حتما شما هم موافقید که پول و ثروت، دلیل و تضمینی بر خوشبختی نیست اما می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانع را از پیش روی‌تان بردارد. قبول دارید؟ البته همه دوست دارند به درآمد بیشتر برسند و سرمایه‌گذاری کنند اما چون راه و روش کار را به خوبی نمی‌دانند، عطای این روند را به لقایش می‌بخشند و خود را با شعارهایی مانند «پول، چرک کف دست است» یا «علم بهتر از ثروت است» سرگرم می‌کنند.

در میان این آشفته‌بازار، مجموعه‌ای جوان و در عین حال باتجربه به نام «خانه سرمایه» در حوالی یک دهه، توانسته است با مدیریت صحیح و به کارگیری نخبه‌های باتجربه، مجموعه‌ای آموزشی برای تدریس فعالیت در بازار بورس و سرمایه‌گذاری‌های مختلف راه‌اندازی کند.

خانه سرمایه‌ای‌ها نه معتقدند که پول چرک کف دست است و نه علم را برتر از ثروت می‌دانند. این مجموعه موفق که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با مدیریت علی صابریان آغاز کرده است، علم و تجربه را دروازه‌ای برای رسیدن به پول و ثروت می‌داند و با همین دیدگاه طلایی یعنی به کارگیری علمی دانش در مسیر رسیدن به ثروت، نیروهای زبده‌ای را تربیت کرده است که خود به اساتیدی خبره در زمینه بورس و سرمایه‌گذاری بدل شده‌اند.

نگاهی به خانه سرمایه و فعالیت‌های آن

خانه سرمایه با در نظر گرفتن نیازهای مختلف مخاطبان خود در بهره‌مندی از منابع، محصولات و خدمات آموزشی مختلف، دست به طراحی دوره‌های متنوعی زده است. یعنی با در نظر گرفتن سبک‌های یادگیری متنوع، شیوه‌های آموزشی و توجه به خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان، محتوای آموزشی خود را به سبک‌های گوناگونی ارائه می‌دهد. در این مجموعه، هم به تنوع محتوا و سرفصل‌های آموزشی توجه می‌شود هم شکل ارائه این دوره‌های مختلف دارای تنوع هستند. تاکنون بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از دانشجویان دوره‌های مختلف خانه سرمایه، فارغ‌التحصیل و هر یک خود به اساتیدی برجسته و کاربلد در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بورس و… بدل شده‌اند.

آمادگی برای فعالیت در بورس؛‌ چرا؟

اگر می خواهید بدانید که بورس چیست و اصلا چرا خانه سرمایه به شما پیشنهاد می‌کند که در زمینه بورس آموزش ببینید؟‌ چرا آموختن پیچ و خم‌های بورس و فعالیت در آن به نفع‌تان خواهد بود. واقعیت این است که بورس از دور به نظر بیشتر افراد وحشتناک است. این ترس و هراس از کجا نشأت می‌گیرد؟ پاسخ این پرسش را تیم خانه سرمایه بهتر از هر مرجع و منبع دیگری می‌داند: ناآگاهی. کافی است با مفاهیم، روندها و شیوه تحلیل و به عبارت کلی کوچه پس کوچه‌های بورس آشنا شوید تا بدانید که این بازار، گنجی درجه یک است که می‌تواند شما را به سود و ثروت برساند.

کافی است، گزینه‌های پیش روی خود برای سرمایه‌گذاری و تولید ثروت در ایران را بررسی کنید تا متوجه شوید که با کمی تلاش و یادگیری می‌توانید در بازار بورس به موفقیت‌هایی برسید که در خواب هم نمی‌دیدید. البته بی‌گدار به آب زدن در این بازار یا اعتماد کردن به افراد و آموزشگاه‌های نامعتبر می‌تواند تمام سرمایه مالی‌تان را به باد بدهد. ولی در خانه سرمایه، قرار نیست که مشکلی برای‌تان پیش بیاید. چرا؟ چون این مجموعه به خوبی می‌داند که نیاز آموزشی دانشجویان چیست و هر فرد برای آگاهی و یادگیری بورس باید به سراغ چه گزینه‌هایی برود. تسلط اساتید این مجموعه به بازار بورس هم از جمله مزایایی است که از خانه سرمایه، تکیه‌گاه امن و درستی برای دانشجویان علاقه‌مند می‌سازد.

مطالعه شاخص بورس در ایران نشان می‌دهد که در ۵-۶ سال گذشته، شاخص کل بورس به اندازه ۳۰۰ درصد رشد داشته است. اما منظور از شاخص کل بورس چیست؟ شاخص کل بورس، رقمی است که روند رشد یا افت بازار را نشان می‌دهد. شاخص کل بورس، نمایان‌گر سود سهام شرکت‌های حاضر در بورس و سطح عمومی قیمت سهام است. در نتیجه، آمار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری آگاهانه در بورس می‌تواند منجر به رشد سرمایه‌تان شود.

روش‌های مختلفی برای موفقیت در بورس و رسیدن به سود در آن وجود دارد که تنها در پناه مطالعه و کسب دقت و آموزش صحیح می‌توان به آنها دست یافت. دقت کرده‌اید، زمانی که فردی را به خوبی می‌شناسید، رفتارهای مختلف او هم برای‌تان قابل‌ پیش‌بینی‌تر خواهد بود؟ بورس هم روندی مشابه دارد. با وجود عدم قطعیتی که در آن وجود دارد، هر چقد که اطلاعات‌تان درباره آن بیشتر باشد، امکان موفقیت‌تان و پیش‌بینی روندهای موجود در آن هم افزایش پیدا می‌کند.

روزانه، سرمایه هر شخص در بازار بورس با دامنه نوسانی ۵ درصدی رو به رو است. بدون توجه به کارمزدی که برای فعالیت‌های خود در بازار می‌پردازید، امکان دارد که در طول روز، ۵ درصد رشد یا کاهش را تجربه کنید. مثلا اگر ۵ میلیون در بازار بورس داشته باشید و با آن سرمایه‌گذاری کنید، در یک روز احتمال افزایش ۲۵۰ هزار تومان به سرمایه‌تان وجود دارد. ضمن اینکه در صورت ضرر کردن، ۲۵۰ هزار تومان را از دست خواهید داد. البته هر چقدر بازه سرمایه‌گذاری‌تان در بورس بلندمدت‌تر باشد، امکان رشد و رسیدن به سود هم افزایش پیدا خواهد کرد.

با وجود آموزش و استفاده از تجربه اساتید برتر بازار به خوبی می‌توانید به رشد و شکوفایی در بورس برسید. البته که قطعیتی در کار نیست اما بدون جسارت و شجاعت در زیر پرچم آگاهی، دانش و کمک گرفتن از تجربه اساتید هم نمی‌توان به رشد مالی و موفقیت دست پیدا کرد.

دوره‌ حضوری نخبگان خانه سرمایه

خانه سرمایه، خدمات آموزشی خود را به دو شکل نوین و حضوری برگزار می‌کند. در دوره حضوری، نیاز به مشارکت در کلاس‌های واقعی وجود دارد و دانشجویان می‌توانند با ثبت‌نام در این دوره‌ها از علم و تجربه اساتید برجسته‌ای بهره ببرند که سال‌ها در دنیای بورس و تجارت به فعالیت و تدریس مشغول بوده‌اند. باشگاه نخبگان خانه سرمایه، کلاس‌های حضوری خود را در حوزه‌های مختلف تحلیل تکنیکال و بنیادی و با تحلیل سهم‌های روز بازار برگزار می‌کند. از ویژگی‌های این کلاس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هر ماه یک جلسه سه ساعته تکمیلی نیز برگزار و در آن از سرفصل‌های تکمیلی و پیشرفته‌تری مانند استراتژی‌، فیلترنویسی، آنالیز زمانی و… صحبت می‌شود؛
  • مدت زمان هر دوره نیز پنج تا شِش ماه برآورد می‌شود و بعد از دوره امکان شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای و اقدام به دریافت مدرک بین‌المللی برای دانشجویان مقدور است.

دوره‌ نوین و اپلیکیشن خانه سرمایه

از آنجا که این روزها، مشغله زندگی به قاتل درجه یک وقت و زمان‌ بدل شده و مانع از آن می‌شود که به راحتی برای اوقات خود برنامه‌ریزی کنیم، خانه سرمایه، خدمات و محصولات آموزشی خود را به روزرسانی نموده و برای توسعه طیف مخاطبان هدف خود یعنی ایجاد امکان یادگیری برای کسانی که در تهران ساکن نیستند یا به دلیل مشغله‌های فراوان و هر علت دیگری امکان مشارکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، اپلیکیشنی طراحی کرده است. این اپلیکیشن که با نظارت و همکاری متخصصان مختلف در حوزه‌های گوناگون طراحی و پیاده سازی شده است، شامل وبینارهای آموزشی و بخش‌های متنوعی است که یادگیری را برای کاربران علاقه‌مند به بازار بورس و زمینه‌های دیگر بدون نیاز به شرکت در کلاس‌های حضوری، ساده و سریع می‌سازد.

وبینارهای ارائه شده در این اپلیکیشن، ویدئوهای آموزشی مؤثری هستند که اساتید خانه سرمایه در کلاس‌های حضوری خود آموزش می‌دهند. از این رو، در آنها تمام مباحث لازم برای یادگیری و پرسش‌های احتمالی کاربران پوشش داده می‌شود. ضمن اینکه وجود پشتیبان‌های آموزشی که به طور مرتب با کاربران در ارتباط هستند، مانع از آن می‌شود که پرسشی، بی‌پاسخ بماند. در واقع، پشتیبانی با کمک اساتید به رفع اشکالات کاربران می‌پردازند و روند آموزش را تکمیل می‌کنند.

وجود تمرینات و پرسش‌های مختلف در اپلیکیشن هم به کاربران کمک می‌کند تا دیدی دقیق‌تر و کاربردی‌تر نسبت به محتوایی که در وبینار و بخش‌های مختلف اپلیکیشن ارائه شده است به دست بیاورند. همان‌طور که می‌بینید، همه چیز برای یادگیری آسان و سریع سرمایه‌گذاری در بورس و بازارهای دیگر در دوره نخبگان خانه سرمایه مهیاست.

مزایای استفاده از اپلیکیشن خانه سرمایه

به دانشجویان دوره نوین، دوره جامع محصولات خانه سرمایه که ارزشی معادل 3 میلیون و 960 هزار تومان دارد رایگان تقدیم خواهد شد. ضمن اینکه می‌توانند از دوره کامل سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن نیز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بهره‌مند شوند. دوستانی که در دوره‌های حضوری شرکت می‌کنند و هزینه دوره را به طور نقدی می‌پردازند هم امکان استفاده رایگان از دوره مهم و تاثیرگذار سرمایه‌گذاری در مسکن را خواهند داشت. این دوره برای دیگران به قیمت دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

استفاده از دوره‌ جامعی از آموزش بورس در یک اپلیکیشن کاربردوست یا به اصطلاح فرنگی‌ها، یوزِر فرندلی(user friendly) و پشتیبانانی که به طور هفتگی برای رفع اشکالات و پاسخ‌دهی به پرسش‌ها در کنارتان هستند از اپلیکیشن خانه سرمایه یک دوره آموزشی کامل و مهیج می‌سازد. روند فعالیت و همراهی پشتیبانان با کاربران اپلیکیشن به شکل زیر خواهد بود:

  • پیش آگاهی مطالب جلسه آینده به صورت گام به گام در هفته؛
  • پاسخگویی غیر مستقیم از طریق کانال های مختلف بدون محدودیت در طول ساعات اداری؛
  • پاسخگویی تلفنی بدون محدودیت در طول ساعات اداری؛
  • شروع و پایان پشتیبانی مطابق با شروع و پایان کلاس ها؛
  • پیگیری های مستمر برای انجام تمرین و حصول پیشرفت هفتگی؛
  • انجام راهنمایی برای کارکردن با نرم افزارهای مورد استفاده در طول دوره.

بعد از اتمام دوره‌های آموزشی، کاربران و دانشجویان خانه سرمایه از سوی آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند و با شرکت در آزمون معتبر مهارت در بورس و قبولی در آن، مدرکی دریافت خواهند کرد که اعتباری بین‌المللی دارد. از مزایای این مدرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بدون کنکور؛
  • استفاده از این مدرک و ترجمه آن برای رزومه جهت ارائه در سطح بین‌المللی؛
  • امکان ارتقای شغلی در ادارات و سازمان‌ها؛
  • مورد تأیید بودن از سوی سازمان جهانی کار؛
  • تبدیل دیپلم مهارت به دو تا هشت سال سابقه کار؛
  • امکان تدریس در آموزشگاه‌ها و دریافت کارت مربی‌گری؛
  • و… .

دیگر مزایای بهره‌مندی از اپلیکیشن نخبگان خانه سرمایه در نگاهی اجمالی به شکل زیر است:

  • دسترسی به بیش از ۷۵ ساعت ویدئو آموزشی؛
  • امکان مرور نامحدود درس‌ها؛
  • در دسترس قرار گرفتن سرفصل‌هیا به روز شده؛
  • قابلیت مشاهده ویدئو به صورت آفلاین؛
  • امکان نصب اپلیکیشن بر روی دو دستگاه (موبایل، تبلت و…)؛
  • امکان مشاهده ویدئوهای آموزشی در زمان و مکان دلخواه(مترو، تاکسی و…)؛
  • دسترسی به فایل‌های ویدئویی آموزشی هر جلسه؛
  • در دسترس قرار گرفتن کل محتوای دوره در لحظه ثبت‌نام.

خروجی‌های خانه سرمایه

  • با مراجعه به وبسایت خانه سرمایه می‌توانید شاهد ویدئوهایی از دانشجویان اسبق این مجموعه باشید که از موفقیت‌ها و درصدهای سودی برای‌تان می‌گویند که با دانش ریشه‌ای و جامع نسبت به بورس و سرمایه‌گذاری به آن دست یافته‌اند. بسیاری از این دانشجویان در حال حاضر، اساتیدی برجسته هستند که در امر آموزش نیز مانند یادگیری موفق و بهره‌ور عمل می‌کنند.
  • کافی است سری به وب سایت خانه سرمایه بزنید و با افرادی آشنا شوید که با یادگیری تحلیل تکنیکال و بنیادی و یادگیری مفاهیم مختلف در دوره‌های خانه سرمایه در معاملات نخست خود به سودهایی قابل‌توجه دست پیدا کرده‌اند. دانشجویان این دوره صادقانه درباره اثرگذاری دوره‌های خانه سرمایه صحبت کرده و همگی متفق‌القول هستند که تجربه و دانش اساتید این مجموعه در مسیر حرکت‌شان در بورس بسیار اثرگذار بوده است.
    مسیری که در همان آغاز راه برای برخی از دانشجویان، سودی چندین میلیونی به همراه داشته است. تجربه، آگاهی و دانش در فعالیت‌های بورسی می‌تواند راه‌گشای موفقیت‌ها باشد. برای کسب تجربه هم باید از جایی شروع کرد. خانه سرمایه به گواه دانشجویان بی‌شمار خود از گزینه‌هایی است که همراهی و پشتیبانی خوبی از شما به عمل خواهد آورد.

در آخر

شرکت در دوره‌ نخبگان خانه سرمایه به شما کمک می‌کند به سادگی و سرعت به اطلاعاتی جامع و کاربردی در حوزه بورس و سرمایه‌گذاری دست پیدا کنید. اگر طالب ورود به دنیای سرمایه‌گذاری حرفه‌ای و یادگیری بورس به طور دقیق و ریشه‌ای هستید، باید به دنبال مرجع و منبعی قابل‌اعتماد باشید. دوره نخبگان نوین خانه سرمایه و کلاس‌های مختلف آن می‌توانند دروازه‌ای به سمت موفقیت و ثروت باشند.

این شما هستید که با انتخاب هوشمندانه خود می‌توانید به رشد و رونق زندگی‌تان کمک کنید. علم و ثروت دو یار در مسیری مشابه هستند نه خطوطی موازی که هیچ‌گاه با هم تلاقی نمی‌کنند. پس تقابل قدیمی این دو را کنار بگذارید و بدانید که مسیر ثروت از جاده علم می‌گذرد و شما می‌توانید به سادگی علم و ثروت را در تلفن همراه خود و فقط با وجود یک اپلیکیشن ساده به زندگی‌تان وارد کنید.

 

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر