در دنیای امروز که گجت‌های موبایلی به بخشی جدایی ناپذیر از افراد تبدیل شده و استفاده از پیامک برای عموم افراد جامعه در دسترس است، بازاریابی پیامکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغات است که می‌توانید برای رونق کسب و کار خود از آن استفاده کنید. بر خلاف سایر روش‌های تبلیغاتی هزینه و سخت افزار آنچنانی برای ارسال و دریافت پیامک نیاز نیست.

آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده است که ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت به چه شکلی انجام می‌گیرد؟ آیا لازم است که از یک نرم افزار ارسال پیامک انبوه استفاده کنیم؟ اگر اینطور است هزینه‌های لازم برای ارسال اس ام اس انبوه به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

ما در این مقاله همراه شما هستیم تا به همه سوالاتی که در رابطه با ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی ممکن است برای شما پیش آمده باشد پاسخ دهیم و در نهایت به آموزش نحوه ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت با کمترین هزینه ممکن و بیشترین امکانات بپردازیم.

ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که برای ارسال پیامک از طریق تلفن همراه خود نیاز به یک شماره دارید، در روش ارسال اس ام اس انبوه هم نیاز است تا ابزار مناسب برای این کار را داشته باشید. این روزها پیامک‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی مختلفی را در تلفن همراه خود دریافت می‌کنیم که با شماره‌هایی مثل 1000، 2000، 3000 و… ارسال شده‌اند. هیچ فکر کردید که این شماره‌ها را باید از کجا تهیه کنیم؟ اگر فکر می‌کنید باید به مخابرات محله‌تان مراجعه کنید، سخت در اشتباهید.

شماره‌های ارسال پیامک انبوه توسط شرکت‌هایی ارائه می‌شوند که به عنوان یک زیر مجموعه از شرکت مخابرات فعالیت دارند. این شماره‌ها به صورت مجازی هستند و برای تهیه آنها لازم به داشتن سخت افزار مانند موبایل ندارید. ارسال پیامک در چنین شماره‌هایی از طریق نرم افزار ارسال پیامک انبوه اینترنتی انجام می‌گیرد.

خب، پس تا اینجا متوجه شدید که برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ابتدا نیاز به نرم افزار ارسال پیامک انبوه و سپس یک شماره اختصاصی دارید که آن هم به صورت مجازی ارائه می‌شود. اما این نرم افزار را باید از کجا تهیه کنیم؟

سامانه پیام کوتاه ملی پیامک یکی از ارائه دهندگان این نرم افزار است که می‌توانید شماره ارسال اس ام اس انبوه را نیز از آن تهیه کنید. این سامانه پیام کوتاه با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ای که در خود دارد امکان ارسال و دریافت اس ام اس انبوه را از طریق اپراتورهای پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای استفاده از این سامانه باید به وب‌سایت ملی پیامک به آدرس اینترنتی www.Melipayamak.com مراجعه کنید. سپس از بین بسته‌های ارائه شده یکی از تعرفه‌ها را انتخاب کرده و در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام یک نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید وارد نرم افزار ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت شوید که با صفحه‌ای مشابه زیر مواجه خواهید شد.

داشبورد پنل ارسال پیامک ملی پیامک

همانطور که در تصویر می‌بینید قابلیت‌های متنوعی برای ارسال و دریافت پیامک در نظر گرفته شده است. حال برای ارسال پیامک انبوه باید از بخش ارسال روی گزینه منطقه، هدفمند کلیک کنید تا صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده شود. سپس برای ارسال پیامک انبوه روی دکمه ارسال جدید کلیک کنید.

گزارش ارسال پیامک انبوه و تکی در پنل اس ام اس

در این مرحله پنجره ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود که می‌توانید متن پیامک خود را وارد کنید. سپس از بین بانک شماره موجود که به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار گرفته است، دریافت کنندگان را انتخاب کرده و ارسال خود را انجام دهید.

بانک شماره موبایل برای ارسال پیامک

بانک شماره موبایل ملی پیامک این امکان را در اختیار کسب و کار شما قرار می‌دهد تا مشتریان بازار هدف خود را به راحتی پیدا کنید. شماره‌های موجود در این سامانه، به صورت کاملا منظم دسته بندی شده که می‌توانند دقیقا مشتریان کسب و کار شما را هدف قرار دهند.

  • بانک شماره موبایل مرتب شده به صورت استانی
  • بانک شماره موبایل بر اساس کد پستی
  • بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت
  • بانک شماره موبایل بر اساس منطقه و محله
  • بانک شماره موبایل اپراتور ایرانسل
  • بانک شماره موبایل اپراتور همراه اول
  • بانک شماره موبایل بر اساس مشاغل و اصناف
  • امکان ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
  • و…

می‌توانید به هر تعداد از دسته بندی‌های فوق پیامک انبوه خود را از طریق اینترنت و بدون نیاز به داشتن سخت افزار خاص ارسال کنید. ارسال اس ام اس انبوه از طریق اینترنت با بیشترین سرعت انجام گرفته و ظرف مدت کمتر از یک دقیقه پیامک شما به بیش از هزاران نفر ارسال و تحویل داده خواهد شد.

چرا از سامانه پیام کوتاه ملی پیامک استفاده کنیم؟

اگر از روش سنتی(ارسال پیامک با موبایل) استفاده کنید، نیاز به یک گوشی دارید که قابلیت ارسال اس ام اس انبوه به تعداد شماره زیاد را داشته باشد. همچنین یک سیم کارت که اعتبار حساب کافی نیز داشته باشد لازم است. خب، در ظاهر همه چیز درست است. اما بیایید نگاهی به هزینه‌ها و قابلیت این روش بیندازیم.

برای داشتن یک گوشی با چنین قابلیتی نیاز به پرداخت رقمی بیش از یک میلیون تومان خواهید داشت. اگر هم فرض کنیم همین گوشی که در دست دارید نیاز شما را برطرف می‌کند، باید به سرعت ارسال پیامک دقت کنید.

به صورت متوسط در این روش شما می‌توانید در هر دقیقه نهایتا 45 پیامک تک صفحه‌ای(160 کاراکتر انگلیسی یا 70 کاراکتر فارسی) ارسال کنید. با این حساب فرض کنیم که به 1000 نفر ارسال پیامک انجام می‌دهید به بیش از 22 دقیقه زمان لازم است تا فقط این پیامک ها ارسال شوند.

اما با استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک، نهایت هزینه‌ای که برای خرید پنل، خرید شماره اختصاصی و شارژ اعتبار برای همین تعداد پیامک نیاز خواهید داشت کمتر از 300 هزار تومان خواهد بود. به محض اینکه ارسال پیامک آغاز شود، برای این تعداد مخاطب پیامک شما در کسری از ثانیه ارسال شده و تحویل داده خواهد شد.

مزایای پنل اس ام اس

مزایای استفاده از پنل اس ام اس

در بالا تنها به یکی از مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه پرداختیم، حال بیایید به سایر مزایای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت بپردازیم.

امکان افزودن بی نهایت مخاطب در دفترچه تلفن

در روش ارسال پیامک با گوشی محدودیت در تعداد انتخاب مخاطبین و همچنین تعداد ارسال با سرعت بالا وجود دارد. اما ما در ملی پیامک این امکان را فراهم کرده‌ایم که در یک محیط با فضای بسیار بالا بتوانید هر تعداد مخاطب را در هر گروهی دسته بندی کرده و در هر بار به هر کدام از گروه مخاطبین ارسال پیامک انبوه داشته باشید.

دفترچه تلفن پیشرفته ملی پیامک این امکان را خواهد داد که از انواع فیلدها مثل تاریخ تولد، آدرس محل کار، تلفن ثابت، آدرس ایمیل هر فیلد دلخواه دیگری برای داشتن یک دفترچه تلفن هوشمند برخوردار باشید.

[academy]

امکان ارسال پیامک به صورت هوشمند

داشتن همین دفترچه تلفن هوشمند با امکان درج انواع اطلاعات مخاطبین، ارسال پیامک هوشمند را به شما می‌دهد. در محتوای پیامک ارسالی خود از نام و سایر اطلاعات افراد برای اینکه تعامل بهتر و صمیمی‌تری با مخاطب داشته باشید استفاده کنید.

سلام {جنسیت} {نام} {نام خانوادگی}، جشن معرفی دانش آموزان نمونه در سالن میلاد برگزار خواهد شد. خوشحال می‌شویم میزبان شما باشیم.

امکان ساخت نظرسنجی و قرعه کشی پیامکی

طراحی یک مسابقه یا ایجاد نظرسنجی برای انجام کاری در هر کسب و کار روش‌های مختلفی دارد. بهترین و در دسترس‌ترین روش برای این کار استفاده از پیامک است. می‌توانید در محتوای پیامک انبوهی که ارسال می‌کنید، یک نظرسنجی یا مسابقه برگزار کنید. مخاطبین شما از طریق ارسال کدهای دستوری می‌توانند در مسابقه یا نظرسنجی شرکت کنند. پس از اتمام کار از بین افرادی که شرکت کرده‌اند، به صورت سیستمی تعداد مشخصی را انتخاب کرده و با دادن جایزه به آنها روی برند کردن کسب و کار خود تمرکز کنید.

امکان ارسال پیامک از خطوط رند و تلفن ثابت

تا به حال به این فکر افتادید با خط ثابت خود پیامک ارسال کنید؟ شما می‌توانید با ارائه مشخصات تلفن ثابت خود یک شماره پیامکی با همان شماره ثابت دریافت کنید. خطوط ثابت این امکان را به شما می‌دهد که ارسال و دریافت برای پیامک و تماس تلفنی را داشته باشید. مخاطبین شما می‌توانند به پیامکی که برای آنها ارسال می‌کنید از طریق پیامک یا تماس تلفنی واکنش مثبت نشان دهند.

شماره شما را ذخیره کرده و در فرصت مناسب هم امکان تماس و هم امکان ارسال پیامک به شما را به صورت همزمان خواهند داشت. در صورتی که با استفاده از سیم‌کارت این کار کمی ابتدایی به نظر خواهد رسید.

در این مقاله به معرفی نحوه ارسال اس ام اس انبوه از طریق اینترنت پرداختیم و توضیحاتی در خصوص ارسال پیامک در سطح کشور ارائه دادیم که با روش انجام این کار آشنا شدید.

در صورتی که در زمینه ارسال انبوه پیامک به بانک شماره سوالی دارید، یا اینکه نیاز به کمک در زمینه بازاریابی پیامکی دارید، همکاران ما در ملی پیامک آماده پاسخگویی به شما هستند. برای این منظور کافی است به وب سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر