اگر چند سال پیش حرفی از ایمو (imo) می‌زدید ممکن بود که خیلی‌ها حرف شما را متوجه نشوند و بپرسند “ایمو دیگه چیه؟” اما الان دیگر اینطور نیست! نه تنها خیلی‌ها اسم ایمو را شنیده‌اند بلکه شاید از آن استفاده هم کرده‌اند. در این مقاله می‌خواهم دانلود و نصب ایمو را برای شما توضیح داده و کمی هم در مورد ویژگی‌ها و امکانات ایمو حرف بزنم. لینک دانلود مستقیم ایمو برای اندروید، آیفون و ویندوز را هم برای‌تان آماده کرده‌ام تا با یک کلیک ایمو را دانلود کنید!

[calling_909]

‌می‌دانید ایمو چیست؟

ایمو یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که سال 2007 (یعنی 11 سال پیش) توسط دو برنامه نویس آمریکایی اختراع شد. جالب است بدانید که یکی از مخترعان این برنامه قبلا یکی از کارمندان گوگل بوده است! بعد از مدتی از گوگل استعفا می‌دهد و به فکر می‌افتد که با برادرش یک اپلیکیشن پیام رسان درست کند و موفق هم می‌شود!

ایمو چه امکاناتی دارد؟

اگر قبلا اسم ایمو را شنیده‌اید و یا حتی از آن استفاده کرده‌اید ولی در مورد جزئیات و امکاناتش اطلاعاتی ندارید، حتما این بخش را مطالعه کنید. برای اینکه تصمیم‌گیری و مقایسه برای شما راحت‌تر باشد، امکانات ایمو را در دو بخش “مزایای ایمو” و “معایب ایمو” آورده‌ام:

اپلیکیشن ایمو چه مزایایی دارد؟

اول از همه بیایید ببینیم ایمو چه امکانات و مزایایی دارد. این پیام رسان هم مثل بقیه پیام رسان‌ها (مثلا واتساپ) یک سری امکانات به شما می‌دهد:

  • با نرم افزار ایمو می‌توانید پیام متنی رد و بدل بکنید.
  • مانند تلگرام، پیام رسان ایمو هم استیکر دارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده بکنید.
  • با پیام رسان ایمو هم می‌توانید تماس صوتی برقرار بکنید و یا حتی پیام صوتی (voice message) ارسال بکنید.
  • مزیت اصلی و برجسته ایمو، قابلیت تماس تصویری آن است. ممکن است بگویید که خب خیلی از پیام رسان‌ها ویژگی تماس تصویری دارند. پس چرا باید از ایمو استفاده بکنیم؟ سوال خوبی است. مزیت ایمو در قسمت تماس تصویری این است که سرعت بالایی دارد و خیلی راحت می‌توانید با مخاطب خودتان وارد تماس تصویری بشوید.
  • تماس تصویری ایمو در مقایسه با میانگین کیفیت تماس تصویری اپلیکیشن‌ها مختلف، کیفیت بالایی دارد.
  • همچنین اپلیکشن ایمو حجم زیادی ندارد (کمی بیشتر از 5 مگابایت) و برای افرادی که روی دستگاه‌شان فضای زیادی ندارند، خیلی مناسب است.
  • در ایمو می‌توانید با مخاطبان خودتان گروه ایجاد کرده و پیام صوتی، متنی و یا تماس تصویری برقرار بکنید.

[academy]

ایمو چه معایبی دارد؟

حالا این همه از ایمو تعریف کردیم پس باید نیمه دیگر لیوان را هم ببینیم و بدانیم که این پیام رسان چه معایبی دارد:

  • محیط کاربری ایمو کمی ساده و خسته کننده است. حتما در پیام‌رسان های دیگر دیده اید که جذابیت یکی از معیارهای اصلی آن هاست. متاسفانه ایمو در این قسمت کمی ضعیف عمل کرده و جذابیت بصری چندانی ندارد.
  • تعداد و تنوع استیکرهای ایمو در مقایسه با تلگرام کمتر است.
  • در پیام رسان ایمو همه می‌توانند آخرین بازدید شما (یا همان Last Seen) شما را ببینند و هیچ گزینه‌ای برای مخفی کردن آن وجود ندارد.
  • برای حساب کاربری خودتان در ایمو فقط یک عکس پروفایل می‌توانید انتخاب کنید. منظورم از یک عکس این نیست که دیگر نمی‌توانید آن را عوض کنید بلکه می‌خواهم بگویم که مثل تلگرام نمی‌توانید عکس پروفایل (یا آواتار) خودتان را بصورت آلبومی ذخیره کنید.

ایمو را از کجا می‌توانم دانلود کنم؟

اصلا نیازی نیست که برای دانلود ایمو از این وبسایت به آن وبسایت بروید و با بازشدن صفحات تبلیغات، اعصاب خودتان را خرد بکنید! ما لینک مستقیم دانلود ایمو را برای دستگاه‌های آیفون، اندروید و ویندوز برای شما آماده کرده ایم. فقط کافی است روی لینک دانلود کلیک کرده و دانلود خودتان را شروع کنید:

دانلود ایمو برای اندروید

دانلود ایمو برای آیفون

دانلود ایمو برای ویندوز

خب، نظر شما چیست؟

درست است که پیام رسان ایمو به خاطر تماس تصویری خودش معروف شده است اما این تنها ویژگی آن نیست. حتی اگر دقت کرده باشید ایمو هم مثل بقیه پیام رسان ها است. سوال اصلی اینجا است که آیا ایمو آنقدر خوب است که در کنار بقیه پیام رسان‌ها، آن را هم نصب کنیم؟ نظر شما چیست؟ در این مقاله تا حدی ویژگی‌های آن را بصورت مزایا و معایت درآوردیم. با توجه به این موارد، شما ایمو را نصب می‌کنید؟

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر