کسب درآمد برای خیلی از افراد تبدیل به یک معضل بزرگ شده است و خب متأسفانه بیشتر آدم‌ها حتی با داشتن مدارک علمی بالا نمی‌توانند شغل مناسبی برای خودشان پیدا کنند. به نظر شما راه‌حل چیست؟ آیا ما نباید به دنبال راه چاره‌­ای باشیم تا اگر روزی به هر دلیلی نتوانستیم کار پیدا کنیم و یا حتی از منزل خارج شویم، درآمد داشته باشیم؟

مشاغل خانگی! بله، کار در منزل یک راهکار مناسب برای راه­‌اندازی کسب‌وکارهای مهم و پرسود است. البته که این کار موردپسند همه نیست و خیلی­‌ها دوست دارند شرایطی باشد که بیرون از منزل کار کنند، اما برعکس، هستند افرادی که به تناسب روحیاتی که دارند به دنبال شغلی هستند که بتوانند بدون خارج شدن از منزل درآمد داشته باشند. اگر شما هم جزء دسته دوم هستید، مقاله مناسبی را برای مطالعه انتخاب کردید. در ادامه یاد می­گیریم چطور با کار در منزل درآمد میلیونی داشته باشیم.

ایده­‌های کسب درآمد در خانه بدون سرمایه

اگر تا به اینجا با ما همراه بودید، یعنی تصمیم­تان برای کسب درآمد از اینترنت در منزل، قطعی است. پس بیایید تا 10 ایده کسب­ درآمد در منزل را مرور کنیم.

1. ضبط ویدئوی آموزشی در منزل

اگر شما بنا به رشته تحصیلی، دوره­‌های آموزشی و تجربه، یک مهارت کسب کرده­‌اید، به شما تبریک می­گوییم! شما می‌توانید مهارتی که دارید را به بقیه آموزش بدهید و از این راه کسب درآمد کنید.

برای عملی کردن این ایده، کافیست که تنها یک‌بار، مهارت خود را در قالب فیلم، صدا و حتی به‌صورت متنی تهیه کنید و چندین و چندبار آن را به فروش برسانید. حتی می‌توانید آپدیت­‌های جدیدی برای آموزش­‌ها در نظر بگیرید و نظر مخاطبان را بیش از پیش به خود جلب کنید. نگران فروش آموزش‌­هایتان هم نباشید، از طریق سایت‌­های آموزشی فعال در اینترنت می­توانید اقدام به فروش کنید. خوبی این سایت­‌ها این است که شما دیگر درگیر راه‌­اندازی سایت، سئو و بازاریابی نیستید و فقط باید درصدی از درآمد خود را به آن‌ها بدهید تا محتوای شما را بفروشند.

اما اگر امکان راه‌­اندازی سایت را دارید، خودتان یک وب‌سایت تخصصی بزنید و هم آموزش بدهید و هم بفروشید. با این کار، تمام درآمد حاصل از فروش و آموزش برای خودتان است.

علاوه‌برآن اگر فرصت کردید، به‌سراغ تلگرام و اینستاگرام هم بروید. کافیست کمی مهارت ادمین بودن بلد باشید تا خیلی زود تبلیغات و برندسازی درست، شما را به هدف­تان برساند.

2. وبلاگ‌­نویس شوید

وبلاگ‌نویسی در ابتدای مسیر، آسان و البته جذاب است. به همین سادگی که فقط در مورد موسیقی یا کتاب موردعلاقه خود بنویسید و در نهایت از آنچه نوشته‌­اید، در منزل درآمد کسب کنید. چگونه؟ کسب درآمد از این طریق شامل موارد زیر می‌شود:

  • تبلیغات و همکاری در فروش
  • تعداد بازدیدها و کلیک‌­های سایت

3. درآمدزایی با همکاری در فروش محصول

از پول‌­سازترین ایده‌­ها برای راه‌­اندازی کسب‌­وکار در منزل، همین همکاری در فروش محصول و ارائه خدمات برای دیگر شرکت­‌هاست. اگر محصول از خودتان باشد که عالی است، اما اگر توانایی تولید محصول را ندارید یا تخصص و مهارتی در یک موضوع ندارید، می‌­توانید با راه­‌اندازی سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing کسب­‌و­کارتان را در منزل شروع کنید. با این روش بدون هیچ سرمایه‌­ای کارتان را شروع می­‌کنید و کسب‌­وکار خانگی را تجربه می­‌کنید.

منظور از سیستم همکاری در فروش این است که شما محصولات و کالای دیگران را به‌صورت آنلاین و اینترنتی می­فروشید و به‌ازای هر فروش مبلغی به حساب شما واریز می­‌شود.

4. پرورش گیاهان دارویی در خانه

با وجود شیوع بیماری­های مختلف و مضراتی که مصرف داروهای شیمیایی به‌همراه دارند، گیاهان دارویی جایگاه خاصی در میان افراد جامعه پیدا کرده‌­اند. شما می‌توانید بخش کوچکی از منزل خود را به کاشت و پرورش گیاهان دارویی اختصاص دهید و آن‌ها را در سراسر کشور به فروش برسانید. اگر کیفیت محصولات تولیدی را اولویت کارتان قرار دهید، قطعاً به برند معتبری تبدیل می‌­شوید و می‌توانید به درآمد‌های میلیونی برسید.

5. کار در خانه با تبدیل صوت به متن

تایپ کردن نیز یک ایده کسب درآمد در منزل است. در این مدل کسب­‌وکار هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز نیست بلد باشید. تنها با تایپ کردن در منزل می‌­توانید درآمد داشته باشید. کافیست گوگل کنید و ببینید که شرکت­‌های زیادی به تایپیست نیاز دارند. البته که سخت و دشوار است و شاید درآمد چندانی نداشته باشید، اما برای شروع گزینه خوبی است.

6. کسب درآمد با انجام کار هنری در منزل

کار در خانه به‌خصوص برای خانم‌­های خانه­‌دار همیشه جذاب است، چون هم به کارهای منزل رسیدگی می­‌کنند و هم به استقلال مالی می­‌رسند. ایده برای کار هنری بسیار زیاد است، مثل شمع­‌سازی، مکرومه‌بافی،  قالی­بافی، نمد دوزی، پانچ­دوزی، آشپزی، خیاطی، مجسمه سازی و… که به وفور در اینستاگرام وجود دارند. پس اگر انتخاب شما این گزینه است، باید بدانید که رقیب زیاد دارید و باید حتماً در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام فعال باشید تا به درآمد برسید و شناخته شوید.  اگر برای این کار مهارت‌­های ادمینی را هم بلد باشید که دیگر معرکه است! خیلی زود می‌­توانید برند خود را به دیگران معرفی کنید.

7. درآمدزایی با حسابداری در منزل

اگر دانشجوی حسابداری، آمار، ریاضیات و مدیریت هستید یا کلاً به کارهای حسابرسی علاقه دارید، این ایده برای شماست. شما می­‌توانید به‌عنوان کمک حسابدار در شرکت‌ها فعالیت کنید. البته اگر دانشجو باشید، کارفرماها هزینه‌ کمتری پرداخت می‌­کنند، اما برای شروع و به‌دست آوردن سابقه کاری فرصت خیلی خوبی است .

8. کار اینترنتی در منزل، با بورس و ازر دیجیتال

یک لپ‌تاپ و اتصال به اینترنت کافی است تا شما فعالیت خود را در بازار بورس و ارز دیجیتال آغاز کنید. البته که داشتن اطلاعات و مهارت کافی برای تحلیل مالی و فعالیت در بورس الزامی است و نباید بی­گدار به آب بزنید. پیشنهاد می‌­شود با سرمایه­‌گذاری کم شروع کنید تا به درآمد خوب برسید، اگرچه فعالیت در بورس درآمد ثابتی ندارد.

9. گرافیست؛ کار در منزل با درآمد میلیونی

خیلی از شرکت‌ها حتی شرکت­‌های نوپا به گرافیست نیاز دارند. گرافیست شدن از آن دست مشاغلی است که حتماً باید یک‌سری مهارت اولیه را دشته باشید، مثلاً تحصیلات دانشگاهی مرتبط داشته باشید و یا از طریق دوره­‌های آموزشی متخصص شده باشید. برای مثال نرم­‌افزارهایی که باید به آن‌ها تسلط داشته باشید، فوتوشاپ، لایت­روم و… هستند.

این کار حتی برای خانم­‌ها و دانش­آموزان هم مناسب است، فقط باید کمی خلاق باشید تا طرح‌های حرفه‌ای و جذاب را ارائه دهید. اگر انتخاب شما گرافیست شدن است، فرصت­‌های زیادی پیش‌رو دارید، هم به‌صورت فریلنسری و هم استخدام در شرکت­های بزرگ و کوچک.

10. ادمین شدن در اینستاگرام

شاید یکی از پول‌سازترین و راحت­‌ترین پیشنهاد برای کسب درآمد از اینترنت در منزل، مدیریت پیج­‌های اینستاگرام باشد. وقتی شما ادمین پیج­‌های مختلف شوید با دانستن چند مهارت ساده، برندسازی و تبلیغات آن کسب وکار را پیش می‌برید. جالب است بدانید، برای همه مشاغلی که تا به اینجا مطرح کردیم، شما نیاز دارید که مهارت­‌های ادمین بودن را بلد باشید! این یعنی فرصت شغلی زیادی وجود دارد که بتوانید از آن درآمدزایی کنید.

اگر مهارت کافی دارید که هیچ، اما اگر به ادمین شدن علاقه دارید و دنبال آموزش‌­های بیشتر هستید از دوره ادمینی دیدوگرام غافل نشوید. این دوره تمام مهارت‌های مورد نیاز یک ادمین حرفه‌ای مثل عکاسی، فیلمبرداری، ادیت عکس و ویدیو، عکس از محصول، استاپ موشن، تیزر، و بازاریابی با اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهد.

کلام آخر

خب اگر از این به بعد کسی از شما پرسید کسب درآمد در منزل چطور امکان­پذیر است، می‌­توانید سودآورترین مشاغل خانگی، چه برای خانم‌ها و چه آقایان را نام ببرید.

در این میان حتماً این نکته را نیز متذکر شوید که داشتن پشتکار و تلاش فراوان، کلید اصلی برای رسیدن به موفقیت است. شاید در ابتدا انجام کار برای شما سود زیادی را به‌همراه نداشته باشد، اما مطمئن باشید با تلاش و پشتکار به درآمد‌های میلیونی می‌رسید، البته اگر به اندازه کافی مهارت کسب کنید.

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر