالیز هشتگ اینستاگرام شوید. در این صفحه کافی است هشتگ‌های موردنظر خود را بنویسید تا ابزار Keyhole داده‌های موردنظر را به شما نمایش دهد:

پیدا کردن مهم‌ترین هشتگ‌ها و کلمات کلیدی با ابزار Keyhole

 

این ابزار هشتگ‌ها را بر اساس فاکتورهای زیر تحلیل می‌کند و نتایج را به شما نمایش می‌دهد:

  • نمایش تعداد پست هر هشتگ
  • نمایش تعداد کاربران دنبال‌کننده هر هشتگ
  • نمایش تعداد بازدید (Reach) صورت گرفته در هر هشتگ
  • نمایش تعداد مشاهده (Impressions) هر هشتگ

همچنین در نمودار بالا شما می‌توانید میزان رشد آن را بر اساس 4 فاکتور بالا ببینید و استفاده کنید.

چه چیزی ابزار Keyhole را از سایر ابزارهای آنالیز هشتگ اینستاگرام متمایز می‌کند؟

در این مقاله علاوه بر این ابزار، 4 ابزار کاربردی و مفید دیگر در زمینه آنالیز هشتگ اینستاگرام معرفی کردیم اما این ابزار کمی متفاوت و البته کاربردی‌تر است! این ابزار علاوه بر 4 فاکتور مهم که در نمودار بالا به شما نمایش می‌دهد، اطلاعات ثانویه دیگری هم به شما نشان می‌دهد که در تدوین استراتژی محتوایی شما مفید هستند. با استفاده از ابزار Keyhole شما به راحتی می‌توانید پست‌های برتر (Top Posts) هر هشتگ را ببینید و بر اساس هشتگ‌های مرتبط با هر هشتگ که به شما نشان می‌دهد، به بهینه‌سازی استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام خود بپردازید. همچنین می‌توانید لیست صفحاتی که بیشترین استفاده از یک هشتگ خاص را دارند و موفق به دریافت بیشتری تعامل شده‌اند را ببینید.

پیدا کردن مهم‌ترین هشتگ‌ها و کلمات کلیدی با ابزار Keyhole

چگونه به آمار هشتگ‌ها در ابزار Keyhole دسترسی پیدا کنیم؟

برای آنالیز هشتگ اینستاگرام موردنظر کافی است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از طریق منوی بالای ابزار، وارد بخش Account Tracking option شوید. اکنون در بخش choose Optimization می‌توانید اکانت موردنظر خود را جهت آنالیز هشتگ اینستاگرام انتخاب کنید! در این بخش اطلاعات مفیدی در زمینه هشتگ‌های اینستاگرام وجود دارد و ابزار Keyhole پیشنهاداتی در زمینه بهترین زمان انتشار پست، بهترین هشتگ‌ها برای استفاده در پست و… را به شما نمایش می‌دهد. همچنین به شما 5 هشتگ برتر که بیشترین نرخ تعامل را برای شما ایجاد می‌کنند، نشان داده شده است! در نمودار پایین با کلیک بر روی هر بخش این ابزار اطلاعات و جزئیات بیشتری به شما نمایش می‌دهد که گاهی برای تدوین استراتژی استفاده از هشتگ‌ها مفید داست:

پیدا کردن مهم‌ترین هشتگ‌ها و کلمات کلیدی با ابزار Keyhole

لازم است بدانید هزینه این ابزار از 132 دلار در ماه شروع می‌شود و بستگی به نیاز کاربران افزایش پیدا می‌کند.

یک نکته! بسیاری از صفحات اینستاگرام برای بهتر شدن وضعیت نمایش یک پست به کاربران، هشتگ‌ها را در بخش کامنت‌ها قرار می‌دهند؛ گرچه قرار گرفتن هشتگ در بخش کامنت به اندازه قرار گرفتن آن در کپشن تاثیرگذار است و تفاوتی بین آن‌ها نیست، اما این ابزار تنها هشتگ‌های مربوط به کپشن را آنالیز می‌کند. بنابراین اگر قصد استفاده از این ابزار را دارید، هشتگ‌های موردنظرتان را در بخش کپشن قرار دهید تا بتوانید دقیق‌ترین نتیجه را از آنالیز هشتگ اینستاگرام خود دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

مهم‌ترین مسئله در مدیریت صفحات اینستاگرام، تولید محتوای خوب و جذاب است تا بتوانید تعامل خوبی با کاربران برقرار کنید! با وجود آن که هشتگ‌ها نمی‌توانند جای محتوای خلاقانه و جذاب را بگیرند، اما در افزایش تعامل تاثیر بسیار زیادی دارند. در واقع هشتگ‌ها بخش مهمی از استراتژی محتوایی هر صفحه اینستاگرام را تشکیل می‌دهند و مسئله مهم در استفاده از آن‌ها، آنالیز هشتگ اینستاگرام است تا بتوانید از هشتگ‌هایی که بیشترین نرخ تعامل را برای صفحه ایجاد می‌کنند، استفاده کنید. به عبارت ساده‌تر هر صفحه اینستاگرام برای گرفتن بهترین نتیجه از هشتگ‌های اینستاگرام، نیاز به آنالیز آن دارید که ابزارهای آنالیز هشتگ اینستاگرام در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

اکنون شما بگویید! به عنوان فردی که مدیریت صفحه اینستاگرام را برعهده دارد، بنظرتان هشتگ‌ها چقدر در افزایش نرخ تعامل کاربران تاثیرگذار هستند و برای آنالیز هشتگ‌ها از چه ابزاری استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر