من در پیج اینستاگرام شخصی خودم، هر عکس و ویدئویی که دوست دارم آپلود می‌کنم. از عکس‌های شخصی گرفته تا محتواهای دیگر. ترجیح می‌دهم افرادی این پست‌ها را ببینند که من تایید کنم و دوستان نزدیکم باشند. خوشبختانه قابلیت قفل کردن اکانت اینستاگرام، اجازه میدهد که شما حریم خصوصی خودتان را در اینستاگرام حفظ کنید.

اگر شما اکانت اینستاگرامتان را قفل یا پرایوت نکنید، به صورت پیش فرض هرکسی می‌تواند عکس‌ها و ویدئوهایی که آپلود کرده‌اید را ببیند. پس ادامه مقاله را بخوانید تا با مراحل قفل اکانت اینستاگرام آشنا شوید.

یک نمونه حساب خصوصی اینستاگرام

در تصویر تصویر اکانت اینستاگرامی را می‌ببینید که خصوصی است. شما می‌توانید عکس اصلی حساب و بیوگرافیِ حساب خصوصی را ببینید. اما تصاویر و ویدئوهایی که پست کرده، برای ما نمایش داده نمی‌شود.

حساب پرایوت اینستاگرام

آموزش خصوصی کردن پیج اینستاگرام

قبل از آنکه بخواهیم آموزش خود را شروع کنیم، باید توجه داشته باشید که پرایوت کردن حساب اینستاگرام، فقط و فقط از طریق نسخه‌های موبایل اینستاگرام (یعنی اندروید و iOS) ممکن است و با کامپیوتر نمی‌توان این کار را انجام داد. همچنین دقت داشته باشید که اکانت‌های تجاری اینستاگرام (بیزینس پروفایل) امکان خصوصی شدن را ندارند. اگر دوست دارید به صورت کامل با بیزینس پروفایل آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل را بخوانید.

در ادامه به صورت مرحله به مرحله انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد:

گام1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و پروفایل شخصی خود شوید. بعد از آن روی 3 خط بالای صفحه، طبق تصویر زیر کلیک کنید.

مراحل قفل اکانت

گام 2. وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شوید.

ورود به تنظیمات

گام 3. بعد از وارد شدن به تنظیمات، روی گزینه Privacy یا همان «حریم خصوصی» کلیک کنید.

privacy اینستاگرام

گام 4. بعد از وارد شدن به بخش حریم خصوصی روی گزینه Account Privacy یا خط مشی حساب (اگر اینستاگرامتان فارسی است) کلیک کنید.

حریم خصوصی اینستاگرام

گام 5. توی تصویر زیر می‌بینید که برای قفل کردن یا خصوصی کردن اکانت اینستاگرام باید دکمه حساب خصوصی یا Private Account را روشن کنید.

قفل اکانت اینستاگرام

بعد از این‌که این دکمه را روشن کردید، اینستاگرام از شما می‌پرسد که به حساب خصوصی تغییر می‌دهید؟ که باید گزینه تایید یا OK را بزنید.پ

پرایوت اکانت

الان حساب شما خصوصی است و افراد برای این‌که پست‌های شما را ببینند باید به شما درخواست دوستی بدهند. تا شما درخواست دوستی را تایید نکنید، آن کاربر پست‌های شما را نمی‌بیند.

برای این‌که به صورت کامل با تنظیمات اینستاگرام آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش اینستاگرام را حتما بخوانید.

شکستن قفل اکانت دیگرام امکان پذیر هست یا نه؟

در جواب باید بگوییم که بهترین راه برای چنین کاری، فالو کردن آن اکانت است.

اما اگر دوست ندارید آن اکانت را فالو کنید، بدانید که در حال حاضر، چندین وب‌سایت مختلف برای مشاهده و حتی دانلود پست اکانت‌های پرایوت وجود دارند. اما ما همه آنها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که تمام آنها با هدف سو استفاده از شما ساخته شده‌اند. این یعنی حتی اگر بتوانند عکس‌ها و تصاویر اکانت‌های خصوصی را برای شما نمایش دهند، در ازای آن از شما چیزی می‌خواهند. مثلاً دانلود یک برنامه یا دادن یک ایمیل یا حتی سواستفاده‌های بیشتر.

ما که دوست نداشتیم در دام چنین سایت‌هایی بیافتیم. اما اگر شما دوست دارید این روش را امتحان کنید، کاملاً مختار هستید.

سخن آخر

در این مطلب دیدیم که چطور می‌توان یک حساب اینستاگرام را خصوصی کرد و سعی کردیم به همه جوانب آن نگاه کنیم. اما شاید همچنان سوالی برای شما بی‌پاسخ مانده باشد. در این صورت، سوال یا مشکلتان را از طریق بخش نظرات با ما مطرح کنید.

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر