آیا نیاز مشتریان خود را می‌شناسید؟ آیا فکر می‌کنید مشتریان شما به محصولات شما اعتماد دارند؟ آخرین باری که یکی از مشتریانتان درباره محصول یا خدمات شما نظر داده، چه زمانی بود؟ پاسخ همه این سؤالات در بازاریابی نهفته است.

بازاریابی قلب یک تجارت است و اصلاً که مفهوم جدید و ناآشنایی نیست ولی شیوه انجام آن، طی دهه‌های گذشته با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای دیجیتال، تغییر کرده است.

امروزه با گره خوردن زندگی افراد به فضای دیجیتال، مفهوم جدیدی در بازاریابی به نام دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی، پدید آمده که تأثیر بسزایی بر تجارت و فراهم آوردن فرصت‌های مناسب در رقابت، جذب مشتری، افزایش وفاداری و فروش بیشتر برای صاحبان کسب‌وکارها، داشته است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مفهوم دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای مؤثر آن که در بازاریابی دیجیتالی به رونق کسب‌و‌کارها کمک می‌کنند، آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ؛ راز موفقیت کسب‌و‌کارها

به معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات در بستر اینترنت و فضای مجازی، دیجیتال مارکتینگ گفته می‌شود. برخلاف بازاریابی سنتی که بیشتر بر روی فروش محصولات تولید شده تمرکز دارد، بازاریابی دیجیتال بیشتر بر روی رضایت مشتری و کیفیت محصولات و خدمات، متمرکز است.

معمولاً شرکت‌ها زمانی‌که وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌شوند، برای اینکه بازخورد بهتری دریافت کنند، ابتدا مخاطبان هدف خود را مشخص می‌کنند؛ سپس رفتار آن‌ها را از طریق ابزارهای تحلیل‌گر وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و بازار، تحلیل می‌کنند و درنهایت در یک‌زمان مناسب تبلیغات خود را منتشر می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دیجیتال مارکتینگ این است که شما می‌توانید با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را بر روی مخاطبان خود داشته باشید. حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده است و از ابزارهای مختلفی برای اینکار استفاده می‌شود. اگر دوست دارید با این ابزار آشنا شوید در ادامه نوشتار با ما همراه باشید.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال

در این بخش به معرفی بهترین و مؤثرترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  می‌پردازیم. این ابزارها برای تمامی کسب‌وکارهایی که قصد دارند در اینترنت و فضای آنلاین حضور پررنگی داشته باشند، موثر میباشد.

سئو و بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو

حضور وب‌سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش میزان فروش است. حالا سئو چیست؟ و چه کاربردی در افزایش میزان فروش دارد؟

سئو با ارتقا رتبه سایت شما در موتورهای جستجو موجب برندسازی و افزایش فروش شما می‌شود. اگر می‌خواهید که زودتر از رقبایتان دیده شوید باید بر روی سئو داخلی و خارجی سایت خود کار کنید.برای این منظور باید با تکنیک‌های سئو آشنا باشید و ازآنجایی‌که تکنیک‌های سئو روزبه‌روز در حال تغییر هستند لازم است که مدام اطلاعات خود را بروز کنید و یا از متخصصین دیجیتال مارکتیمگ کمک بگیرید.

آشنایی با سئو و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی

تولید محتوا مفید و جذاب مخاطب را درگیر می‌کند و باعث می‌شود تا مدت‌زمان بیشتری در سایت شما حضورداشته باشد.

این محتوای جذاب و مفید است که مخاطبان را با برند و کسب‌وکار شما آشنا می‌کند و آن‌ها را ترغیب می‌کند تا کالا و خدمات شم ارا خریداری کنند؛

بنابراین اگر می‌خواهید مشتریان وفاداری برای برند خود جذب کنید تا شما به طور دائمی دنبال کنند، محتواهای ارزشمندی در وب‌سایت خود قرار دهید و مدام آنها را بروز نمایید.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی امروزه در زندگی همه ما نقش پررنگی دارند. شما می‌توانید با حضور در رسانه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام، فیس‌بوک لینکدین و… با مشتریان ارتباط برقرار کنید و با معرفی برند، محصولات و خدمات خود مشتریان زیادی را جذب کنید.

علاوه بر این رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند تا با ارتباطی نزدیکتر با مشتریان خود پاسخ گوی سؤالات آنها باشید؛ و با شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات هریک از آنها محصول و خدمات خود را به لحاظ کیفی، ارتقا دهید.

بازاریابی ایمیلی

یکی دیگر از ابزارها و راه‌هایی که صاحبان شرکت‌ها و برندها برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند بازاریابی ایمیلی است. بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می‌دهد تا مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؛ اما نکته مهمی که وجود دارد این است که این نوع از بازاریابی برای مخاطبانی که تمایل دارند در خبرنامه‌های سایت شما، عضو شوند کاربرد بیشتری دارد.

بنابراین سعی کنید به‌صورت هدفمند و در بازه زمانی مشخصی ایمیل ارسال کنید در غیر این صورت بیشتر به‌جای اینکه ارزش برند خود را بالا ببرید به آن آسیب خواهید زد.

تبلیغات در گوگل

اگر بخواهید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید و به فروش بیشتری برسید باید از طریق گوگل ورودی بگیرید برای این منظور باید جزء نتایج برتر گوگل باشید.

شما می‌توانید علاوه بر رعایت اصول سئو و با تبلیغات در گوگل در صفحه اول نتایج این موتور جست‌وجو باشید و ورودی زیادی بگیرید. اما قبل از آنکه به ادامه بحث بپردازیم، پیشنهاد می‌کنم با آموزش گوگل ادز، مدیریت تبلیغات را خودتان در دست بگیرید. در این صروت، هزینه‌های شما نیز کاهش چشمگیری خواهد یافت. برای شروع می‌توانید کتاب رایگان اصول تبلیغات گوگل را از آکادمی novin دریافت کنید.

تا این قسمت از مقاله با مفهوم دیجیتال مارکتینگ و روش‌ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال آشنا شدید اما اگر می‌خواهید بازاریابی دیجیتال خود را به‌صورت موفق و حرفه‌ای انجام دهید از شما دعوت می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اجازه دهید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که اصلاً یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آژانس دیجیتال مارکتینگ مدل جدید و ارتقا یافته آژانس تبلیغاتی است، آژانس دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که برخلاف آژانس‌های تبلیغاتی با کمپین‌های دیجیتالی و اینترنت سروکار دارد و با ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و پیاده‌سازی آن‌ها به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه در بازاریابی دیجیتال برای معرفی محصولات و خدمات خود بهتر عمل کنید و نتیجه مطلوب‌تری بگیرید.

آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین

ازجمله اقداماتی که این شرکت‌ها به‌منظور بهتر دیده شدن کسب‌وکارها در فضای مجازی انجام می‌دهند می‌توان به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، سئو و بهینه سازی سایت، مشاوره بازاریابی دیجیتال، تبلیغات در گوگل، طراحی سایت و مدیریت وبسایت اشاره کرد.

و حالا این سئوال پیش می‌آید که آیا خود شما به تنهایی می‌توانید تمام انواع بازاریابی را برای کسب و کارتان پیاده سازی کنید؟! مطمئنا! پاسخ هر کسب و کار هدفمندی به این سئوال خیر است.

پس وقت آن رسیده که با آژانس بازاریابی «نوین» به عنوان یکی از برترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ایران آشنا شوید و با دریافت خدمات بازاریابی از نوین، برند خود را جهانی کنید.

مزایای همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

یکی از مزیت‌های همکاری با آژانس‌ بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نوین این است که نیاز به سرمایه‌گذاری هنگفتی برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود ندارید و از آنجاکه تمام ابزارهای بازاریابی دیجیتال در این مجموعه به طور کامل و حرفه ای ارائه میشود، تنها کافیست شما بر روی ارتقا کیفی خدمات و محصولات‌تان تمرکز کنید.

  • همکاری با یک تیم حرفه‌ای

تیم آژانس‌ بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نوین را نیروهای متخصص با تجربه، جوان و باانگیزه و علاقه‌مندی تشکیل داده‌اند، همکاری با این تیم علاوه بر کمک به برندینگ، تضمین آینده کسب‌و‌کار و افزایش فروش شما نیز خواهد بود.

  • توسعه کسب‌وکار

همکاری با آژانس‌ تبلیغات و بازاریابی نوین تضمینی است بر رونق کسب‌و‌کار شما. این شرکت‌ علاوه بر تبلیغات، با شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین آگاهی از نیاز روز جامعه، استراتژی‌هایی را در جهت بهبود و بهره‌وری هرچه بیشتر کسب‌و‌کار شما ارائه می‌دهد.

  • تعیین بازار هدف

تقریباً همه کسب‌وکارها می‌دانند که تنها با شناسایی مخاطبان هدف و به اصطلاح مشتریان بالقوه خود می‌توانند به مشتریان وفادار برند خود دست یابند.

نوین با اطلاعات به روز و جامع خود با استفاده از ابزارهای تحلیلگر، وضعیت کسب و کار شما را ارزیابی و تحلیل می‌کند تا به صورت هدفمند محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید.

خدمات آژانس بازاریابی و تبلیغات نوین

شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین با ارائه راه‌کارهای نوین بازاریابی و هرآنچه که برای رشد کسب‌وکارتان در دنیای دیجیتال نیاز دارید، به 2 صورت در کنار شماست:

1- ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

2- ارائه آموزش‌ها و دوره های دیجیتال مارکتینگ در آکادمی نوین

در ادامه، خدماتی که آژانس بازاریابی نوین در هریک از این بخش‌ها ارائه می‌دهد را معرفی می‌کنیم:

تبلیغات آنلاین

تبلیغات یک راهکار زودبازده برای افزایش فروش است و کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتر با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. خدمات ارائه‌شده در زمینه تبلیغات توسط شرکت تجارت “نوین” شامل موارد زیر است:

  1. تبلیغات ایمیلی
  2. تبلیغات پیامکی
  3. تبلیغات بنری
  4. تبلیغات گوگل ادز
  5. رپورتاژ آگهی
  6. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی ربایشی

منظور از بازاریابی ربایشی یعنی برای بهتر شدن رسانه‌های خود وقت بگذارید و آن‌قدر خوب باشید که مشتری خودش به سراغ شما بیاید. آژانس بازاریابی نوین با ارائه خدمات در هریک از روش‌های زیر به شما کمک می‌کند تا به یک مرجع موثق تبدیل شوید.

  1. سئو و بهینه‌سازی سایت (منابع آموزش سئو حرفه‌ای را در آکادمی نوین مشاهده کنید)
  2. تولید محتوا
  3. تحلیل
  4. بهینه‌سازی تجربه کاربری

آموزش در آکادمی نوین

آژانس بازاریابی نوین سعی دارد تمامی دانسته‌های خود را در زمینه دیجیتال مارکتینگ با سایر دوستداران بازاریابی دیجیتال، با کمک روش‌های زیر در میان بگذارد.

  1. دوره‌های آنلاین و غیر حضوری
  2. کارگاه‌ها و آموزش‌های حضوری
  3. مقالات
  4. مشاوره

شما می‌توانید با رفتن به صفحه آکادمی نوین به آدرس novin.academy، ضمن دریافت رایگان 10 کتاب در زمینه بازاریابی دیجیتال، سایر دوره‌های آموزشی را نیز مشاهده بفرمایید.

سخن آخر

در بازار رقابتی امروز بازاریابی و افزایش سهم بازار ازجمله دغدغه‌های مهم هر تجارتی است، اما فتح این بازارهای بزرگ بدون بازاریابی دیجیتال کار آسانی نیست.

چنانچه دنیای دیجیتال را به‌عنوان مسیری برای توسعه تجارت خود انتخاب کردید و برای تحقق اهداف خود برنامه دارید شرکت رسانه تجارت نوین با در اختیار داشتن امکانات و نیروهای متخصص آماده است تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

پس همین حالا به سایت www.novin.com  مراجعه کنید و از خدمات این تیم قوی بهره‌مند شوید. شما همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و حرفه‌ای با شماره 63404 – 021 داخلی 3، تماس بگیرید. با آژانس تبلیغات و بازاریابی نوین، موفقیت دیجیتالی خود را رقم بزنید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر