تا به حال اسم اسکایپ (Skype) را شنیده‌اید؟ یا از آن استفاده کرده‌اید؟ اگر نشنیده باشید عجیب است چون امروزه اسکایپ با روزانه بیشتر از 4 میلیون کاربر، جزء یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های بین المللی است که سرویس تماس صوتی و تصویری بین موبایل، تبلت و کامپیوتر برقرار می‌کند. درضمن از اسکایپ می‌توانید برای مکالمه گروهی و حتی کنفرانس ویدئویی استفاده کنید. در این مقاله نحوه دانلود و نصب اسکایپ با لینک مستقیم را به شما یاد می‌دهیم و بعد از خواندن مقاله متوجه خواهید شد که چگونه با برنامه اسکایپ می‌توانید مکالمه ویدئویی داشته باشد.

[calling_909]

اسکایپ را از کجا می‌توانم دانلود کنیم؟

حتما شما هم این بلا سرتان آمده است که برای دانلود یک نرم افزار یا یک فیلم به یک سایت رفته اید و با هر کلیک، هزاران صفحه نامرتبط برای شما باز شده است، انگار که دور و اطراف صفحه را بمب گذاری کرده‌اند! برای این که این مشکل برای کاربران ما پیش نیاید، ما لینک مستقیم دانلود اسکایپ را برای موبایل، تبلت و کامپیوتر برای شما گذاشته‌ایم. فقط کافی است روی لینک مرتبط کلیک کنید تا دانلود شما شروع بشود.

دانلود اسکایپ برای اندروید

دانلود اسکایپ برای آیفون

دانلود اسکایپ برای ویندوز فون

اگر شما هم جزء افرادی هستید که از اپلیکیشن اسکایپ روی کامپیوتر خودتان استفاده می‌کنید، با یک کلیک دانلود خودتان را شروع کنید:

دانلود اسکایپ برای ویندوز

دانلود اسکایپ برای مک

دانلود اسکایپ برای آیپاد

 

[academy]

خب، دانلود کردید؟

آیا اسکایپ را دانلود کردید؟ لینک‌های مستقیمی که در بالا برای شما گذاشته‌ایم همگی از وبسایت‌های معتبر و تست شده هستند. اگر مشکلی در دانلود skype شما پیش آمد حتما از طریق نظرات به ما بگویید تا هرچه سریع‌تر اصلاح کنیم.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر